Cand l-am vazut stand acolo, stand cu ochii atintiti asupra mea am crezut ca pur si simplu voi izbucni in lacrimi, dar nu am avut timp nici sa fac asta pentru ca s-a napustit asupra mea si m-a prins brutal de mana. Respiram greu si inima imi batea pana in gat.
-Luke nu e aici sa te apere, nu-i asa? zambetul sau diabolic mia ramas intiparit in minte. Asculta la mine nu stiu ce i-ai facut lui Luke de tot sta cu tine dar pentru binele tau uita-l si fereste-te de el. Daca te mai vad o data cu el nu vei mai apuca ziua urmatoare.
Vorbele lui m-au facut sa tremur, iar privirea pe care mi-a aruncat-o era ucigatoare. Din fericire pentru mine, mi-a dat drumul la mana si a plecat in schimb eu am ramas acolo. Eram ingrozita de ceea ce tocmai auzisem. Lacrimile au inceput sa-mi curga pe obraji, gandul ca nu mai puteam vorbi cu Luke pur si simplu ma distrugea, dar pe langa acea durere si frica imensa aveam si o mare dilema. Cine era Calum? Ce e rau ca vorbesc cu Luke si ce legatura este intre ei? Dar mai ales care e vina mea? Cu ce am gresit sa merit asta? Nu-mi puteam controla lacrimile si intrebarile veneau val vartej.
Dupa vreo 2 ore m-am calmat si am hotarat sa merg acasa. Am mers cat de repede am putut, iar inima imi batea puternic de frica sa nu ma intalnesc cu Calum dinnou sau mai rau cu Luke. Am ajuns cu bine acasa si fara sa mai mananc ceva m-am inchis in camera. Intrebarile au reaparut iar lacrimile veneau incontrolabil. Vroiam sa vorbesc cu cineva, vroiam sa pot vorbi cu Luke dar stiam ca nu puteam. Cu multe sentimente si ganduri in cap am reusit totusi sa adorm putin.
----------------------------------------------------
Aveam noroc ca era sambata si nu trebuia sa merg la scoala, altfel chiar nu stiu ce as fi facut. Atunci mi-am amintit de singura mea prietena Katie, aveam mare nevoie de ea asa ca am sunat-o si i-am spus sa vina la mine. In mai putin de 30 de minute eram in camera mea. I-am spus tot ce s-a intamplat si desi am incercat sa ma abtin tot am plans. Atunci Katie m-a luat in brate si mi-a spus ca totul va fi bine.
-Gata Mia, calmeaza-te e doar un baiat, ca ti-ar putea face chiar atat de rau si mai ales ce e gresit in a vorbi cu Luke.
-Nu stiu, chiar nu stiu. lacrimile incepeau sa se opreasca si dupa inca cateva minute Katie mi-a spus ca trebuie sa plece in oras asa ca am ramas singura.
Stateam in camera mea si ma gandeam la toate momentele petrecute cu Luke, parca eram intr-o telenovela si nu-mi placea deloc asta. Totul parea atat de ireal, dar in acel moment s-a auzit soneria de la usa. Am coborat repede si am deschis usa. Cand am vazut cine era in fata mea mi-a stat inima in loc. Luke a venit la mine acasa desi habar nu am de unde imi stie adresa. Cand l-am vazut vroiam sa-i sar in brate si sa nu-i mai dau drumul, dar stiam ca nu puteam face asta.
-Salut! Ieri nu te-am mai vazut la scoala si am crezut ca ai patit ceva.
-Nu, nu sunt bine. cand i-am spus aceste lucruri nu mai putut uita la el, priveam podeaua si asteptam sa-mi spuna ca va pleca, insa nu a fost asa. A intrat in casa si s-a asezat pe canapea.
-Vino aici si spune-mi ce s-a intamplat. Katie m-a sunat si mi-a spus ca trebuie neaparat sa vorbim.
-Katie? ochii mei erau mari cat doua roti de surprinsa ce eram
-Da. A spus ca nu te simti bine dupa ziua de ieri si am venit imediat sa vad ce e ineregula deci spune-mi ce s-a intamplat?
Nu stiam ce sa fac, daca ii spuneam poate afla Calum, daca nu-i spuneam as fi suferit in continuare. Vazand ca nu raspund, a luat initiativa.
-E vorba de Calum?
Atunci am reusit sa-l privesc in ochi si sa dau afirmativ din cap. Dupa aceea i-am povestit tot ce s-a intamplat si tot ce mi-a zis.
-Trebuia sa vi imediat la mine si sa-mi spui, as fi rezolvat eu problema. Toata treaba e ca sora lui Jane ma place mult si Calum a crezut ca noi suntem impreuna si atunci te-a amenintat pentru sora lui.
-Acum totul e mai clar. frica mi-a disparut si un mic zambet mi s-a intiparit pe fata
-Sper ca nu ai plans din cauza lui Calum, nu?
-Aaaaa.....
-Mia! aproape ca a tipat la mine. De ce ai facut asta, chiar credeai ca nu vei mai vorbi cu mine din cauza lui?
-D..da.
-Of of ce prostuta esti. a spus cu un zambet pe fata apoi m-a luat in brate. In acel moment sunt sigura ca mi s-au facut obrajii rosii si aveam un zambet tamp.
Dupa ce am rupt imbratisarea ne-am uitat unul la altul cam 5 minute. Luke avea un zambet minunat iar ochii lui erau albastrii ca cerul senin. Tot nu puteam crede ca suntem prieteni, era ceva nou pentru mine si unic. Cred ca il placeam pentru ca imi batea inima foarte tare de fiecare data cand il vedeam, iar felul in care ma privea ma inebunea.
-Voi merge sa vorbesc cu Calum, asa ca stai linistita bine? Ne vedem luni, pa!
-Pa! i-am facut cu mana de parca eram in New York si vroiam sa opresc un taxi, iar pe fata mea s-a instalat un zambet de care nu mai puteam scapa. Acum eram linistita si stiam ca nu mai e nicio problema.
Imi venea sa rad pentru ca totul pare atat de simplu acum ca am vorbit cu Luke, iar inainte era totul o drama si plangeam fara oprire pentru un lucru atat de simplu de rezolvat. Eram fericita si asteptam sa-l revad pe Luke.
Salut tuturor am revenit cu capitolul 5. Stiu ca nu e cel mai grozav dar sper sa va placa, va multumesc ca cititi cartea si va rog sa-mi scuzati greselile. Acesta este noul video official al trupei 5SOS si ma gandeam sa-l impartasesc cu voi. Mie imi place tare mult, oricum nu stiu daca prea are legatura cu capitolul.
Era sa uit vrea cineva dedicatie? :*
CITEȘTI
Antisocial (5SOS Fanfic)
FanficMia o fata timida si antisociala care nu a avut niciodata prieteni, incepe liceul cu teroarea ca va fi dinnou singuratica si batjocorita, dar viata ei i-a o intorsatura mare cand isi face prima prietena si se tranteste accidental de cel mai frumos b...