Affedersem Benimle Kalır Mısın?

186 14 7
                                    

Herkese merhabalar.. Bol göz yaşı ile yazdığım bi bölümü okuyacaksınız. Umarım hoşunuza giden bir bölüm olur. Yorumlarınızı bekliyorum. Ve son olarak, bölümü söylediğim şarkı ile okumanızı ŞİDDETLE tavsiye ederim.

(Hüseyin Cebişçi-Gidenlerin Ardından.)

(Multimedia- SEMİH-UZAY-EMİR.)

Korkuyla Bulut'un elini sıktım.Sanırım Semih'in o iğrenç sesini bir tek ben duymuştum.Bulut yüzüme baktı noldu dercesine.Dilim tutulmuştu sanki.Konuşamıyordum.Nefes alamadım bir an.Korkuyordum.Titriyordum.Canım yanıyordu...

"Yağmur iyi misin?"dedi Bulut bedenimi sarsıp.

Titreyen elimle Semih'i işaret ettim.Bulut Semih'i gördüğünde küfürler mırıldandı. Herkes mutlu bir şekilde anın tadını çıkarırken bense endişe içinde Semih'i izliyordum. O çok acımasızdı ve bizede acımayacaktı.Geçmişin intikamı vardı içinde.Gözlerimi yumdum.Sonra bir damla yaş süzüldü yanağımdan.Etraf bulanıklaştığında zar zor nikah memurunu gördüm.Yüzümde bir gülümseme oluştu. Belki son gülüşümdü.Son.. Herşeyin bitişine verilen üç harf.Tekrar kapadım gözlerimi.Adım atmak istedim,  olmadı.Semih bizi esir almıştı.

"Sakin ol ve şuraya otur."diye fısıldadı Bulut. Zorlukla oturdum sandalyeye. Şaitler Emre ve Güney olacaktı.

"Gelin, damat ve şaitler huzurunda işlemlere başlıyorum."

Heyecanlıydım.Ama bu heyecan farklıydı.Bulut'un karısı değilde ,korku yüzündendi. Allah'ım lütfen bir huzursuzluk olmasın. Lütfen.

"Siz Yağmur Öztürk...Hastalıkta sağlıkta.İyi günde kötü kötü günde..Bulut Soykan'ı kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"

Geniş alan sessizliğe gömüldü.Bulut dahil herkesin bakışları benim üzerimdeydi. Semih yüzünden hiçbirşeye odaklanamıyordum. Lanet olası herif!

"Cevabınızı alabilir miyiz?"dedi nikah memuru. Dudaklarımı zorla kıpırdattım. Ve hayat çizgimi belirleyen kelimeyi söyledim.

"Evet."

Herkes alkışlamaya başlamıştı. Gözlerim dolmuştu. Biliyordum, birşeyler olacaktı.Biliyordum biz mutlu olamayacaktık.

"Peki siz Bulut Soykan.. Yağmur Öztürk'ü ,hastalıkta sağlıkta.İyi günde kötü günde eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

Nikah memurunun sorusuyla Bulut'un deniz mavileri kısıldı.Gülerken kısılan o denizimsi gözler yine ışıl ışıl parlıyordu. Benim  sevdiğim.Benim kalbimin bir parçası...Onu kendimden çok seviyorum ve sevmeye devam edeceğim.

"Edemez!"

Semih'in şiddetli bağırışıyla salonda ki herkes ona döndü. Uzay,Emir ve tanımadığım bir dünya ordusu koruma. Bulut aniden ayağa kalkmıştı ki ,silah sesiyle yerinde durdu. Herkes bağırıp kaçmaya çalışıyordu.Ve o an biz kaybettik.

"Yerinden kıpırdayan geberir!"

Bir adam onun sözünü dinlemeden arka tarafa yürümeye başladı. Semih'e baktığımda gülümsediğini gördüm. Daha sonra silahı adama doğrultup hiç düşünmeden vurduğunu. Adam karnını tutup yavaşça yere yığılırken, elim korkuyla ağzıma gitmişti.

"Kapıları kitleyin. Siz ikinizde salonda ki herkesi bağlayın."

Diye emir verdi Semih korumalarına. Merve ağlayarak Emre'ye sarılırken,Mert Büşra'yı göğsüne yaslamıştı.

Aşkıma Sahip Çıkamadım(Düzenleniyor...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin