Antisocial (5SOS Fanfic)

10K 338 4
                                    

                                                                            Capitolul 1

Hei there! Eu sunt Mia si sincera sa fiu nu credeam ca voi spune cuiva povestea vietii mele. Bine poate nu e chiar a intregii vieti, dar e vorba de o perioada importanta, adolescenta. Stiti voi, liceu, prieteni, distractie si prima dragoste.

Fara sa o mai lungesc atat de mult voi incepe din ziua in care am intrat prima data pe usile liceului.Era prima zi de scoala, prima zi in clasa a IX-a, prima zi de liceu. Am intrat sfioasa in noua mea clasa. Cand am intrat toti ochii s-au atintit asupra mea, credeam ca voi intra in pamant in acel moment, nu suport sa se uite cineva la mine. M-am indreptat spre fundul clasei si m-am asezat intr-o banca, singura.

Dupa ce doamna diriginta ne-a dat orarul si cartile a parasit clasa pentru cateva minute. In acel moment toti din clasa au inceput sa vorbeasca si sa rada, doar eu stateam singura ca un catelus plouat. Cand credeam ca nu poate fi mai rau unul din noii mei colegi a intrat in vorba cu mine.

-Hei! a spus ea asteptand sa ii raspund.

-Ce ai? Ti-a mancat pisica limba?

-N..nu.

-Eu sunt Katie. Tu cum te numesti?

-Mia, am spus cu o voce tremurand.

Cand si-a deschis gura pentru a mai spune ceva a intrat doamna diriginta si s-a lasat linistea. Eram atat de plictisita de ceea ce se discuta, credeam ca sunt povesti nemuritoare si ca voi adormi dar chiar atunci a sunat clopotelul si am putut pleca acasa. Cand eram pe hol Katie ma striga de undeva de departe, speriata ca va trebui sa vorbesc dinnou am inceput sa fug spre iesire. Eram aproape de usa, am crezut ca am scapat dar chiar atunci m-am impiedicat de cineva. M-a prins de mana si m-a tinut strans pentru a nu cadea. Inima imi batea atat de tare incat credeam ca voi face infarct.

-Esti bine? a spus baiatul.

Atunci mi-am intors fata catre el si pentru cateva secunde ne-am privit in ochi, apoi eu mi-am revenit din transa si am fugit cat mai repede de-acolo. Spre norocul meu Katie nu m-a mai gasit si am putut merge linistita spre casa.

Toata noaptea m-am gandit la baiatul care mi-a salvat viata. Stiu ca as fi cazut pe podea daca nu ma prindea dar puteam intra in coma de la o asa cazatura, zic si eu asa. Eram atat de curioasa sa stiu cum il cheama. Imaginea care imi tot aparea in cap era cea a ochilor lui, albastrii ca cerul. Cu greu am reusit sa-mi iau gandul de la el, dar intr-un final am facut-o si am adormit, visand la ochii lui.

Asta e prima carte pe care o sciu si sper ca va place pana acum. Scuzati-mi eventualele greseli si enjoy pentru ca in curand vine capitolul 2.

Antisocial (5SOS Fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum