Arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım.Her bölümü yayımlarken fazla heycanlanıyorum.Belki hikaye istediğiniz gibi ilerlemiyordur ama benim istediğim kurgu böyle.Yaptığınız yorumlar için çok çok çok teşekkür ederim.Hepinizi kocaman öpüyorum.Vote ve yorumlarınızı bekliyor olacağım :)
Keyifli Okumalar :****
Kaşlarımı çatmış , Bulutun dediklerini içimden tekrarlıyordum.Acaba doğru mu söylüyordu ? Hızla kendimi geri çektim.Beni kandırıyordu ve ben ona inanmayacaktım.
"Dediklerine inanmamı bekleme seni affetmeyeceğim! Git bu yalanlarını Hülya orospusuna anlat."
Deponun kapısını açtım ve merdivenlerden yukarı çıkarak kendimi sınıfa attım.Tabi kendi kendime de söylenmeyi ihmal etmiyordum.
" Beni salak yerinde koydu.Yok Hülyayla gerçekten evli değilmişte,beni seviyormuş! Uzaydan uzak duracakmışım falan filan!"
Sinirden elim ayağım titriyordu.Ama ben Yağmursam ona gününü gösterecektim.Gerekirse Uzayla sevgili olurdum.Yok olamam! Of neler saçmalıyordum ben.
Ders zili çaldığında bir kaç kişi sınıfa gelmeye başlamıştı bile.Mavi defterimi açtım önüme.Can sıkıntısından defteri karalıyordum.Bir süre sonra hoca geldi.Filiz öğretmenin dersini sevmiyordum.Hoca tam konuşacakken kapı tıklatıldı.Kafamı biraz kaldırdım ve gelene baktım.Yok artık.Bu Uzaymıydı?
"Oo Uzay bey sonunda teşvik edebildiniz."
Hocanın sinirli olduğu her halinden belli oluyordu.
"Üzgünüm işlerim vardı."
Hoca kaşlarını kaldırdı inanmayarak.
"Tabi eminim üzgünsündür.Geç otur yerine terbiyesiz!"
Uzay hocanın dediklerine aldırmadan buraya doğru yürüdü.Kafamı kitaba gömdüm.Beni görmezdi umarım.
"Sıranın altına gömseydin kafanı belki görmezdim."Sesli bir şekilde nefesimi dışarı verdim.
"Yanıma oturman için izin aldığını hatırlamıyorum?"
"İzin alan kim?"uğraşılacak gibi değildi.Lafla bile yeniyordu insanı.
"Çocuklar şimdi beni iyi dinleyin.Proje ödevinizi anlatacağım süreniz 2 gün kimle yapacağınıza ben karar vereceğim listeden."
Birde bu eksikti.İnşallah doğru düzgün biriyle yapardım proje ödevini.Gerçi bu sınıfa kimse iyi değildi ki.En çokta Uzaydan korkuyordum.Onun yüzüne bakmak bile korkuturken beni,ödev yapmak öldürüdü sanırım.Hoca eline listeyi aldı ve sırayla isimleri okumaya başladı.
"Kerem-Nazlı"
"Hocam kesinlikle değiştirin ben bu dingille ödev felan yapmam."
"Ay ben sana çok meraklıyım kızıl kafa ne demezsin!"
"Tabi meraklısın amk elinde olsa gel beni bec-"
"Kesin sesinizi! Okulda olduğunuzu unutmayın."
Kerem ve Nazlının dediklerine herkes kahkaha atarak izliyordu.Nazlı çok güzel bir kızdı.Keremlede yakışıyorlardı bence.
"Siktiğimin piçi."Uzay sıraya yayılmıştı ve Kereme söyleniyordu.
"Noldu ki?"
"Aklı sıra kızları tavlamaya çalışıyor.Tipine güveniyor orospu çocuğu."Bu dediğine güldüm.
"Kıskandın mı yoksa?"tamam saçma birşey demiştim.Uzay gereğinden fazla yakışıklıydı ve peşinden koştuğu bir çok kız vardır kesin.Uzay bana bakıp sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkıma Sahip Çıkamadım(Düzenleniyor...)
AcakKirli geçmişi yüzünden eskilere çizgi çekip yeni bir kişiliğe bürünen Bulut Soykan. Aşkından hastaneler düşen, ama her ne olursa olsun sevgisinden vazgeçmeyen Yağmur Öztürk. Birbirlerini ne yapsalar unutamadılar ve yeniden bir sayfa daha açtılar. B...