Herkese merhabaaa.. Arkadaşlar belki sizi ilgilendirmiyordur ama demek istiyorum.Kaç gündür hastayım fena halde griptim.Halsizim ve baş ağrım var.Bölümü çok zor yazdım.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.Lütfen emeğimin karşılığını alayım..Bölümü elimden geldiğince uzun yazdım,çoğunuz bölümleri kısa yazmamdan şikayetçi.Beğeneceğinizi umuyorum..
(Multimedia Bulut *-* )
(Kolpa-Gurur Benim Neyime ile okumanızı tavsiye ederim)
BULUT..
İlk iki derse girmiştim sadece.Diğer derslere girmedim çünkü işlerim vardı.Okula gelmek istemiyordum ama Yağmur için katlanmalıydım.Öğrendiğime göre Uzay denen katkısız piç,Yağmurla bir kaç derse beraber giriyormuş.Bunu öğrendiğimde sinirden dört dönmüştüm.Bilmem kaç defa demiştim Yağmura,Uzaydan uzak dur diye ama o lanet olası inadından vazgeçmiyordu.Birşeyler yapmalıydım Yağmuru Uzaydan uzak tutmalıydım.Ders çıkışı üstümü giyinmem için eve gitmem gerekiyordu.
İlk işim Hülyayla hesaplaşmak olacaktı.Ne sikime Yağmurla konuşur! Sinir hastası olmuştum,sinirlendiğim zaman gözüm dönüyordu adeta.Ceketimin cebinden sigara paketimi çıkardım ve içinden bir dal sigara aldım.Sigaranın ucunu çakmakla yakıp derince içime çektim.Ah beni rahatlatan tek şey sigaraydı ve tabi Yağmur.Şimdilik sigarayla idare ediyordum.Eve geldiğimde arabamı aceleyle park ettim.Kotumun cebinden anahtarı çıkarıp deliğe soktum.İçeri girdiğimde Hülyayı göremedim.
"Hülya!?"diye bağırdım.
"Bulut?"duştan çıkmıştı bunu saçlarından anlamıştım hemen.Hızlı adımlarla yanına gittim ve kolunu sertçe sıktım.
"Yağmurla ne konuştun!?"yüzünü buruşturdu.
"Ne o? Hemen yetiştirdi mi sana?"sabrettim.Elbet acısını çıkaracaktım.
"Tabi söyleyecek lan! O benim sevgilim"dudakları alayla yukarı kıvrıldı.
"Bulut o kızda ne buluyorsun anlamıyorum.Seni sevmeyen birinin peşinden koşmak saçma bence."
"Sana dediklerimi unuttun sanırım ha?"saçını sert bir şekilde kavradım.Acıyla inledi.
"Semihin altında yatmak nasıl hissettirdi?"
"Kapa çeneni!"dedi fısıldayarak.
"Noldu? Zoruna mı gitti?"ateşe karşılık ateş.Canını yakmak zevk veriyordu.İyiliğimi suistimal etmişti!
"Baksana,Yağmur bu zamana kadar kimin altındaydı sence? dur ben tahmin edeyim..Uzay??"işte bu son noktaydı.Dışarda ki görevlileri çağırdım.Tabi ki ona inanacak kadar aptal değildim.
"Depoyu hazırlayın küçük bir işimiz var"
~~~
"Bunu yaptığına pişman olacaksın Bulut Soykan!"dedi bağırarak.
"Benim tek pişman olduğum nokta,Meleğimden ayrılmak oldu! Sizin yüzünüzden lan hep!
Şu an sandalyeye bağlamıştım onu ve çeşitli işkenceler uygulamayı planlıyordum.Bu oyun bitmeliydi.O sırada telefon çaldı.Ekranda tanımadığım bir numara vardı.
-Kimsin?
-Merve ben.
Yağmurun arkadaşıydı bu.Yağmurun başına birşey gelmesinden korktum bir an.
-Noldu?
-Yağmur..Uzayla bir yere gitti kaç saattir yok.Duyduğuma göre Uzayla ödev yapacaklarmış.O çocukta birşeyler var Bulut.Yağmuru getir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkıma Sahip Çıkamadım(Düzenleniyor...)
De TodoKirli geçmişi yüzünden eskilere çizgi çekip yeni bir kişiliğe bürünen Bulut Soykan. Aşkından hastaneler düşen, ama her ne olursa olsun sevgisinden vazgeçmeyen Yağmur Öztürk. Birbirlerini ne yapsalar unutamadılar ve yeniden bir sayfa daha açtılar. B...