Capitolul 34

1.8K 118 25
                                    

Weekend-ul a trecut si pe tot parcursul lui, Luke a incercat sa dea de mine. Mi-a lasat sute de apeluri si mesaje dar evident ca nu i-am raspuns, nici macar nu le-am citit. Eram satula de povestea asta, Luke imi da destule semne ca nu ma mai vrea, prima data e rece cu mine apoi il vad cu o alta fata. Momentan l-am pus pe pauza, am de gand ca saptamana asta sa ma concentrez pe examene, marti adica maine il dau pe primul iar vineri termin. Nu pot sa cred ca e gata primul an de liceu parca acum am intrat pe portile lui si saptamana viitoare o sa fiu in vacanta de vara.

In timp ce asteptam sa ajunga Katie la mine pentru a porni spre liceu observ ca ecranul telefonului se aprinde si muzica incepe sa sune, ma apela Luke. Pentru o secunda am vrut sa raspund insa apoi m-am razgandit,am lasat pe masa telefonul si am plecat sa o astept pe Katie in fata casei.

Luke's P.O.V.

-Haide Mia, raspunde! Nu stiu ce sa mai fac ca sa rezolv problema. Stiu ca e suparata pe mine fiindca am fost un prost, dar nu suport chestia asta si vreau sa fac ceva. Tot nu inteleg de ce s-a suparat atat de tare incat sa nu mai vrea sa ma vada adica, da am vorbit urat dar chiar nu am vrut, eram intr-o dispozitie rea si m-a luat gura pe dinainte.

-Gata, daca la liceu nu va vorbi cu mine ma voi duce la ea acasa.

Am cautat-o in fiecare pauza pe unde am stiut dar parca s-a evaporat de tot, nu stiu unde ar putea fi. Pentru moment renunt si fiindca e pauza mare ma duc in cantina sa mananc. Ma asez la aceeasi masa cu baietii si imi incep pranzul, insa ii vad cam nelinistiti pe baieti asa ca nu ma pot abtine sa nu-i intreb.

-S-a intamplat ceva?

-Mnu..., zice Ash

-Nimic, de ce. adauga si Michael

-Katie mi-a spus ca Mia e tare nervoasa si ca nu vrea sa te mai vada. spune Calum in cele din urma, Ash si Mike se uita la el de parca au divulgat un secret de-al FBI-iului si eu ma uitam la el cu gura cascata fiind socat

-Vorbesti serios?

-Mda.., ce ai facut mai exact Luke?

-Spre rusinea mea am vorbit urat..

-E imposibil sa fie in halul asta de suparata doar pentru atat, esti sigur ca nu ai mai facut altceva? zice Ash

-Nu, adica am incercat sa dau de ea dar nimic si in weekend...., si m-am oprit, mi se derula in fata o secventa de la cafenea cand aceea fata a fugit subit varsandu-si bautura, oare era Mia?

-Cred ca stiu ce s-a intamplat. Calum nu sti unde sunt?

-Katie mi-a spus sa nu-ti zic unde merg, dar fiindca vrei sa te impaci cu Mia....e in spatele scolii pe teren.

-Mersi Cal!

Am inceput sa alerg de parca eram la maraton, vroiam numai sa ajung la ea si sa clarific situatia. Intr-un final am ajuns pe teren si le-am vazut undeva pe o banca de pe marginea lui. Ele stateau fata in fata, Mia era cu spatele la mine, Katie fiind prima care m-a vazut. A inteles ca vreau sa rezolv problema si s-a scuzat spunand ca merge la baie, in acel moment am ajuns si eu langa ele. Mia de cum m-a vazut  a vrut sa plece dar nu i-am permis asta, am prins-o de mana.

-Lasa-ma! Ti-am spus ca nu mai existi pentru mine!

-Mia, te rog lasa-ma sa-ti explic, nu sti cum a fost defapt povestea.

-Ba da Luke, stiu foarte bine, te-ai saturat de mine si te-ai dus imediat in bratele alteia, nu nega, v-am vazut ieri la cafenea.

-Dar.., nu m-a lasat sa-i spun niciun cuvant ca mi-a tras o palma zdravana si a plecat. Poate ca am meritat-o pentru cuvintele urate pe care i le-am spus, pentru fiecare lacrima care a varsat-o pentru mine, pentru fiecare moment in care s-a simtit tradata. Dezamagit si ingandurat am vrut sa plec spre clasa fiindca se sunase dar atunci am observat ceva pe banca. M-am intors si am vazut ca era un bilet, un bilet la concertul celor de la One Republic la care MIa a primit de ziua ei doua bilete, unul pentru ea si unul ca sa-l dea cuiva. Probabil ca i-a cazut din geanta cand a plecat in graba de langa mine, fara sa gandesc prea mult l-am luat si am plecat spre liceu.

Antisocial (5SOS Fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum