Primele raze ale soarelui si-au facut aparitia si in scurt timp m-am trezit. Mi-am schimbat pijamaua cu un pulovar pufos si niste colanti negri si am coborat in bucatarie pentru a lua micul-de-jun. Mama era deja la masa si ma astepta cu o ciocolata calda si niste paine prajita.
-Neata' scumpo!
-Neata' mami! stiu sunt o fata de liceu dar eu tot mami am de gand sa-i spun si acum si peste 20 de ani
-Pe unde ai fost ieri?
-La mall.
-Cu Katie?
-Nu chiar...
-O Dumnezeule mai ai si alti prieteni? avand in vedere ca nu am avut niciodata prieteni pana la Katie puteam intelege surprinderea mamei.
-Da, e un baiat. am spus asta cu juma' de gura fiind neobisnuita sa vorbesc asa ceva cu mami.
-Un baiat? cred ca niciodata in viata mea nu am mai vazut-o mai uimita nici macar atunci cand am avut perioada 'hard-rock'. Mda, acum vreo trei ani ascultam numai hard-rock si purtam numai negru, dar nu a durat mult pentru ca m-am plictisit dupa doua saptamani.
-In ce clasa e? Cum il cheama? Invata bine? Stai sunt prea multe intrebari, scuze scumpo nu stiu cum ar trebui sa reactionez.
-E Luke, cu care am fost la bal mai sti?
-Desigur, da imi amintesc acum. a stat putin pe ganduri si apoi a spus: Sunteti impreuna?
-Suntem doar prieteni mami.
-Cum spui tu. a folosit tonul si expresia de 'aha, sigur doar prieteni' asa ca m-am dus in camera mea. Uram cand era sarcastica.
Restul zilei l-am petrecut gandindu-ma la hainele pe care le voi purta si la ceea ce vom face. Eram curioasa sa stiu unde vom merge azi. Ma uitam la ceas si cred ca daca il mai priveam mult, exploda. Era abia ora patru si nu mai puteam de nerabdare asa ca mi-am luat o carte si am iesit in curtea din spate pentru a citi.Cand cartea nu putea fi mai interesanta, mi-a sunat telefonul.
-Alo?
-Hei Mia! ii puteam recunoaste vocea dintr-o mie, ma facea sa zambesc instantaneu si imi facea inima sa bata mai tare.
-Hei!
-Ce faci?
-Nimic special. Tu?
-Ma gandeam la tine. Nu mai puteam astepta pana la sase sa-ti aud vocea asa ca te-am sunat.
-Ttt..te gandeai la MINE? eram si socata dar si foarte incantata.
-Da. Mi-ai intrat in cap si nu mai stiu cum sa te scot, defapt nu mai vreau sa te scot.
-Luke...nici nu stiu ce sa spun.
-Spune doar ca ne putem intalni mai repede pentru ca o sa mor pana la sase.
-In juma' de ora e ok?
-Sigur, ne vedem la tine.
Am inchis si exact ca o scolarita de clasa intai am alergat pana in camera mea pentru a ma pregati. Cat am stat in curte mi-am dat seama ca trebuie sa iau ceva mai gros daca nu vreau sa racesc deci mi-am luat o pereche de blugi si o jacheta peste pulovarul pufos. I-am spus mamei ca voi iesi putin si m-am pus pe scarile din fata casei pentru al astepta pe Luke.
~Luke's POV~
Eram in drum spre casa ei si eram foarte agitat. Chiar imi place Mia si simt ca vreau sa petrec fiecare moment al zilei cu ea. Cand am ajuns in fata casei ei, ma astepta. Era asa frumoasa chiar daca nu se impopotona ca alte fete, era pur si simplu ea, naturala si simpla si iubeam asta.
-Buna Mia!
-Hei! cand m-a salutat s-a inrosit, e asa dulce cand face asta.
-Ma gandeam sa mergem sa mancam ceva iar apoi sa facem o plimbare.
-Imi place cum suna. deci am pornit, a ales sa mancam la Mc'Donalds. Ne-am umplut 'ghiozdanele' cu burger si cartofi si am plecat spre parc.
~Mia's POV~
M-am simtit asa de bine la Mc'D cu Luke. Iubesc sa-l vad zambind iar atat timp cat am stat la masa a avut zambetul pe buze. Apoi ne-am indreptat spre parc, se lasa incet seara si se facea tot mai frig dar era in regula atata timp cat sunt cu Luke.Am ajuns in parc si ne-am pus pe o banca.
-Tie frig?
-Putin.s-a apropiat de mine si m-a luat in brate exact ca in ziua in care a plouat.
-Mersi! am reusit sa spun aproape soptit
-Nu-mi multumi, imi face placere sa te am aproape si sa te fac fericita. in acel moment am rosit
-Stiu ca am mai spus-o dar esti asa draguta cand te rusinezi.
-Termina! am spus razand.
-Dar ce fac?
-Imi faci inima sa bata de 1000 de ori pe minut si nu-mi pot lua gandul de la tine.am facut o pauza in care el m-a privit socat, iar apoi am continuat. Luke, te plac, mult. un zambet i-a umplut fata.
-Si eu Mia, mai mult decat ti-ai putea imagina. in acel moment nu mai stiam cum sa reactionez asa ca l-am strans in brate.
Apoi ne-am indreptat spre casa mea, avand in vedere ca au trecut trei ore de cand am plecat iar eu i-am spus mamei ca nu stau mult. Era asa ciudat, ne placeam dar nici unul nu zicea ceva legat de asta. Adica nu stiu, in filme de obicei intr-un moment din acesta el si ea devin un cuplu dar se pare ca nici viata mea amoroasa nu e normala. Cand am ajuns in fata casei i-am multumit lui Luke pentru iesire si l-am mai luat o data in brate.
-Noapte buna, Mia! si mi-a dat un pupic pe obraz
-Noapte buna si tie. i-am zambit si m-am dus in casa.
A fost o intalnire asa frumoasa, chiar imi placea Luke si vroiam sa-l am aproape mereu,m-am dus in camera mea si m-am trantit in pat. Aveam chef sa visez cu ochii deschisi, dar se pare ca mami avea alte planuri pentru mine. M-a chemat pana jos, ceea ce inseamna ca ori are o treaba pentru mine ori are ceva sa-mi spuna.M-am dus in sufragerie iar acolo i-am vazut pe mami si tati stand pe canapea. Oare am dat de necaz?
-Mia. o nu imi spune pe nume chiar ca e grav.
-Mami, scuze ca am stat atat nu se va mai intampla promit. Scuza-ma!
-Despre ce vorbesti?
-Nu vroiati sa-mi spuneti ca am stat prea mult?
-Nu. au spus ei la unisol. Vroiam sa-ti spunem ca saptamana viitoare cum intri in vacanta de iarna vom merge la munte deci sa-ti faci o lista cu ce ai nevoie.
-Bine, asa o sa fac. apoi m-am dus in camera mea.
Wow a trecut deja un semestru de cand sunt la liceu, pana la urma nu e chiar asa rau. Viata mi s-a schimbat numai in bine de cand am inceput a IX-a. Am ajuns sa am prieteni si am inceput sa ies pe afara deci am capatat o viata sociala. Multumesc liceu! Si eu care eram ingrozita ca voi mai avea de suportat inca patru ani de singuratate.
Buna tuturor, deci capitolul 14 e unul jalnic dar chiar nu stiam ce sa mai scriu ca sa ajung o data la vacanta de iarna pregatesc ceva maret pentru urmatorul capitol deci va rog sa mai aveti putina rabdare. Era sa uit cat despre partea cu Luke's POV, mda se vede ca nu am mai scris din perspectiva unui baiat dar am zis ca totusi sa incerc.
Va rog sa-mi scuzati greselile si va multumesc ca-mi cititi cartea. Love you! :***
CITEȘTI
Antisocial (5SOS Fanfic)
FanfictionMia o fata timida si antisociala care nu a avut niciodata prieteni, incepe liceul cu teroarea ca va fi dinnou singuratica si batjocorita, dar viata ei i-a o intorsatura mare cand isi face prima prietena si se tranteste accidental de cel mai frumos b...