-Pentru ca te plac.
Am ramas socata de ceea ce tocmai am auzit pentru cateva secunde uitandu-ma la el, nici nu mai respiram iar in acel moment simteam ca puteam muri linistita stiind ca Luke ma place.
-Scuze...am....pur si simplu a iesit afara din mine.
-Nu e nevoie sa te scuzi.
-Nici nu sti cat de mult am asteptat sa-ti spun. pur si simplu nu stiam ce sa spun stateam in fata lui cu un zambet tamp pe fata
-Ma bucur mult ca ai facut-o. apoi ne-am zambit din inima si ne-am imbratisat
-Noapte buna Mia!
-Noapte buna Luke!
M-am aruncat direct in pat gandindu-ma la ceea ce tocmai s-a intamplat. Eram cea mai fericita din lume, era cel mai frumos cadou pe care il puteam primi sa-l aud pe Luke spunandu-mi 'Te plac'. Puteam sari prin casa toata noaptea de fericire dar pe de alta parte eram confuza. El acum crede ca si eu il plac, adica asa e dar nu i-am spus in fata si ce ar trebui sa inteleg inafara de faptul ca ma place din situatia asta, adica acum ce suntem nici nu stiu sunt confuza dar fericita. Am ascultat cantecul lui Luke pana cand,in cele din urma am adormit, era asa frumos, imi placea la nebunie iar faptul ca a fost facut pentru mine era cireasa de pe tort.
-------------------------
A trecut o alta noapte alba din viata mea, dar am ramas cu aceleasi intrebari. Nici nu stiam ce ar trebui sa fac cand il voi vedea pe Luke sau ce ar trebui sa-i spun, dar am hotarat ca cel mai bine e sa vad la locul de fata asa ca am incetat sa ma gandesc la asta. M-am imbracat si m-am dus la scoala.
Nu s-a intamplat nimic special pe la scoala, ca de obicei ore lungi si plictisitoare, eu doar asteptam pauza de pranz ca sa mananc ceva. Intr-un final era ora 12 fix si toti elevii se indreptau spre cantina. Eu si Katie stateam singure la o masa si mancam linistite pana cand Calum s-a pus langa ea si a sarutat-o, ei bine nu ma deranja doar ca ma simteam in plus, iar in acel moment i-am spui lui Katie ca ma retrag si asa am facut. M-am dus in laboratorul de muzica, nu stiu de ce dar simteam nevoia de a fi singura iar laboratorul de muzica era locul meu din ziua cu accidentul de la cantina.
Am intrat si m-am pus exact pe acelasi loc ca in acea zi. Fara sa-mi dau seama am inceput sa cant melodia primita cu o zi in urma de la Luke. Cand am terminat am auzit niste aplauze si credeam ca voi face infarct asa de tare m-am speriat, m-am intors catre usa si am vazut ca Luke era cel care a asistat la micul meu 'concert'.
-Nu stiam ca iti place sa canti si nici ca te pricepi atat de bine.
-Ne cunoastem noi de ceva timp dar sa fim seriosi, nu sti chiar tot despre mine. am inceput amandoi sa chicotim si din nou s-a asternut acea linste intre noi si ne priveam in ochi de ceva vreme.
-Acum serios vorbind, canti chiar frumos.
-Multumesc, mie nu mi se pare ca suna chiar asa bine dar daca tu spui, te cred.
-Ar trebui sa canti cu noi intr-o zi.
-Ammm...nu stiu ce sa zic..
-O haide, te rog! a inceput sa vorbeasca ca un copil mic si sa faca fata de catelus careia nu-i rezistam
-Ma mai gandesc.
-'Ma mai gandesc' de obicei inseamna un 'da' pentru mai tarziu deci voi astepta.
-Totusi, pot sa te intreb de ce nu vrei?
-Nu e ca nu vreau, doar ca....eu..am trac, mereu am avut si nu am reusit sa-l depasesc.
-Inteleg. a spus Luke cu o voce trista, dar apoi dintr-o data a zambit, s-a apropiat de mine si a zis:
-Te voi ajuta eu sa-l depasesti, crede-ma!
-Te cred! apoi am avut dinnou un moment de privit unul in ochii celuilalt si pentru a mia oara ma pierdeam in ochii lui albastri cristalini. Dupa cateva minute Luke a rupt tacerea.
