Herkese selaaam ^_^ Nasıl başlayacağım bilemiyorum öncelikle verdiğiniz voteler ve yorumlar için çok teşekkür ederim.Fakat okuduktan sonra vote vermeyenler arkadaşlar yazma isteğimi getirmiyor.Arkadaşlar zor değil sadece o yıldız işaretine basıcaksınız.Bolümleri yazarken zorlanıyorum,aklımdakileri cümle olarak yazmak çok zor.Lütfen sizde emeğimin karşılığını verin.Her biriniz benim için fazla değerlisiniz.Bundan sonra sınır koyacağım ve o sınır geçmediği sürece yeni bölüm gelmeyecek.Sınır +8
Keyifli okumalar :***
(Multimedia Yağmur)
(Leyla The Band-Yokluğunda ile okumanızı tavsiye ederim)
Yağmur Öztürk,
Gözlerimi yavaşça araladım.Görüş açıma beyaz tavan girdi.Bakışlarımı sandalyede iki büklüm yatan Emre ve Merveye gitti.Neler olduğunu kesik kesik hatırlıyorudum.Silah sesi,Milletin telaşlı yüz ifadesi ve..Gözlerimi sıkıca kapadım,hafızamı zorladıkça başımda bir uyuşma oluyordu sanki.Kalkmaya yeltendim ama karnımın sol üst tafında ki ağrı ve sızı kalkmamı engelliyordu.
"Ah"diye inledim yüzümü buruşturdum.Merve gözlerini araladı,uyandığımı görünce Emrenin başını koltuğun diğer tarafına koydu.
"Canım iyimisin?"
"İ-iyiyim"
Merve inanmayan gözlerle bana baktı.Tamam yalan konusunda iyi değildim ve ağrım vardı.
"Doktoru çağırayım bekle"
Mervenin bileğini tuttum.Abartacak kadar ağrımıyordu.
"Çok ağrımıyor hem birazdan gelir doktor otursana"
Merve başını olumlu anlamda salladı ve Emre'nin yanına oturdu.Konuşacak halim yoktu ama merak ettiğim birşey vardı.
"Şey..Kaan burada mı?"
"Kaan kim?"
Ah tabii ya onlara Kaandan söz etmemiştim.Bu hastane olayı biraz beni salaklaştırmıştı.
"Ya arkadaş pardon arkadaş değil öküz biri yani of işte şey kaldığım hastaneden bir çocuk"
Saçmalama konusunda üstüme yoktu sanırım.Neden doğru düzgün bir cümle kuramıyordum
ki? Merveye baktığımda pis pis sırıtıyordu.Ah lütfen aklımda ki saçma şeyi düşünüyor olmasın.Lütfen.Lütfen.
"Ondan hoşlanıyor musun?"
Al işte aklıma gelen başıma geliyor.Sinirle soludum.Kaan ve ben.Ah büyük saçmalık.
"Hey Kuzen bekle az az önce neler duydum ben?! kimi seviyorsun?"
Merve yetmiyormuş gibi Emreye laf anlatacaktım,birde uyumamış bizi dinliyordu!
"Bak aklınızda ne geçiyor bilmiyorum ama-"
"Aklımdan senin Kaanla olacak sex fantezilerin geçiyor"
Emrenin bu dediğiyle ağzım ve gözlerimm şaşkınlıkla aralandı.Tam birşey diyecekken Merve kahkaha atmaya başladı.Yüzüme ciddi bir ifade taktım ve konuştum-Ki eminim
geçiştireceklerdi-
"O ukala,dengesiz,sümsük ve dağ ayısıyle asla işim olmaz tamam mı?"
Merve kaşlarını havaya kaldırmış,başını iki yana sallarken,Emrenin dudakları zevkle yukarı kıvrılmıştı.Yine ne oldu acaba diyecekken öksürük sesi buna mani oldu.Kim olduğuna bakmak için sol tarafa dondüm.Şu an tek istediğim yerin yarılması ve beni içine almasıydı çünkü Kaan kapıya yaslanmış gözleri kısık bir şekilde dediklerimi dinliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkıma Sahip Çıkamadım(Düzenleniyor...)
AcakKirli geçmişi yüzünden eskilere çizgi çekip yeni bir kişiliğe bürünen Bulut Soykan. Aşkından hastaneler düşen, ama her ne olursa olsun sevgisinden vazgeçmeyen Yağmur Öztürk. Birbirlerini ne yapsalar unutamadılar ve yeniden bir sayfa daha açtılar. B...