(Multimedia-Efecan :D )(Aydilge-Aşka gel ile okuyun :)
Alarmın o iğrenç sesiyle gözlerimi araladım.Kim kurmuştu ki alarmı! Ellerimi gözlerime getirip yavaşça ovuşturdum.Halsizdim.
"Yağmur?"
Kapının tıklatılma sesiyle irkildim.Emreydi adımı söyleyen.
"Gel."
Dedim uykulu berbat sesimle.
Emre kapıyı aralayıp bana baktı gülümseyerek.Aynı gülümsemeyi bende ona yolladım.
"Seninle birşey konuşacaktım."
"Sabah sabah?"
"Evet şimdi."
Merakla yüzüne baktım.
"Efecanı hatırlıyor musun?"
Dediğinde kaşlarımı çattım.Efecanı unutmak imkansızdı.
"Ablanın oğlu."
Dedim kısaca.Başını onayladı.Efecan tam anlamıyla ömre bedel bir çocuktu.Bulutla sevgili olmadığımız zamanlar Emreyle ben,Efecana bakıyorduk.
"Annem ve ablamlar memlekete gidiyorlar 1 haftalığına."
"Ee?"
Dedim korkarak.Aklımda ki şeyin gerçekleşmesini kesinlikle istemiyordum.
"Efecanı almaya gideceğiz Mertle.Yani1 hafta boyunca Efecana bakacağız."
Tam tahmin ettiğim gibi.Ama olmaz kesinlikle kabul edemezdim.O çocuk bakılacak bir tipte değildi!
"Emre hiç kusura bakma olmaz."
Dedim direk.Bir yandan da yataktan kalkmaya çalışıyordum.Emre nefesini dışarıya verip yeniden konuştu.
"Lan ben ne halt edeceğim.Bak kırk yılın başı işim düştü kabul et gitsin."
Ellerimi kulaklarıma götürdüm.Emreyi duymak istemiyordum.Ben Efecana bakamazdım ki.
"Yağmur hem uslanmış,eskisi gibi değil.Hadi lütfen."
Merdivenlerden inerken Emre de arkamdan gelerek beni ikna etme çabalarına devam ediyordu.Acaba gerçekten uslanmışmıydı Efecan?
"Sabah sabah bir uyutmadınız."
"Noluyor ya?"
Dedi sırayla Kaan ve Mert.Mutfağa geçtim hemen kurtulmak için.
"Yağmur bu inat sana nereden geldi? Sen eskiden böyle değildin."
"Bil bakalım kimden?"
"Bulut değil mi? Tam tencere kapaksınız."
Öfeyle Emreye baktım.
"Tamam şakaydı valla bak."
Kahvaltılıkları çıkartmaya başlarken bir yandan da karşımda ki üçlüye bakıyordum.
"Konu ne anlamadım."
"Ablamın oğlu gelecek ama Yağmur itiraz ediyor."
Emreyle Mertin konuşmalarına karşılık gözlerimi devirdim.
"Ee ne olmuş? Gelsin bakarız."
Bakışlarımı hemen Merte çevirdim.Efecanı tanımadığı için gayet rahat konuşuyordu.
"Mert eminmisin?"dedim.
"Eminim gelsin. "
"Adamsın dostum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkıma Sahip Çıkamadım(Düzenleniyor...)
DiversosKirli geçmişi yüzünden eskilere çizgi çekip yeni bir kişiliğe bürünen Bulut Soykan. Aşkından hastaneler düşen, ama her ne olursa olsun sevgisinden vazgeçmeyen Yağmur Öztürk. Birbirlerini ne yapsalar unutamadılar ve yeniden bir sayfa daha açtılar. B...