Au trecut doua saptamani de cand nu m-am mai intalnit cu Luke. Eram trista, adica am avut niste momente asa frumoasa si iubeam sa petrec timpul cu el, sa-l vad, sa-i aud rasul si sa-i simt parfumul.
Era o zi de vineri deci trebuia sa merg la scoala asa ca m-am imbracat cu niste jeansi lungi albastri si un pulovar gros si calduros. Fiind noiembrie vantul batea tare si era destul de frig. O alta zi obisnuita si plictisitoare din viata mea a inceput. Mergeam agale pe trotuar cu castile in urechi si nepasandu-mi de ce se petrecea in jurul meu.
Am ajuns repede la liceu, m-am dus in clasa si am ascultat muzica pana am vazut ca se aduna colegii. Orele au trecut greu si cinci minute pareau cincizeci. Nu e corect orele trec foarte greu dar pauza de zece minute trecea de parca erau doua, viata cruda. Cu ajutorul lui Dumnezeu s-au terminat orele si am putut pleca acasa, de data asta cu Katie.
-Unde ai fost de dimineata?
-M-a dus mama cu masina.
-Aaaaa inteleg.Katie a observat cat de sec vorbeam si ce expresie aveam
-Ai patit ceva?
-Nu....Da.
-Haide spune-mi. ne-am oprit, m-am pus in fata ei si am inceput sa-i explic.
-E vorba de Luke, nu l-am mai vazut de doua saptamani si mie dor de el.
-Stai mai spune o data ultima parte. m-am incruntat putin fiind socata dar am spus-o fara sa mai intreb ceva.
-Mie dor de el, bine? aveam expresia aia de ' esti multumita?'
-Bun, acum intoarce-te.dinnou m-am incruntat dar am executat fara sa comentez
Pupilele mi s-au dilatat foarte mult, inima imi batea foarte tare iar si m-am inrosit mai ceva ca o rosie cand am vazut ca Luke era acolo cu un zambet tare dragut pe fata.
-Si mie mi-a fost dor de tine. a spus inca zambimd si m-a luat in brate. Eram o tocana de sentimente, eram suparata pe prietena mea ca mi-a facut asta dar si recunoascatoare pentru ca ma simteam foarte bine acum, de asemea eram rusinata ca Luke m-a auzit spunand acele cuvinte dar in acelasi timp ma bucuram ca le-a auzit. Sunt asa ciudata. Dupa ce am rupt imbratisarea ne-am uitat unul la altul cu niste zambete sincere.
-Sunteti ocupate cu ceva azi?
-Nu. am spus eu si Katie la unisol
-Perfect! Ne vedem acasa la Calum pe la cinci, sa nu intarziati. apoi s-a indepartat de noi la fel de repede pe cum a aparut.
-Presupun ca tu sti unde sta Calum, nu? am spus deja pregatita sa rad de raspunsul lui Katie
-Bineinteles ca stiu unde sta, el e micul meu pufulet. si-a tuguiat puzele cand a spus asta si sunt sigura ca si-l imagina pe Cal in fata ei pentru ca dadea mici sarutari aerului.
-Bine amorezat-o, gata ca sufoci aerul cu atatea sarutari.
-------------
Pe la ora patru am inceput sa ma pregatesc stiind ca draga mea prietena va fi aici la patru jumatate pentru a pleca spre casa lui Calum. Mi-am luat niste colanti negri simpli, si un hanorac cu un pinguin pe el, ia rin picioare tenesii mei. Parul mi l-am prins intr-un coc, lasandu-mi cateva suvite afara cat despre machiaj nu am aplicat decat niste strugurel. Nu-mi placea sa ma machiez, preferam sa fiu pur si simplu eu, naturala.
Chiar cand im luat tenesii in picioare am auzit soneria de la usa. Am coborat repede si am deschis, desigur ca era Katie care era foarte entuziasmata exact ca un copil care asteapta sa primeasca ciocolata.
-Esti gata?
-Da, stai sa-mi iau telefonul si putem pleca.
Cand am ajuns la casa lui Calum am realizat ce aproape locuia de mine, nu ne-au trebuit decat zece minute sa ajungem pe strada lui. Katie a batut la usa, insa nimeni nu a deschis, a mai batut o data dar acelasi rezultat. Atunci l-a sunat pe Cal si a inceput sa tipe l-a el si sa-l intrebe unde e, dupa vreo doua minute Katie a inchis/
-A zis sa mergem in spatele casei si sa-i asteptam acolo.
Asa am facut, insa atunci cand am ajuns in curtea din spate s-au instalat niste zambete pe fetele noastre. Ei erau deja acolo cu inca doi baieti si au inceput sa cante exact cand i-am vazut. Am ramas impresionata cantau atat de bine si le statea bine in formula asta. Ceea ce m-a socat a fost ca au scos toate acele instrumente in curte doar pentru noi, adica nu cred ca e chiar asa usor si nu cred ca i-a numai vreo cinci minute.
In timpul cantecului cand Luke canta s-a uitat la mine si mi-a zambit, i-am intors zambetul timida, am rosit si m-am uitat in jos la tenesii mei. Cand au incheiat eu si Katie i-am aplaudat, dar nu dupa mult ea s-a oprit si a fugit in bratele lui Calum. Luke si-a pus jos chitara si a venit la mine.
-Deci, cum a fost?
-Mi-a placut la nebunie!
-Serios?
-Da! Sincer, as plati un bilet ca sa va vad in concert.
-Ce draguta esti. lui Luke chiar ii placea sa ma aduca la emotii nivelul 1000 pentru ca m-a luat dinnou in brate
-Apropo ador hanoracul tau cu pinguin.
-Mersi, am spus dinnou timida si privindu-mi tenesii fiind sigura ca am rosit pentru a nu stiu cata oara pe ziua de azi.
-Haide sa faci cunostinta cu restul.
-Desigur. m-a luat de incheietura mainii si puteam sa simt fluturii zburdand in stomacul meu.
-Bun deci pe Calum il sti deja, iar cel de la tobe e Ash.
-Salut! mi-a spus el cu un zambet, eu raspunzandu-i tot cu unul
-Iar cel cu parulu colorat e Michael.
-Incantat, dar poti sa-mi spui Mickey daca vrei.
-Ok. am spus printe chicoteli.
Restul zilei l-am petrecut in curte cu totii, razand si povestind. Ash si Mickey erau tare de treaba eram tare fericita ca i-am intalnit, cred ca tocmai mi-am facut noi prieteni. Cand a inceput sa se insereze eu am spus ca ma voi duce acasa, insa Katie a spus ca ea mai ramane. Am dat sa plec dar Luke s-a oferit sa ma conduca, iar eu evident am acceptat.
-Chiar ti-a placut cantecul?
-Da, nu te mai indoi atat de tine.
-Nu, nu e asta doar ca am scris cantecul asta gandindu-ma la tine.
-Serios? puteam simti cum mi se inmoaie genunchii,
-Da si l-am si inregistrat pentru tine deci uite. mi-a dat un CD cu numele melodiei pe el.
-Nici nu stiu ce sa zic. Multumesc!
-Nu trebuie sa-mi multumesti am facut-o pentru ca.., s-a oprit brusc si s-a uitat la mine, m-a luat de mana, a tras aer in piept si apoi a expirat. Eu stateam si il priveam in ochi, inima batandu-mi foarte tare, iar cand s-a uitat si el in ochii mei a continuat.
-Pentru ca te plac.
Buna dragilor! :** Special pentru voi am pus capitolul 12 mai repede decat ma asteptam. Sper din tot sufletul sa va placa. Sunt la fel de fericita ca si voi pentru ca Luke i-a marturisit in sfarsit Miei. Sunt asa draguti, nu?
Va multumesc mult mult mult mult mult de tot pentru ca-mi cititi cartea si va multumesc mult mult mult mult de tot pentru cei 1355 de cititori si pentru cele 96 de voturi. Va pupacesc :*************************
CITEȘTI
Antisocial (5SOS Fanfic)
FanfictionMia o fata timida si antisociala care nu a avut niciodata prieteni, incepe liceul cu teroarea ca va fi dinnou singuratica si batjocorita, dar viata ei i-a o intorsatura mare cand isi face prima prietena si se tranteste accidental de cel mai frumos b...