-Ce faci dupa ore?
-Nimic, cred.
-Ai vrea sa mergem la mall impreuna?
-Da, de ce nu?
-Ok, atunci ne vedem in fata scolii cand se termina orele.
-Ok, iar apoi s-a facut nevazut. Restul zilei eram doar foarte nerabdatoare si ma gandeam doar la faptul ca voi merge cu Luke, doar noi doi, singuri si atunci am realizat. Asta e o intalnire? O Doamne, Sfinte Sisoica am o intalnire, eram socato-entuziasmata, ca atunci cand participi la un concurs si afli ca ai castigat.Cand eram la ultima ora, am inceput sa bat din picioare si sa-mi rod creionul de nervi vroiam doar sa sune o data clopotelul ala nenorocit si sa fug la intrare.
In sfarsit am auzit soneria si am tulit-o atat de repede ca nici nu l-am mai salutat pe profesor, dar nu imi mai pasa de nimic in momentul de fata. Cred ca am iesit prima din scoala asa ca m-am pus pe o banca de langa intrare pana aparea Luke.Nu stiu cat am asteptat, nu stiu daca Katie a plecat nu stiu absolut nimic, am uitat de tot,azi vreau sa fiu doar eu si Luke. La un moment dat usa s-a deschis si l-am vazut cu blugii lui stramti si hanoracul sau care parea foarte calduros, as fi vrut sa-l strang in brate dar nu stiu de ce.
-Oh, scuze daca ai asteptat.
-Nu, nu stai linistit.
-Mergem?
-Da. cand am raspuns mi-am muscat buza inferioara si m-am uitat in jos, eram asa timida, cred ca Luke a observat pentru ca a inceput sa chicoteasca.
-Esti asa draguta cand te rusinezi. in acel moment a facut si mai rau pentru ca mi-am impreunat mainile si daca pana acum nu am rosit, acum sigur eram mai rosie decat un semn de 'STOP'.
Am ajuns curand la mall, ne-am plimbat cu liftul pana la ultimul etaj, am intrat in magazine si probam tot ce ne pica in mana, ne faceam poze si radeam zgomotos, eram exact ca doi copii de generala, asta era un alt lucru care imi place la Luke stie sa fie copil ceea ce e minunat. Dupa o ora de 'fugit' prin mall, ne-am dus la o cafenea si am baut cate o ciocolata calda.
-Mia? cand mi-am auzit numele am tresarit si m-am uitat la Luke
-Da?
-Am..ai putea...adica ai vrea sa-mi dai numarul tau? era asa dragut cand se balbaia incat nu am putut sa nu chicotesc.
-Sigur Luke. nu am mai stat prea mult prin mall, asa ca Luke m-a condus pana acasa. Pe drum radeam de prostioarele facute in mall deci timpul a trecut repede si ne-am trezit in fata casei mele.
-Iti nultumesc pentru o zi minunata, Mia.
-Nu, eu iti multumesc ca m-ai invitat.
Eram asa niste ciudati, adica stiam ca ne placem reciproc dar ne comportam de parca acum ne-am intalnit. Inainte sa intru in casa m-am intors si l-am strigat.
-Luke!-Da?
-Aaaa...mi-a placut mult intalnirea, sper sa nu fie si ultima. apoi am intrat rapid in casa fara sa-i las sansa de ami raspunde.Stateam rezemata de usa, inima batandu-mi tare datorita a ceea cei spusesem. Chiar atunci mi s-a luminat telefonul, semn ca am primit un mesaj.
From Luke:Maine, la sase, a doua intalnire.
Buna dragilor :*** A aparut deci capitolul 13, sper sa va placa si va rog sa-mi scuzati greselile.
Nu-i asa ca Mike sunt draguti? :3
P.S. Daca nu v-ati prins Mike=Mia+Luke :)Era sa uit, stiti ca incepe scoala si ei bine de acum in colo voi posta doar sambata si/sau duminica, deci pe saptamana viitoare :*
CITEȘTI
Antisocial (5SOS Fanfic)
FanfictionMia o fata timida si antisociala care nu a avut niciodata prieteni, incepe liceul cu teroarea ca va fi dinnou singuratica si batjocorita, dar viata ei i-a o intorsatura mare cand isi face prima prietena si se tranteste accidental de cel mai frumos b...