Weekend-ul s-a terminat fara sa mai vorbesc cu Luke sau Katie, era luni si asteptam sa merg la liceu pentru a ma intalni cu prietena mea si sa-i spun cum stau lucrurile cu Calum.
Am pornit spre scoala singura, gandindu-ma la cat de mult am evoluat. Daca acum 3 saptamani nu puteam nici sa spun un 'Salut!' acum nu numai ca salutam persoanele cunoscute dar si vorbeam cu ele. Era pur si simplu fantastic, trebuia sa fac asta cu mult timp inainte. Totul a fost bine pana cand mi s-a pus dinnou o piedica. Aveam senzatia de 'deja vu'.
-La fel de fraiera! zicea Calum razand. De dragul prieteniei mele cu Luke te voi lasa in pace, dar ar fi bine sa-i lasi cale libera lui Jane, ai inteles?
Un pic ametita si socata nu am reusit decat sa dau din cap afirmativ, dupa acea Calum a plecat iar eu am facut la fel pentru a nu intarzia la ore. Intr-un final m-am vazut in clasa la timp si m-am asezat in banca mea. In ora de dirigentie s-a facut un anunt. Urma sa se organizeze o excursie pe doua zile in acest weekend la munte cu clasa a x-a si trebuia ca pana maine sa anuntam cine vine. Imi placea mult idea dar daca Katie nu mergea cu siguranta ca nu ma va vedea doamna diriginta prin peisaj asa ca in pauza m-am dus direct la Katie.
Imi era dor de ea, adica nu mai vorbisem de doua zile si aveam atatea sa-i spun deci ne-am dus in curte si am inceput povestile. Dupa ce i-am povestit de faza cu Luke a inceput sa-mi spuna 'ti-am zis eu, nu aveai de ce sa agiti atat' ai aunci i-am dat dreptate caci chiar asa a fost, trebuia sa o ascult si sa ma calmez.In fine dupa toata drama acea am intrebat-o de excursie si bineinteles ca raspunsul ei a fost da deci tot ce mai aveam de facut era sa ne trecem pe lista.
Restul orelor s-au terminat si puteam merge acasa. A fost o zi reusita, dar as fi vrut sa-l vad si pe Luke, pana la urma asa mi-a spus ca ne vom vedea la scoala. Oare a patit ceva si nu a mai venit? Katie m-a vazut tare gandita si m-a intrebat ce am, iar eu i-am raspuns:
-Luke! expresia fetei mele era ca a unei persoane hipnotizate sau asa ceva, pentru ca priveam in gol
-Ce? fiindca nu am raspuns Katie a inceput sa-si fluture mana in fata mea, la un moment dat mi-am revenit.
-Ce? Cum? Cine? Unde?
-Ce e ineregula cu tine? Ce e cu Luke?
-Nimic , de ce, ai auzit ceva?
-Nu, dar tocmai i-ai spus numele.
-Serios? Nu mi-am dat seama. am spus nepasatoare si am pornit spre casa.
Katie a ramas putin in spate buimacita de tot ce se intamplase apoi a pornit ca sa ma ajunga din urma. Pe drum am vorbit numai de excursia pe care o asteptam si despre cum sa le facem farse celorlalti. Bine oricum nu am face asa ceva dar tot putem sa ne gandim la asta, nu?
-------------------------
Era cam 12 noaptea cand aud niste batai in geam. M-am ridicat din pat si m-am dus sa vad ce se intampla, cand deschid geamul il vad pe Luke.
-Hei 'Frumoasa Adormita' ai putea sa vi pana jos? a spus cu un zambet mare pe fata.
-Dar sunt in pijamale si e destul de tarziu. am spus cam socata sa-l vad la mine acasa la ora aceea.
-Haide, doar cinci minute. Te rog! a facut niste ochi mari ca de catelus ca nu-l puteam refuza asa ca am coborat putin.
Cand am ajuns jos Luke mi-a aratat dinnou zambetul sau si mi-a spus cam soptit pentru a nu-i trezi pe ai mei:
-Hei!
-Hei! puteam simti cum imi ardeau obrajii si cum mi se inmoaie genunchii.
-Am venit sa-ti cer scuze pentru ca te-am facut sa ma astepti la scoala iar eu nu am mai apaut doar ca am plecat mai repede acasa a intervenit ceva.
-Nu-i nimic, dar ai venit la ora asta aici doar sa-mi spui asta?
-Pai si asta dar mai mult am venit pentru ca am vrut sa te vad. in acel moment inima a inceput sa-mi bata puternic si obrajii s-au aprins si mai mult.
Momentul asta de liniste a durat parca o vesnicie, dar Luke a rupt tacerea.
-Ei bine acum te las sa dormi, mersi ca ai venit afara.
-Pentru putin! Noapte buna!
L-am vazut indepartandu-se de casa, iar apoi am intrat si cu pasi marunti m-am indreptat spre camera mea. M-am trantit in pat si cu un zambet tamp m-am holbat la tavan gandindu-ma la tot ce s-a intamplat in ultimele 5 minute. Eram in al noualea cer! Puteam zambi toata viata de acum in colo pentru ca Luke a venit sa ma vada pe mine, Mia, micuta si bleaga Mia.Nu am inchis un ochi toata noapte, nu am putut aveam atata adrenalina in corp era minunat nu am mai simtit asa ceva niciodata, chiar cred ca sunt indragostita, pentru prima data in viata mea.
--------------------------------
Ziua urmatoare eu si Katie ne-am trecut pe lista excursie deci era oficial in weekend ne vom distra de minune. Am hotarat sa nu-i povestesc ce s-a intamplat noaptea trecuta, vroiam sa tin pentru mine, era ceva special, ceva unic si nou in viata mea, eram indragostita si vroiam sa-i spun dar nu acum.
Cand s-au terminat orele m-am dus direct acasa, cat de repede am putut. Biata Katie deabea se tinea dupa mine. Am ajuns in camera si am inceput sa impachetez, am pus o groaza de haine si aproape ca nu mai aveam loc de lucrurile cu adevarat necesare, dar intr-un final am inchis valiza si m-am pus in pat. Abia atunci am realizat ca nu-l mai vazusem pe Luke din acea seara. Au trecut trei zile iar el nu mai era de gasit, atunci mi-am pus niste intrebari, daca totul a fost o farsa, daca a vrut doar sa rada de mine? Entuziasmul pe care l-am avut pentru ziua de maine cand vom pleca in excursie mi-a disparut si s-a transformat in tristete.
Ce credeam ca Luke o sa se indragosteasca de mine? Poate avea orice fata din lume de ce mar vrea pe mine, ratusca cea urata si fricoasa? Pana la urma am adormit si toate grijile au disparut.
--------------------------
-Nu pot sa cred ca am dormit pana la 9!! asta eram eu strigand ca disperate in baie in timp ce ma spalam pe dinti si ma pieptanam in acelasi timp. Autobuzul pleca la 9:30 deci trebuia sa fiu foarte rapida.
In zece minute am reusit sa fiu gata. Mi-am luat ramas bun de la parinti si am inceput sa alerg ca descreierata cu geamantanul dupa mine pana in fata liceului. La cat de repede am fugit, nici nu ma mir ca am ajuns exact cand faceau prezenta. Am ajuns pe muchie de cutit. Am intrat in autobuz si ma uitam dupa Katie, pana la urma am gasit-o, dar statea pe scaun cu o alta fata.
-Scuze Mia, dar imediat plecam iar tu nu ai mai venit. Promit ca voi sta cu tine cand ne intoarcem.
-Ok. am spus putin dezamagita ca va trebui sa stau singura pana cand ajungem.
M-am dus in spate si m-am pus langa geam, undeva unde nu mai era nimeni. Usile tocmai se inchisera si autobuzul porni cand cineva se pune langa mine. Cu toate ca se trantise destul de tare pe scaun nu mi-am dat seama ca e cineva langa mine pana cand nu m-a strigat.
-Mia? a spus putin confuz ca nu-l observasem
Atunci m-am intors si l-am vazut pe Luke stand chiar langa mine. Inima a inceput sa-mi bata tare si un zambet mi s-a intiparit pe fata.
Salutare tuturor! :* Uite ca am pus si capitolul 6 :) Sper din tot sufletul ca va place si va rog sa ma iertati daca am greseli dar e destul de tarziu acum deci e normal sa gresesc. Multumesc ca cititi si va astept parerile.
P.S. Nu vrea nimeni dedicatie?
CITEȘTI
Antisocial (5SOS Fanfic)
FanfictionMia o fata timida si antisociala care nu a avut niciodata prieteni, incepe liceul cu teroarea ca va fi dinnou singuratica si batjocorita, dar viata ei i-a o intorsatura mare cand isi face prima prietena si se tranteste accidental de cel mai frumos b...