Vacanta de iarna a sosit iar eu si parintii mei mergeam pe o saptamana la munte, dupa cum mi-au promis. Bagajele sunt toate in fata usii, iar acum facem ultimele verificari.
-Esti gata scumpo?
-Da mami, putem pleca. In urmatorele cinci minute eram pe bancheta din spate a masinii, ascultand muzica la casti. Pe tot parcursul drumului priveam copacii care aveau crengile incarcate cu zapada. Iubeam zapada, iubeam puritatea albului zapezii si iubeam iarna. Iarna a fost, este si va fi anotimpul meu preferat.Era in jurul de doi cand am ajuns si dupa ce ne-am instalat, ne-am dus repede sa mancam eram tare flamanzi dupa trei ore pe drum.
Apoi ne-am plimbat prin statiune, am facut poze si mi-am cumparat o caciula foarte draguta cu urechi de panda. Dupa a inceput sa se intunece asa ca ne-am intors la cabana. Parintii mei s-au inchis in camera ceea ce inseamna ca dorm, dar eu nu aveam somn asa ca mi-am luat o haina pe mine si am iesit pe balconul camerei mele.
Cerul era plin de stele stralucitoare si zapada sclipea in lumina lunii, inspiram adanc aerul rece de munte si ma bucuram de priveliste cand ecranul telefonului mi se lumineaza semn ca am primit un mesaj.
From Luke:Hei! Ce face fata? :)
From Mia:Face bine fata, dar Luke? :)
From Luke:Nimic special, se uita la o fata frumoasa.
From Mia:Ce vrei sa zici?
From Luke:Uita-te in stanga.
Am facut intocmai si am dat de Luke care statea la randul lui la balconul cabanei de langa. Un zambet mi-a aparut instantaneu pe fata si i-am facut cu mana. Desi era o distanta destul de mare intre noi tot l-am putut auzi cum a chicotit.
From Luke:Ce zici vi la o plimbare? :>
From Mia:Ce? Crezi ca mie frica pentru ca e noapte?
From Luke: Tu ai zis-o
From Mia: Bine Lucas, acum o iau drept provocare. :p
From Luke: Nu-mi spune LUCAS!
From Mia: Ok, ok nu te agita asa :))
From Luke: Deci vi? :>
From Mia: O Doamne, da. Asteapta-ma in fata cabanei mele in 10 minute.
In urmatoarele zece minute eram in spatele cabanei mele be o bancuta. Am povestit chestii gen cand ai venit si cat stai? De ce nu mi-ai spus ca vi aici in vacanta? si alte nimicuri, dupa vreo juma' de ora am inghetat de frig si ne-am dus la culcare. M-am schimbat inapoi in pijama si m-am bagat in patul caldut. Vroiam sa dorm, dar dinnou nu puteam. In acel moment am primit un mesaj.
From Luke: Noapte buna! :*
Am inceput sa zambesc si in urmatoarele cinci minute am putut adormi.
-----------
Saptamana a trecut repede, dar frumos, am vizitat statiunea, am facut cateva cumparaturi si evident m-am mai intalnit cu Luke. Era ultima zi pe care o petreceam aici asa ca m-am trezit un pic mai devreme. Dupa rutina de dimineata, ne-am dus la partie, aveam de gand sa ne dam cu saniile ca pe vremuri cand eram micuta.
Am ajuns cumva pe partie si dupa ce am urcat un deal imens, ne-am pus toti trei pe sanie cu tata in fata si am pornit. A fost la fel ca acum noua ani, zapada imi venea in fata si simteam cum frigul parca se risipea, nici nu aveam timp sa-l simt la cat de repede mergeam. Dupa inca vreo doua ture, ai mei au spus ca merg sa manance, insa mie nu-mi era foame si am zis ca raman sa ma plimb putin.
Am mai spus-o o data dar iubesc zapada, iubesc iarna si imi placea sa ma joc in zapada. M-am pus pe o banca in fata partiei si priveam copii care se bucurau atat de mult cand erau pe sanie sau schiuri. Eram asa concentrata ca nu am observat ca cineva si-a pus mainile pe umerii mei numai atunci cand mi-a spus numele.
CITEȘTI
Antisocial (5SOS Fanfic)
FanfictionMia o fata timida si antisociala care nu a avut niciodata prieteni, incepe liceul cu teroarea ca va fi dinnou singuratica si batjocorita, dar viata ei i-a o intorsatura mare cand isi face prima prietena si se tranteste accidental de cel mai frumos b...