-Mia.....trebuie....sa-ti spun...ceva. zice ea cu rasuflarea intretaiata ca dupa o cursa.
-Daca are legatura cu Luke, scuteste-ma.
Katie a ramas socata in drum, iar eu m-am indreptat spre casa. Mi-am pus castile in urechi si am dat play melodiei Just a little bit of your heart de la Ariana Grande. Subiectul incepea sa ma lase rece si chiar nu mai vroiam sa mai am ceva de a face cu Luke , iar pentru moment vroiam doar sa fiu singura si sa-mi fac ordine in ganduri.
Katie's P.O.V.
Cred ca se simte groaznic daca nici nu mai vrea sa vorbim. Am sa o las pe moment sa se linisteasca dar intre timp trebuie sa fac eu treaba grea, pentru ea in primul rand si pentru curiozitatea mea in al doilea rand. L-am sunat pe Calum si l-am rugat sa ne intalnim la cafeneaua de langa scoala.In scurt timp eram la o masa cu cate o ceasca de cappucino in fata.
-Dupa cum iti spuneam, am vrut sa-i zic adevarul dar mi-a spus ca nu vrea sa auda si a plecat spre casa, e chiar devastata.
-Trebuie sa vorbim si cu Luke, sa-i spunem ca Mia stie si poate ca atunci.....
-Nu! Daca ii vom spune lui Luke el va fugi imediat la ea, iar eu chiar nu vreau sa-mi imaginez ce scena va iesi. Trebuie sa-i explic eu, doar ca nu stiu cum..
-Ce ar fi daca maine o inviti la tine dupa scoala, va uitati la un film iar apoi incepi usor subiectul.
-Cred ca ar merge...merita sa incerc.
-Sa ma suni dupa, ok? Mi-a dat un sarut scurt si a plecat.
Mia's P.O.V.
A mai trecut o zi afurisita din viata mea oribila si trebuie sa merg dinnou la scoala, din fericire e vineri si prin urmare nu mai merg la scoala maine.
Pornesc si de data asta singura spre scoala, urmand sa ma vad cu Katie cand voi ajunge. Orele trec al naibii de greu, iar vremea de afara nu ma ajuta prea tare sa ma concentrez avand in vedere ca admiram zapada care cadea incet. Intr-un final s-a sunat si puteam pleca acasa, se pare ca si sortii tin cu mine pentru ca nu am dat pe parul ala blond si blugii negrii stramti.Tocmai ieseam pe usa liceului cand o aud pe Katie ca ma striga:
-Mia! Asteapta! m-am intors si am asteptat pana a ajuns langa mine
-Da?
-Nu ai vrea sa vi la mine, sa ne uitam la un film...
-Ba da, suna chiar bine.
-Ok atunci iti lasi lucrurile si dupa vi la mine, da?
-Da, da ne vedem. am dat sa plec dar apoi mi-am amintit ca amandoua mergem in aceeasi directie
-Aaaa...nu vi si tu?
-Ba da doar ca trebuie sa ma opresc si la magazin si....dute mai repede.
-Ok..cred.
----------------------
Eram deci in camera lui Katie si ne uitam la The Mazer Runner, cand incepea sa devina mai interesant prietena mea a inceput sa-mi zica ceva.
-Mia..?
-Mh, am raspuns privind ecranul, fiind mult prea interesant.
-Am...as vrea sa-ti vorbesc despre ceva. mi-am dat seama din tonul ei ca e ceva serios asa ca am pus pauza si eram gata sa o ascult
-Spune.
-E vorba de...
-Da..?
-Aaaa Calum,..da..a inceput sa fie mai distant sa-mi fac griji?
CITEȘTI
Antisocial (5SOS Fanfic)
FanfictionMia o fata timida si antisociala care nu a avut niciodata prieteni, incepe liceul cu teroarea ca va fi dinnou singuratica si batjocorita, dar viata ei i-a o intorsatura mare cand isi face prima prietena si se tranteste accidental de cel mai frumos b...