Göl Kenarı

348 32 5
                                    

Herkese merhaba ^_^ Yine bir bölüm.Uzun yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz.Yazım hatalarım olursa kusura bakmayın.Hepinizi çok seviyorum.Yorumlarınızı eksik etmeyin öpüldünüz :***

Bölümü Ohmyluke_penguin'e ithaf ediyorum <3 <3

(Bora Duran-Yan Yana ile okumanızı tavisye ederim ^_^ )

Esen rügar yüzünden dağılan saçlarımı zorla topladım.Şu an Aras,Burak ve tabi olmazsa asla olmaz Mertle okula gidiyorduk.Arabayı Bulut kullanıyordu ve oldukça hızlı sürüyordu yine.

"Vuhuu bas dostum!"dedi Mert başını camdan sarkıtarak.Arada bağırıp kendince şarkı söylüyordu.Cidden sabah sabah hiç çekilmiyordu bu Mert.

"Şarkı aç"

"Yaa hayır-"Merte öfkeyle baktım.Beni duymamazlıktan geldi ve elini radyo kısmına götürüp şarkı açtı.

"Ben garip budala sen gönül yarası, boş lafla rüzgarla Bulutun göt 1 metre havada.."Mertin,şarkıyı değiştirerek söylemesi kahkaha atmama neden olmuştu.Bulut kaşlarını çattı ve Mert'e öfkeyle baktı.

"Sakin ol dostum şakaydı."Gülmekten yanaklarımın ağrıdığını hissettim.Bu çocuk inanılmaz enerjili ve komikti.

"Gülmeyi kes."dedi Bulut.

"Tamam"Kıkırdamama engel olamıyordum bir türlü.

"Emreler nerede ?"dedi Burak.Gülümsememi zorla bastırdım ve Burağın sorusunu yanıtladım.

"Merve az önce mesaj attı yoldalarmış."

Bir süre sonra okulun önüne geldik.Bulut gözlüğünü ve cebinde ki sakızını çıkarttı-kesin hava atmak niyetine-tabi Bulutun bu hali etraftaki kızların bakışlarına sebep oluyordu.Sinirlendiğimi anlamaması için elini tuttum.Hem böylece etrafta ki gerizekalılar sevgili olduğumuzu daha net anlayacaktı.

"Kıskandığını çok belli ediyorsun."dedi kulağıma fısıltıyla.

"Hiçte bile.Hem niye kıskanayım?"

"Çok yakışıklı olduğum için ve kızların bana hayranlıkla baktığından olabilir mi ?"

"Aklımdan bile geçmedi."tamamen yalan.Aksine,aklımdan hiç çıkmayan şeyleri söylemişti.Bulut gözlüğü çıkardı ve beyaz tişörtüne taktı.Sakız çiğnemesi ve gülümsemesi fazla tahrik ediciydi.

"Yalandan hoşlanmadığımı biliyorsun."dedi düz bir ifadeyle.

"Tamam biraz kıskanmış olabilirim."Biraz mı? Yalanın en büyük versiyonu.

"Seni tanıyorum.Mesela şu an gözlük takmamdan ve sakız çiğnememden tahrik oluyorsun."

Sustum.Konuştukça batıyordum.Bulut her lafıyla beni yeniyordu ve bu gibi durumlarda kendimi salak gibi hissediyordum.Aklımdakileri düşünceleri hızla kenara attım.Sonunda okulun bahçesine girince derin bir nefes aldım.Neyse ki ilk iki dersim Bulutlaydı.Tabi Uzayda bu derste olacaktı.

~~~

Filiz hocanın otoritör sesiyle irkildim.Birazdan sınav olacaktık,hiç çalışmamıştım.Kocaman bir B alacaktım kesin.Birde hayalimde doktor olmak vardı.Derslerime ağırlık vermeliydim,aksine böyle devam ederse hayallerim suya düşecekti.Kendimi bir an önce toparlamam gerekiyordu.Buluta baktığımda,sıraya yayılmış elindeki kalemi döndürüyordu-her zaman ki rahatlığıyla-Bulutu anlamak oldukça zor ve bir o kadarda imkansızdı.Kafamı bu sefer Uzaya çevirdim.Yanında oturan Ebruyla koyu bir sohbet içindeydi.

"Önüne dön."Bulutun bana öfkeyle baktığını fark ettim.Gözlerimi devirdim ve önüme döndüm.Ne olmuş baktıysam? Tam öküzlük yapıyordu.

Aşkıma Sahip Çıkamadım(Düzenleniyor...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin