Doktorlar

152 20 6
                                    

Arkadaşlar yeni bölüme başlamadan herkes burayı lütfen okusun.Öncelikle vote ve yorumların çok az olduğunu görüyorum.Okuyanlar ve yorum yapıp,vote vermeyenler yazma isteğimide yok ediyorlar.Ben hikayemi gece yazıyorum.Uykusuz kalıp,yeni bölümü sizlere bir an önce sunmak istiyorum.Fakat aldığım karşılık çok yetersiz.Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin.Seviliyorsunuz

Keyifli Okumalar.

Genç hemşirenin dediklerini algılamam neredeyse beş dakikayı almıştı.Kendimi kaptırdığım şok dalgalarından çıkamıyordum.Bulut ölemezdi! Kalbim sızlamıştı.Başımda yine o ağrı vardı.Hep bu gibi durumlarda ağrıyordu başım.Buluta birşey olacağı zaman kalbimde ufak bir sızı beliriyordu.Şu an olduğu gibi.

"Hayır."diye fısıldadım.

"Hayır!"avazım çıktığı kadar bağırmıştım.

"O ölemez.Bulut ölmüş olamaz tamam mı? O ölmedi deyin bana!"

Boğazım yanmıştı bağırmaktan.Hemşirelerin, üzgün bakışlarını görmezden gelip,sinirden bağırmaya devam ettim.Kimse yanıma yaklaşamıyordu.Mert bir köşeye sinmiş ağlarken,diğerlerinin'de ağlama aşamasında olduğunu fark ettim.Kimse umrumda değildi şu an.Ben Bulut'u istiyordum.Ölmüş olamazdı !

"Sakinleştirici yapalım size.İyi gözükmüyorsunuz."

"Sakın."

Dişlerimin arasından çıkan tıslamayla,hemşire geriledi.Kafayı yemem an meselesiydi.

"Neler oluyor burada?"

Bize doğru yaklaşan doktor,neler olduğunu kavramaya çalışıyordu.Büyük adımlarla doktora yaklaştım.

"Sevgilim ölmedi değil mi?"gülümsedim.Birazdan yalan olduğunu söyleyeceklerini, biliyordum.

"Senin sevgilin kim kızım?"

"3021.odada ki hasta."

Doktor hemen elinde ki deftere benzer kağıtlara baktı.Kimseden çıt çıkmıyordu.

"Bak kızım,ölümün ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyorum.Buraya gelen hastalarımızın çoğunu kaybettik.Allah sabır versin.Zor bir durun."

Kahkaha attım bu sefer.Doktor dahil herkes bana tuhaf tuhaf bakıyordu.Bulut ölemezdi !

"Bulut ölmüş olamaz!"

Şiddetli bağırışım karşısında,doktor kaşlarını çattı.

"Sevgilinin ismi Mehmet Çakır değil mi?"

Bu sefer ben kaşlarımı çatmıştım.Mehmet kimdi?

"O kim ya?"

Doktor gülümsedi.

"Siz buraya gelmeden önce ameliyathaneler değiştirildi.Acilden gelen hastayı 3021.odaya almak zorunda kaldık.Bulut Soykan 3011.ameliyathanede."

Elimi ağzıma götürdüm hemen.Göz yaşlarımın çoğu mutluluktandı.Bulut ölmemişti !

"Heyt be!"

Mertin sesiyle gülümsedim genişledi ve beni kucağına alıp,döndürmeye başladı.

"Allah'ım sana çok şükür."

"Vay anasını !"

"Oğlum Soykan kolay kolay pes etmez!"

"Kimin kardeşi!"

Dedi sırayla Merve,Emre,Burak ve Kaan.Seslice kahkaham karşısında,aklıma Bulut'un ameliyathanede olduğu gelmişti.Bakışlarımı yeniden doktora çevirdim.

Aşkıma Sahip Çıkamadım(Düzenleniyor...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin