Capitolul 4

4.1K 243 0
                                    

-Hei!

-H..hei! am reusit sa murmur inca socata.

-Te distrezi?

In acel moment nu am putut scoate niciun cuvant. Luke se uita la mine asteptand un raspuns, dar cand a vazut ca nu zic nimic m-a prins de incheietura si m-a dus in fata casei. Acolo ne-am asezat pe scari. Era o liniste coplesitoare si cerul instelat completa imaginea. Inima mea batea de 1000 de ori pe minut simteam cum tremur, fiindca Luke ma privea fix, fix in ochi. Ochii lui aveau o altfel de nuanta in intuneric, una care ma facea sa ametesc. Era o ameteala placuta una din care nu mai vroiai sa iesi, dar chiar atunci Luke a inceput sa vorbeasca si vraja s-a rupt.

-De ce ai fugit asa? a spus pe un ton calm si dezamagit.

-Eu..eu, ...nu stiu.

-Sti e ciudat ca desi mai mereu fugi de mine eu tot vin dupa tine. Sa sti ca nu-mi place sa pierd o cursa. a spus cu un mic zambet in coltul gurii.

Pentru cinci secunde mi-am pierdut respiratia si credeam ca voi lesina dar apoi a aparut Katie care ma cauta disperata de cand am 'disparut' cu Luke.

-Aici erai credeam ca ai plecat acasa fara mine. a spus ea cam socata sa ma vada singura cu Luke.

-Bun pai eu va las, pe maine Mia! privirea lui era una cam dezamagita si trista, dar probabil ca era defapt oboseala, doar nu putea fi altceva.

-Pa! am reusit sa spun destul de tare incat sa auda si Luke.

Atunci si-a intors putin capul si mi-a zambit. Zambetul lui era pur si simplu cel mai frumos lucru pe care-l vazusem in viata mea. Desi imi placea ipostaza de visatoare in care eram, Katie m-a trezit si mi-a spus ca trebuie sa mergem acasa. Drumul a fost destul de agitat fiindca Katie a vrut sa afle ce e cu Luke si mine, dar eu nu stiam prea multe decat ea. Asa ca i-am spus ce s-a intamplat la scoala si la petrecere. Cand am terminat povestea, Katie mi-a spus ca Luke e unul din acei tipi linistiti care se distreaza cu prietenii fara mare zarva si mi-a spus ca are o trupa.

Dupa ce am aflat asta am devenit mai curioasa si vroiam sa stiu mai multe despre aceasta trupa, defapt vroiam sa aflu mai multe despre Luke. Asa ca, in acea noapte am stat si am meditat la planul perfect pentru a vorbi cu el dar stiam ca nu voi reusi asa ca am oftat lung si am adormit.

Cand s-a facut zi, m-am pregatit si am plecat singura la scoala. Katie mi-a dat un mesaj spunandu-mi ca va lipsi de la scoala. Asa ca mergeam singura pe drumul dpre liceu. Totul a fost bine pana cand cineva de la spate mi-a pus piedica. Dupa ce mi-am revenit m-am intors sa vad cine mi-a facut asta. Era un baiat pe care l-am mai vazut in liceu, insa nu ne vorbisem niciodata si nu stiam ce vrea de la mine. Inima imi batea foarte tare si cand vedeam cum rade de mine credeam ca voi izbucni in lacrimi, dar m-am abtinut.

-Ce fraiera! spunea el razand.

In acel moment cineva din spatele meu m-a ridicat, mi-a dat rucsacul si mi-a spus sa plec. Era Luke. Acelasi Luke de aseara dar privirea si tonul lui erau cu totul altele. Se uita cu ura la acel baiat iar tonul vocii era foarte serios. Cam buimacita si speriata m-am indepartat de ei, dar bineinteles ca nu puteam sa plec de tot asa ca m-am oprit in spatele unei tufe pentru a asculta.

-Serios,nu ai de cine sa te iei decat de o fata?

-Ma iau de cine vreau eu, ai inteles? De altfel ce te deranjeaza pe tine, doar ai deja o iubita.

-Jane nu e iubita mea si ma deranjeaza ca te iei de ea fiindca e prietena mea.

Cand am auzit acele cuvinte mi-a stat inima in loc si un zambet mi-a aparut pe fata. El ma considera prietena lui, eu, Mia prietena cu un baiat, cu Luke.

-Asa Calum las-o in pace!

-Fie cum vrei tu, pe moment. un zambet diabolic i-a aparut pe fata acelui baiat care ma inspaimanta si fiindca conversatia se apropia de sfarsit am inceput sa fug spre liceu.

La liceu am stat doar in clasa. Imi era mult prea frica sa nu cumva sa dau de Calum. Totul a mers bine dar cand s-au terminat cursurile si am iesit pe usa liceului Calum ma astepta in fata.

Am revenit cu capitolul 4, imi cer scuze ca a durat atat dar am fost plecata in 'concediu'. Sper ca va place si va rog sa-mi scuzati greselile. Multumesc ca cititi cartea. Love you! :*

Antisocial (5SOS Fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum