Yeni Hayatlar

144 12 7
                                    

Heey selam!! Öncelikle bayramınız mübarek olsun canımın en en en içleriiii :) Vee geldik 37.Bölüm'e :) Bölümler ilerledikçe sırlar ortaya çıkıyor.Tabi siz asıl sırrı bilmiyorsunuz :D Neyse biz konumuza dönelim.Vote ve yorumlarınız bir harika *-* Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur.

(Multimdia-Emir :)

(Keremcem-Berbat ile okumanızı tavsiye ederim)

Keyifli okumalar♡♡

Yağmur'dan..

Bulut gideli 2 saat 18 dakika olmuştu.Nereye gittiğine dair hiçirşey bilmiyordum.Herkes uyumuştu.Sabah olmasına sadece 1 saat vardı ama Bulut bey ortalarda yoktu! Güney'i aradığımda daha çok sinirlerim tepeme çıkmıştı.Bulut Güneyi aramış fakat Güney uyuduğu için cevap verememiş telefona.Evde bir ileri bir geri volta atıyordum.Ama kafama koymuştum.Bulut'un kesinlike bir psikoloğa gitmesi gerekiyordu.Zorda olsa onu tedavi ettirecektim.Yoksa işler berbat bir hal almaya devam edecekti.Az önce koltuk'a fırlattığım telefonum'u geri alarak yeniden Bulu'un numarasını tuşladım.Açmıyordu! Elimi sitemle saçlarımdan geçirdim.Neredesin Bulut?! Adımlarımı mutfak tarafına doğrultup,dolaptan soğuk su aldım ve bardaklardan biriyle mutfaktan çıktım.O sırada duyduğum anahtar sesiyle bakışlarım hemen kapıya gitti.

"Selam."

Gördüğüm manzarayla elimde ki bardak gürültüyle yere düştü.Ellerim sinirden titremeye başlayınca zorda olsa kendime gelmeye çalıştım.

"Siz nereden geliyorsunuz?"

Esin,Bulut'un kolunu omzuna atmış üzerinde ki ceketi çıkartmakla uğraşıyordu.Bulut şu an uyuyor olmasaydı çoktan ortalığı koparmıştım.

"Yolda karşılaştık.İçkiyi fazla kaçırdığı için neredeyse kaza yapıyordu."

Benim yüzümden.Ne zaman tartışsak kendini o zıkkım'a adıyordu.Esin denen aptal kız yeterince sinirlerimi bozarken, Bulut'un böyle yapması beni resmen çileden çıkarıyordu.

"Ben gidiyorum.Bulut kendine geldiğinde haber verirsen sevinirim."

Onaylar gibi mırıltılar çıkartıp yalandan bir gülümseme ekledim yüzüme.Esin,Bulut'a son bir bakış atıp kapıya yürüdü.

"İyi geceler."

"Sanada."

Dedim soğuk ses tonumla.

Esin gittiğinde Bulut'a yaklaştım.Uyurken o kadar masumdu ki.. Ona her ne kadar kırgın ve kızgın olsamda seviyordum.Bu sıralar aramız iyi değildi.Nadir zamanlarda aramız iyi oluyordu.Keşke zamanı geriye alabilme gibi bir şansım olsaydı.. Derin bir nefes alıp göğsüne yaslandım.Yavaş yavaş inip kalkan yumuşak göğsün'e elimi dayadım.Fazlasıyla içki ve sigara kokuyordu.Siyah tişörtünde yoğun içki kokusunun yanında,parfümünü'de duyabiliyordum.Harika ötesi bir kokuydu bu.Kafamı kaldırıp dudaklarına uzanacağım sırada birşeyler mırıldandı.

"Esin..dur artık."

O an kalbim'e sanki bir bıçak saplanmıştı.Gözlerim dolmaya başlayınca hemen kendimi geri çektim.Yağmur demesini beklerken o kızın ismini fısıldamıştı! Elimi ağzıma götürüp sessizce ağlamaya başladım.Sanırım o kızla birlikte olmuştu.Bunu asla kaldıramazdım.Belkide olmamıştır.Bilmiyorum.Ama kalbim tuhaf bir şekilde sızlıyor,aklım yattıklarının alarmını veriyordu.Yavaşça koltuktan kalkıp odama yürümeye başladım.Merdivenlerden çıkarken bedenim her an yere yığılacak gibi hissediyordum.Küçük adımlarımı büyültüp odama yönlendirdim ayaklarımı.Siyah kapılı odaya gelince yine yavaş hareketimle kolu aşağıya indirdim.İlk önce burnuma onun büyüleyici kokusu geldi.Elimle gözlerimden akan yaşları usulca silip dolabımın üstünden valizi çektim kendime.Gidecektim.

Aşkıma Sahip Çıkamadım(Düzenleniyor...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin