Deel 14

207 8 0
                                    

Perspectief ilhame
Ik werd wakker en zag dat het al 12uur was.
Ik liep naar de douche en zat te denken over alles. 
Na mezelf gedoucht te hebben trok ik me badjas aan en liep naar me kleding kast. Ik trok een zwarte trui aan met een zwarte leren broek. Dit was me outfit. 👇

Ik trok nog een beigè bontjas aan en spoot nog wat parfum

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik trok nog een beigè bontjas aan en spoot nog wat parfum. Ik krulde me haar nog een beetje van onder en deed er haarlak in. Ik liep naar beneden en groette me broer. (Nasser broer van ilhame) ik riep nouhaila van af de trap dat ze snel moest doen. "Nouhailaa!! Ik wacht in de auto op je" ik trekte me rode balenciaga's aan (zie foto hier boven) ik pakte me tas en deed me sleutels kauwgom etc in. Ik liep naar de garage en liep naar me auto en stapte in. Ik lag me tas achter in en verbond me telefoon met de auto. Ik reed alvast de garage uit (geen grote garage gwn garage van huis) ik zag nouhaila eindelijk aanlopen na 1000 jaar. Nouhaila stapte in en ik reed de snel weg op. Ik draaide wat oude liedjes en we begonnen samen helemaal mee te zingen. Na heel wat snaps gemaakt te hebben deed ik een andere liedje. Ik deed dit liedje. 👇

"Si tu veux faire tes bails ici c'est die" "ouais ouais ici dies" zong nouhaila verder.
Perspectief Sara
Jullie weten wel die ene ilhame. Ik heb een plan bedacht hoe ik imran voor me zelf krijg. Zal ik het jullie nu vertellen?
ik ga dus met ......
Laat maar jullie zien alles wel later. Ik laat het nog als een verassing voor jullie. Lach ik gemeen. Ik stapte de lounge in en zag daar een lekker jongen zitten. Ik had een verleidelijke jurkje aan. Dat van voor beetje open is. Van voor zie je me borsten. Het jurkje dat ik aan heb is heel strak. Je ziet me rondingen goed en aan de zei kanten van me jurk is het open. Het komt net boven me knieën met me hakken er bij en me rode lipstift ziet alles er perfect uit. Ik zat op zijn schoot en zoende hem verleidelijk. Hij liep met mij naar boven. Hij gooide me op een bed en kwam op me liggen. al snel trok hij me kleren uit en kwam hij in me. (Voor de rest weten jullie wel wat er is gebeurd)

Perspectief Sofiane:
Ewa kennen jullie me nog? ik ga ilhame voor me zelf krijgen. Ik heb al een plan bedacht. Ik heb gehoord dat die ene Sara van onze school ilhame kapot wil maken. Ze wilt imran voor haar zelf. Dus hebben we een plan bedacht we moeten alleen nog een perfecte datum vinden. Ik weet al hoe ik dit aan ga pakken. Jullie zullen alles wel later zien in het verhaal. Imran heb ik een baantje aangeboden in de drugshandel. Dus hij gaat met vrouwen werken drugs vervoeren etc. Ik ga ilhame voor me zelf krijgen zij word de mijne.
Perspectief Imran
Ik heb gehoord dat we vandaag uitgenodigd waren bij galti Samira. Ik stapte de douche in en douchte me zelf. Ik trok een zwarte joggingsbroek aan met witte streep. Ik trok een zwarte shirt er bij aan en spoot nog wat parfum. Ik liep naar beneden en groette me moeder. "Heb je iets nodig van de winkel" "Nee schat dankjewel haal alleen iets voor straks als we op bezoek gaan" "isgoed komt goed" ik trekte me wit zwarte yeezy's aan en liep naar de auto. Ik had trouwens dit aan 👇 maar dan zonder die bril.

Ik belde Rayan op om te vragen of hij thuis was

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik belde Rayan op om te vragen of hij thuis was. "Ewa rayan ben je thuis meh" "Ewa imran ja bro ben thuis" "Saff ik kom zo langs" ik hing op en reed naar Rayan. Aangekomen bij Rayan parkeerde ik me auto en stapte uit. Ik groette de moeder van Rayan en liep naar boven naar Rayan zijn kamer. Ik groette Rayan en we waren aan het praten over van allesen nog wat. "Heb je Sofiane nog gezien" vroeg Rayan me. "Nee bro laatste tijd zie ik hem weinig" "hmm raar bro " "hij bood me wel een baantje aan" "kifesh bro je hebt toch al je eigen bedrijf" "ik weet het bro maar me bedrijf loopt niet goed als ik niet binnen 2 weken goed verdien moet ik me bedrijf sluiten." "Komt goed in shaa allah bro heb vertrouwen in allah swt" "ik hoop het bro" zei ik en zuchtte hard. "Alles ligt in zijn handen vertrouw er op dat alles goed komt bro" zei Rayan weer. Rayan ken ik al sinds me geboorte ik kan altijd bij hem terecht als er iets is. "Ga je straks naar galto Samira" vroeg ik hem om van onderwerp te veranderen. "Ja zie ik je daar straks" "saff isgoed bro ik ga er van door ik zie je straks" ik gaf hem een boks en liep naar me auto. Ik reed eerst nog naar de Albert Heijn en haalde wat koekjes chips etc. Ik haalde me moeder op en we reden naar galti Samira.
Aangekomen bij galti Samira:
Ik groette me tante en iedereen. Me nichten en neven waren er ook al. Ik groette iedereen en ging zitten. Ik zat naast Rayan en Ayman. (Andere neef van imran) ik zag dat een vrouw me hele tijd aan keek. Vriendin van galti Samira denk ik. Ik trok er niks van aan en zat in gesprek met Rayan en Ayman. "We verwachten binnenkort bruiloft" "Van wie" "Van wie" vroeg ik verwart kifesh gaat hij trouwen dan? "Van imran" ik lachte toen ik door had wat ze bedoelde. "Komt goed bro" "Op die bruiloft moeten wel lekkere chickies zijn he je weet" zei Ayman. Ik lachte en klapte hem op zijn achterhoofd. "Vrouwen en mannen gaan gescheiden a handicap" zeiden Rayan en ik. "Ewa Rayan hoe zit het met jou bruiloft" zei Ayman. "Komt goed in shaa allah" zei Rayan. Net toen iedereen vetrok stond ik op en groette Rayan en Ayman nog. Die vrouw kwam naar me toe. "Salem weldi hoe oud ben je" "Salam galto 19 " "ik heb een mooie dochter voor je" zei ze wijzend naar haar dochter. Kifesh wilt ze me nu koppelen aan haar dochter? "Nee Shokran galto" ik trok me schoenen aan en liep naar me auto. Ik zette me moeder thuis af. En parkeerde me auto nog in de garage. Ik opende de deur en trok me schoenen aan. Ik trok me pyjama aan en ging op me bed liggen. Ik bekeek nog een paar snaps. Ik zag dat ilhame met haar zus ergens naar toe was. Hahaha mijn gekke vrouwtje antwoordde ik onder haar privé verhaal.
Ik deed me telefoon in de lader en viel niet veel later in slaap.

Heeyy 1138 woorden voor jullie geschreven.
Stem en deel 💕

Ilhame & imran Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu