Capitolul 10

3.4K 181 17
                                    

-Putem vorbi putin?

-Scuze trebuie sa-mi repet ceva. am spus indiferenta privind un perete

-Te rog nu va dura mai mult de trei minute.

-Bine, dar doar trei minute.

-Uite, imi pare rau ca am plecat asa de nervos atunci.

-Nu-i nimic adica aveai tot dreptul.

-Sigur esti ok?

-Da si daca doar atat vroiai sa-mi spui, scuza-ma dar am un test la mate. Am dat sa plec dar in acel moment Luke m-a prins de incheietura.

-Mai am ceva sa-ti spun.

-Repede, te rog! eram destul de stresata din cauza testului

-Vrei sa vi cu mine la bal?

-Ce? Eu? Credeam ca mergi cu Jane.

-De ce ai crede asta?

-Pai v-am vazut vorbind mai devreme si credeam....

-Da, m-a intrebat dar am refuzat-o.

-Serios?a dat aprobator din cap cu un zambet adorabil pe fata.

-Deci vrei sa vi cu mine la bal?

-Sigur as fi incantata.

-Super! Bafta la test, ne vedem.

Nu am mai putut sa-i spun nici multumesc am ramas acolo holbandu-ma cu un zambet tamp la culoarul pe care a plecat Luke. As fi putut sta acolo o eternitate ca o statuie daca nu suna soneria. Atunci mi-am amintit de test, am fugit ca disperata in clasa ca sa mai pot citi ceva, in mai putin de doua minute a venit profa in clasa si testul a inceput. MI-a fost destul de greu sa ma concentrez avand in vedere ce s-a intamplat cu putin timp inainte. Oricum sper sa iau un opt, atunci mi-as ridica media si vacanta de iarna va fi cu un pas mai aproape.

In pauza m-am dus direct la Katie sa-i spun ce s-a intamplat. Cand a auzit ca Luke m-a invitat am sarit amandoua ca descreieratele pe hol, cred ca tot liceul ne-a auzit, dar nu-mi pasa. Dupa ore am mers cu Katie la cumparaturi ca sa ne luam rochii, pe drum mi-am dat seama de un lucru. Era vorba ca nu poti merge fara partener iar ea nu mi-a spus nimic despre vreo invitatie.

-Stai putin tu cu cine mergi la bal?

-Pai....aaa..

-Hai o data!

-Calum!

-Fugi de-aici, nu cred!

Apoi mi-a spus ca in excursie ei doi s-au apropiat dupa ce au ramasi singuri prin padure si ca ieri a invitat-o la bal. Eram fericita pentru ea, poate ca ea il va face pe Calum mai...am...cu capul pe umeri.

In fine am ajuns la mall si dupa doua ore ne-am gasit rochile perfecte, tot ce mai trebuia era sa fie vineri seara si sa ne distram. Zilele au trecut atat de greu, poate pentru ca asteptam cu mult prea multa nerabdare balul, oricum intr-un final a venit si ziua de vineri si dupa ce s-au terminat orele m-am dus direct acasa ca sa ma pregatesc.

Mi-a luat aproape trei ore ca sa fiu gata, dar cand m-am privit in oglinda eram foarte multumita. Rochia mea era de un roz pastelat si foarte deschis, lunga cam pana aproape de genunchi si avea maneci scurte cum sa zic...ca la tricou. Mi-am facut niste bucle si un machiaj simplu dar de efect. Nu a trecut mult timp de cand eram gata ca am auzit soneria de la usa asa ca m-am dus repede sa deschid. Imediat ce am dat de ochii lui Luke mi-a aparut un zambet jucaus pe fata, arata asa de bine in costum.

-Wow! Arati minunant, ca de obicei. atunci mi-a intins un trandafir superb

-Luke, e minunat multumesc. am vrut sa-l iau in brate dar atunci au aparut parintii mei.

-Buna seara. domnule si doamna Morgan!

-Buna! au spus parintii mei deodata.

-Asculta la mine, sa nu pateasca ceva ca de nu..,incepu tata dar noroc ca era mama acolo

-Distractie placuta! am iesit pe usa si chiar inainte de a o inchide tata a mai murmurat ceva

-Si sa o aduci acasa pana la 11!

-Stai calm, tata.

Am inceput sa radem amandoi de cele intamplate si apoi ne-am indreptat spre masina lui Luke. Habar nu aveam ca are carnetul, se pare ca nu-l cunosc atat de bine. Cand am ajuns in dreptul masinii, mi-a deschis usa ca sa intru, era asa un gentelmen. Pe parcursul drumului ma uitam la trandafirul pe care mi la dat. Nici unul din noi nu a vorbit pana nu a parcat, Luke se concentra pe condus iar eu nu vroiam sa-l deranjez.

S-a dat primul jos si a venit repede sa-mi deschida si mie, am mai spus-o dar chiar e un gentelmen.

-Mergem?

-Da. eram asa penibili ambii, adica eram asa tacuti de parca ne-am cunoscut acum cinci minute.

Oricum imediat ce am intrat in sala balului ni s-au intiparit niste zambete pe fete, erau atatea lumini si muzica moderna, arata minunat si te simteai bine de cum intrai pe usa. Ne-am dus la masa cu gstari acolo unde ne-am intalnit cu Calum si Katie. Aratau asa bine impreuna, sper ca vor fi impreuna. In timp ce Luke si Calum palavrageau,eu si Katie am mers pana la baie ca sa ne retusam machiajul. Stateam si noi ca orice om normal la baie in fata oglinzii cand intra disperata de Jane furioasa si sare la mine. Arata ca o vrajitoare ca tot veni vorba, parul ii era in toate partile si machiajul ii era intins pe fata.

-TU!

-Eu? am spus buimacita

-Cum ai putut sa mi-l iei pe Luke, o tocilara ca tine.

-Iao mai usor papusa Barbie, cred ca ai uitat ca te-a refuzat cand l-ai intrebat. in acel moment a vrut sa sare la parul meu, noroc ca era si Katie pe acolo. Dupa ce a reusit sa o evacueze din baie ne-am putut intorce la distractie.

-Doamne ce nebuna si tu pentru asta iti faceai griji Mia?

-Cam da. am inceput sa radem de toata nebunia asta cu Jane, dar ne-am calmat imediat ce au venit baietii la noi. Era o melodie lenta asa ca au facut pe amandoi pe gentelmenii si ne-au invitat ca in filmele vechi la dans. Priveam in ochi de un albastru cristalin ai lui Luke si pur si simplu ma pierdeam in ei, dansul a fost un moment atat de magic defapt fiecare moment petrecut cu el era magic, simplul fapt ca ne priveam in ochi imi dadea senzatia ca ne cunoastem de o viata si ca pot avea toata increderea in el.

Cand melodia s-a terminat si mainile noastre s-au despartit vraja s-a rupt si o mica dezamagire m-a cuprins dar gandul ca voi mai putea intra in acea transa ma linistea. Restul serii l-am petrecut cu Calum si Katie, mancand, razand si dansand pe melodiile lui Ed Sheeran. Timpul a trecut repede si cand m-am uitat la ceas era 22:45 si cum mai vroiam sa ies din casa in anul asta scolar l-am rugat pe Luke sa ma duca acasa, nu vroiam sa-i enervez pe ai mei.Am coborat din masina si stateam unul in fata celuilalt privindu-ne fara sa spunem nimic.

-Aveai dreptate. am spus cu un zambet timid

-Cu ce?

-E mai bine cand doar ne privim. apoi am continuat sa ne privim inca vreo cinci minute bune si am mai fi continuat daca nu ma suna mama, dinnou. Of mamele astea cum strica momentele romantice, dar parca e mai bine, asa suntem 'obligati' sa mai avem unul pentru a termina ce am inceput.

-Scuze, era mama a spus ca trebuie sa merg acasa.

-Ok. Noapte buna! i-am facut cu mana si m-am indreptat spre intrare cand Luke m-a strigat.

-Mia! m-am intors repede

-Da? a fugit pana la mine, acum fiind dinnou unul in fata celuilalt

-M-am simtit foarte bine in seara asta. atunci mi-a sarutat obrazul, mi-a zambit si a plecat

Inima imi batea mai tare decat orice bass din lume si atunci mi-am dat seama. Il iubeam!

Buna dragilor scuze ca a durat atat de mult dar am avut mici probleme cu timpul si inspiratia. Oricum sper din tot sufletul sa va placa si va rog sa-mi scuzati greselile. Pup :*

Aproape uitasem, multumesc din suflet pentru cei 700+ de cititori, nu-mi vine sa cred,am inceput asa neincrezatoare dar acum sunt foarte bucuroasa sa stiu ca atat de multe persoane o citesc! Love you!

Antisocial (5SOS Fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum