Saptamanile trec repede, relatia mea cu Luke e tot mai stransa, vacanta e tot mai aproape si peste o zi imi dau examenul de sofat.
-Luke trebuie sa invat, nu pot iesi ezi.
-Ai invatat tot weekendul, ia o pauza.
-De maine voi fi tot in pauza.
-Ha ha, serios acum trebuie sa te opresti macar o ora.
-Nu. Luke te rog vreau sa trec examenul, de maine vom putea petrece cat timp vrem impreuna.
-Ok. spune el dezamagit, imi da un sarut pe frunte si paraseste camera mea.
-------------
E ora 10 dimineata, ma trezesc somnoroasa, imi fac rutina zilnica si cobor pentru a lua micul de jun. Mami ma astepta cu o cana de ciocolata calda si paine prajita cu nutella, mi-a plasat un pupic pe obraz, mi-a urat bafta la examen si a plecat rapid la munca. Dupa ce am mancat am vazut ca era aproape ora 11 asa ca mi-am luat ce mai aveam nevoie si am plecat repede cu un taxi pentru a da examenul.
Ajunsa acolo ma pun pe un scaun si incep sa dau din picioare stresata asteptand sa-mi aud numele. In cele din urma un barbat de varsta mijlocie iese pe holul in care asteptam si imi striga numele. Ma ridic brusc si il urmez, ma urc in masina,imi pun centura si astept momentul in care voi primi cheia.
-Succes domnisoara! Sa incepem!
Dupa o ora si jumatate in care am condus, am facut manevre si am parcat in diverse locuri am oprit masina in parcarea scolii de soferi. Asteptam cu sufletul la gura rezultatul meu. Domnul acela se intoarce la un moment dat si imi curma suferinta asteptarii spunandu-mi:
-Ati obtinut 9 puncte din 10 ati trecut, felicitari!
-AH! am tipat eu apoi l-am strans tare pe acel domn incat l-am lasat fara aer.
-Multumesc, multumesc,multumesc!
-Va rog sa-mi dati drumul...o sa raman fara aer. dupa ce in sfarsit l-am lasat sa respire a mai adaugat.
-Mergeti acum sa va faceti carnetul, va fi gata intr-o ora.
--------------
M-am intors deci acasa cu carnetul. Eram tare mandra de mine si de ceea ce am reusit, tata era acasa si cand i-am dat vestea m-a strans tare in brate si m-a felicitat, apoi am sunat-o si pe mama si in cele din urma pe Luke.
-Bravo micuta mea! Sunt mandru de tine!
-Multumesc!
-Trebuie sa sarbatorim asta.
-Ce zici mergem la o plimbare cu masina?
-Sigur.
In scurt timp Luke a ajuns la mine si dupa ce am mai palavragit putin si dupa ce i-am spus tatei ca mergem la o plimbare cu masina ne-am urcat in ea si dusi am fost. Aveam radioul pornit geamurile coborate si Luke isi scotea capul pe geam incercand sa imite cateii. Ma simteam ca intr-un film in care doi adolescenti isi iau lumea in cap si pleaca cat vad cu ochii.
Nu a mai durat mult si am ajuns pe plaja unde am stat o vreme indelungata. Ne-am plimbat chiar pe langa apa, ne-am stropit ca niste copii mici si apoi ne-am asezat pe nisipul fierbinte pentru a vedea apusul. A fost o zi superba, a meritat toata munca depusa pentru ca premiul a fost pe masura. Seara se lasa incet si am hotarat sa ne intoarcem, ne-am urcat deci in masina si am pornit.
-Esti o soferita incredibila.
-Sigur, spui asta doar pentru ca te-am plimbat.
-Ba nu.
CITEȘTI
Antisocial (5SOS Fanfic)
FanfictionMia o fata timida si antisociala care nu a avut niciodata prieteni, incepe liceul cu teroarea ca va fi dinnou singuratica si batjocorita, dar viata ei i-a o intorsatura mare cand isi face prima prietena si se tranteste accidental de cel mai frumos b...