Deel 16

204 9 3
                                    

Perspectief nouhaila
Heeyy ik weet niet of jullie me al kennen maar ik ga me even voorstellen. Ik ben nouhaila ik ben 19 jaar oud. Ik heb een zusje ilhame die kennen jullie denk ik wel. En een tweeling broer Nasser.
Ik liep net de wc uit tot dat ik iets hoorde. Het was die ene jongen die onze bestelling opnam. Wauww hij is echt knap! focus nouhaila je kan hem niet leuk vinden hij woont in Frankrijk. Ik moest weer denken aan de woorden van ilhame. "alles kan toch?" " Madam" hoorde ik. Ik draaide me om. Pfff hij is zoo knapp he niet normaal. "Oui? ca va"(ja gaat alles goed) Vroeg ik. "Oui merci eeuhh.." "Pourrais-je avoir votre numéro" (zou ik je nummer mogen)
ik keek hem eerst beetje raar aan. Droom ik of zei hij dit echt? "Je promets de ne rien faire de mal avec ça" (ik beloof dat ik er niks verkeerds mee zal doen)
"Eeuhh d'accord" "mon numéro est 06*********" ik gaf hem mijn Nederlandse nummer aangezien ik toch geen Franse nummer of iets heb. Hij sloeg me nummer op. En bedankte me vriendelijk. "Merci" "pas de problème" (geen probleem) antwoordde ik vriendelijk. hij lachte naar me waardoor zijn kuiltjes te vóór kwamen. Ik lachte vriendelijk terug en liep naar de auto. Pfff deze jongen he ik ken hem misschien pas 10minuten maar hij doet nu al iets met me. Ik liep met een big smile naar de auto en ilhame keek me niet begrijpend aan.
~ einde flashback ~
Ik kreeg een berichtje binnen van een onbekend nummer. "Salut est-ce que je vous interromps ?" (Hey stoor ik?) huh ik dacht na wie dit kon zijn. Oohhh jaaa die ene jongen in het restaurant. Ik kreeg gelijk een warme gevoel. Nee ik vind hem niet leuk.
Of toch wel...
Ik stuurde hem gelijk een berichtje terug en sloeg zijn nummer op. Ik antwoordde terug met "hé non tu ne t'en fais pas" (heeyy nee maak je geen zorgen)
"ok je me demandais si tu aurais le temps mercredi ou jeudi pour faire quelque chose ? " antwoordde hij terug. (Ik vroeg me of je woensdag of donderdag tijd zou hebben om iets te doen?) "pas de probleme a quelle heure?" (Geen probleem hoe laat?" "4 heures me semble être le moment idéal ?" Antwoordde hij. (Rond 4uur lijkt mij de perfecte tijd) "D'accord où nous rencontrons-nous?" (Isgoed waar ontmoeten we elkaar? " je viendrai te chercher ne t'inquiète pas" (ik haal je wel op geen zorgen) antwoordde hij terug. Pff deze jongen ken hem geen eens een dag en hij doelt al wat met me. Zoo lieff tegenwoordig zijn er weinig jongens die de moeite nog voor een dame doen. Maar hij pff echt zowel van binnen als van buiten is hij perfect. "D'accord dors bien" (oké slaap lekker) stuurde ik hem terug. Ik deed me telefoon in de lader en dacht aan hoe wij samen later zouden zijn. Pfff wauww. Hij is echt knap. Ik heb dat iets te vaak gezegd denk ik maar sorry ik kan me gedachtes niet weg houden van hem. Met hem in mijn gedachtes viel ik in slaap.
Volgende dag:
Ik werd wakker door het felle zonlicht dat in me gezicht scheen. Na een tijdje stond ik op en liep ik naar de douche. Ik liet de warme stralen over me heen lopen. Ik douchte mezelf. Na dat ik klaar was met douchen smeerde ik wat rituals body creme op me lichaam. Ik pakte het badjas en trok die aan. Ik trok een simpele outfit aan. Dit was me outfit. 👇

Ik trok er nog slippers er bij aan aangezien het best wel warm is buiten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik trok er nog slippers er bij aan aangezien het best wel warm is buiten. Het is 28 graden. Ik föhnde me haar en krulde het er bij van onder. Ik trekte me dior slippers aan en pakte me telefoon uit de lader. Ik appte ilhame en zei dat ze moest omkleden. Ik kreeg gelijk een berichtje terug. "Ik zie je beneden" ik liep me hotel kamer uit en scande me pasje van het hotel kamer. (Zodat hij opslot gaat) ik zag haar beneden al zitten. Ik bestelde ontbijt voor ik en ilhame en niet veel later kregen we onze ontbijt. Nadat we klaar waren met eten vroeg ik haar wat we gaan doen. "Zullen we eerst naar het strand en dan naar galto Hassna gaan" "oké isgoed dan zie ik je zo voor de deur" zei ilhame nog vóór ze weg liep. Ik liep snel naar me hotel kamer en pakte me tasje. Ik pakte me portemonnee lipglos kauwgom en kamer pasje in ik stopte ook me lader er in. Na alles in me tas gestopt te hebben wat ik nodig heb liep ik snel door naar beneden waar ik ilhame al zag ik de auto. Ik stapte snel in en we reden verder. We deden een liedje op en reden naar het strand. Aangekomen bij het strand parkeerde ilhame de auto en liepen we door het strand. Wauww de zee hier in Frankrijk is zoo mooi. 😍 ik maakte een snap van de zee en zette die op me verhaal. Ik wil hier later nog een keer komen in Frankrijk. Ik en ilhame kletste een beetje over vsn alles en nog wat. "Ilhamee trouwens je weet toch die ene jongen van het restaurant van gisteren" ze zat na te denken. "Oohw ja hij wat is er met hem" ik vertelde haar alles vanaf toen ik naar de wc ging en toen hij me nummer vroeg. "Ik kwam net de wc uitlopen en had me mascara een beetje bijgewerkt. Totdat ik werd geroepen. ik draaide me om en het was hij. Hij vroeg me nummer eerst betwijfelde ik of ik het zou geven. Maar ik gaf hem uiteindelijk toch. " "ik zat gisteren nacht ook met hem te praten hij appte me opeens en toen begonnen we te praten. " vertelde ik haar. "Ahww cutiess ik zei toch dat alles kan" "ja maar nog steeds betwijfel ik of het wel iets gaat worden" Ilhame rolde met haar ogen. "Je bent eigenwijs , geef hem een kans. "Ik ga hem woensdag of donderdag zien" "hoe laat gaan jullie elkaar zien?" "Rond 16:00 uur en hij komt me ophalen bij het hotel" " Ahww echt cute. Geef hem een kans hij doet de moeite vóór je" "ik ga even een wandeling maken hier op het strand" zei ik voor ik vertrok. Ik maakte een wandeling en sloot me ogen en genoot van de heerlijke geur. Totdat ik tegen iemand aanbotste....
"Eeuhh... pardon" (Eeuhh sorry) "Pas de problemè" zei hij een stem dat ik uitduidende herken. Hij ving me op aangezien ik bijna op de grond viel. Ik keek hem even aan in zijn mooie bruine ogen en Verdonk. Ik voelde zijn lippen op de mijne. Pfff zijn lippen voelen zoo goed aan. Na een tijdje stopte ik en besefte waar ik mee bezig was. "s- désolé ce n'était pas mon intention" (sorry dat was niet mijn bedoeling) ik maakte me los uit zijn armen en liep door. Na een grote wandeling hebben gemaakt liep ik terug naar de plek van ik en ilhame. Ik lag heerlijk te zonnen. Tot dat we moesten gaan. Ik stapte de auto in en we reden naar onze tante die hier ook in Frankrijk woont. Ik keek deed een liedje op en zong mee.
Aangekomen bij me tante:
Ik stapte uit en groette me tante die voor de deur stond. We waren gezellig aan het kletsen tot dat Jaouad kwam. Jaouad is me neef van 21. Ik groette hem en hij kwam er ook gezellig bij zitten. "Où est dina" (Waar is dina) " Dina était dehors je vais l'appeler, attends"(dina was buiten ik ga haar bellen wacht) ze belde dina op en niet veel later ging de deur open. Waar in dina verscheen. Ik groette haar en we liepen naar haar kamer. Na heel wat gekletst te hebben vertelde ze me dat ze iemand op het oog had. "si mignon d'où le connais-tu ?" Vroeg ik haar. (Zo leuk van waar ken je hem) ze vertelde me dat ze hem tegen kwam bij het tankstation. Ze vertelde me het hele verhaal toen ze onderweg was naar huis en moest tanken. We bleven nog een beetje door kletsen tot dat het beetje laat begon te worden. "vraiment sympa j'espère que ça marchera entre vous" (echt leuk ik hoop dat het gaat werken tussen jullie) "on va a. Je te parlerai plus tard" (wij gaan. ik spreek je later) ik groette me tante nog en liep nog even naar de kamer van me neef om doei te zeggen. Ik en ilhame liepen naar de auto en reden terug naar het hotel.

Heeyy lieve lezers 1450 woorden voor jullie geschreven. Had nog even snel een deeltje geschreven. Stem en deel! 💕

Xx schrijfster ❤️

Ilhame & imran Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu