Capitolul 22

2.2K 125 8
                                    

Ma bucur ca apele s-au calmat dupa toata tarasenia cu Jane si mai ale ca Luke nu m-a inselat. Eram la fel de fericiti ca inainte doar era un lucru care nu ne permitea sa stam mult impreuna, scoala.

Stiti cum e cand incepi sa-ti faci planuri totul e pus la punct iar apoi, dintr-o data iti aduci aminte ca ai teme de facut, ei bine asa e la mine si Luke. Asta e al treilea weekend pe care il pierdem, adica pe bune acum profesorii astia nu au fost la liceu si au trecut direct la facultate de ne dau atatea referate.

Un singur lucru e de bine, a venit primavara deci nu mai e mult si ne scapam de scoala pana in septembrie. Cand ma gandesc la asta pot spune ca ma linistesc putin. Dar hai sa lasam scoala in pace si sa revenim la ale noastre. E sambata si pentru ca m-am saturat pana peste cap de teme am decis sa fac o pauza si sa ies cu Luke la o plimbare in parc.

Cerul era senin, natura revine la viata si bla, bla,bla stiti voi. Ne plimbam deci prin parcul acela cu lac, in care ne-a prins ploaia acum vreo 5 luni. Ne tineam de mana si mergeam agale povestind vrute si nevrute.

-Si...daca tot ai 16 si s-a dus si frigul nu ai vrea sa-ti iei carnetul?

-Nu stiu...

-O haide, gandeste-te ce bine va fi cand nu va mai trebui sa mergi pe jos la scoala, la cumparaturi...

-Ma tot bati la cap de o saptamana. De ce vrei asa mult sa-mi iau carnetul?

-Pai vreau sa stau si eu pe scaunul din dreapta si prietena mea sa fie la volan.

-Ok, o sa incerc dar numai daca ma ajuti.

-Promit.

-----------

La scurt timp dupa discutia noastra le-am spus parintilor care au acceptat si m-am inscris, deci la scoala de soferi. Era destul de greu dar il aveam pe Luke care ma ajuta mai mereu acolo unde aveam probleme.

Imi era greu cu scoala de soferi, liceu si timpul liber dar trebuie sa facem sacrificii pentru ceea ce ne dorim. Dupa o saptamana grea a venit in sfarsit sambata asa ca am iesit la fiml cu Luke, Ash, Calum, Katie si Michael. Ne-am dus sa vedem The hunger games 3. Am vazut toate celelalte parti, ador filmul deci nu puteam pierde a treia parte.

Ne-am asezat cu totii pe un rand cu cate o cutie de popcorn si una de suc, mai putin Michael si Ash care au venit cu cate trei. Nu pot intelege cum arata asa bine si mananca de parca ar fi niste femei gravide in 7 luni.

-Baieti chiar aveti de gand sa mancati toate alea?

-Da, si practic puteam sa ne mai luam un rand doar ca nu le puteam cara pana aici.

-Si va mai mirati de ce nu aveti prietene, zice Calum.

Cu toate ca cei doi ar fi vrut sa raspunda eu nu i-am lasat fiindca filmul tocmai incepea. Pe cum inainta filmul realizam ca nu a fost o idee buna sa mergem toti sase. Calum si Katie nici nu se uitau la film, isi faceau declaratii si radeau, Ash si Michael mancau zgomotos si urlau la fiecare zgomot puternic si Luke ei bine era plictisit deci butona la telefon.Dupa doua ore de tortura cu ei filmul s-a terminat si am iesit in sfarsit din cinema.

-Amintiti-mi ca data viitoare sa vin cu bunica la film, macar ea va dormi si ma voi putea uita in liniste.

-Hei nu da vina pe stomacul meu. Ce sa fac daca e tare pofticios. zice Mickey

-Noi ce am facut?

-Ati vorbit incontinuu, aproape ca nu am auzit nimic.

-Si eu?zice Luke cu o fata plouata

-Tu nici macar nu sti la ce film am fost.

-Ba da.

-Sa aud.

-Aaaa...am fost la....The looney tunes, nu? Atunci am oftat adanc si apasat.

-Vezi, ti-am spus.

-Ok scuze, promitem sa nu mai facem. au zis toti de o data.

-Sigur...va cred asa cum cred ca pamantul e patrat.

Dupa ce ne-am mai cicalit vreo 15 minute in fata cinemaului am hotarat sa lasam balta toata tarasenia asta si sa plecam acasa. Eu si Luke am mai ramas putin in spatele casei mele pe balansoar pentru a mai povesti. Eu ii spuneam ce grea e perioada aceasta cum ca dau multe teste si ca in doua saptamani dau examenul pentru carnet dar el se uita la mine si mi se parea ca se uita in gol asa ca am vrut sa-l testez.

-Si Luke dupa cum iti spuneam defapt il iubesc pe Michael deci vreau sa ne despartim. Esti de acord?

-Da....

-Stiam eu nici macar nu sti ce am spus. Ce e cu tine?

-Nimic...

-Sigur si Regina Elizabeta e in dulapul meu.

-Ok, ok. Azi e ziua mamei mele si nu am nimic pentru ea.

-Asta e problema ta? De ce nu mi-ai spus te puteam ajuta.

-Pai vroiai asa mult sa mergi la film ca nu am vrut sa-ti tai elanul stiind cat de mult ai muncit in ultimele saptamani.

-Bine am inteles, dar acum sa  ne ocupam de mama ta. E ora 5 deci daca ne grabim putem gasi vreun magazin deschis.

Am mers deci repede in oras am gasit o bluza draguta pentru mama lui si am mers la el pentru ai oferi cadoul, insa cand am intrat in apartament nu am gasit-o nici pe mama nici pe tatal lui acasa.
M-am intors confuza spre el asteptand o explicatie.

-Ok stiu ca te vei enerva dar toata tarasenia asta a fost o scuza ca sa te aduc aici. cand am vrut sa deschid gura el a continuat.

-Ai tot dreptul sa tipi la mine dar inainte de asta poate ca ai vrea sa iesi pe balcon.

-De ...., nu m-a lasat sa termin caci m-a impins pana pe balcon. Cand am deschis usa am vazut o cutie mare impachetata frumos si cu o funda pe ea.

-Ce e asta?

-Deschide-o si vei vedea. Am inceput sa rup ambalajul, apoi am deschis incet cutia astfel ca am gasit inauntru un album cu toate pozele noastre si amintiri frumoase, iar la sfarsit scria: 'Multumesc pentru cele mai frumoase 5 luni din viata mea".

-Luke e foarte frumos, multumesc. l-am strans puternic in brate dar apoi am tresarit si starea de bucurie s-a transformat in tristete.

-Dar eu nu ti-am luat nimic,....am...am uitat.

-Daca eram unul din acei baieti patetici as fi vorbit cu tine despre asta si mi-ai fi luat si tu ceva dar eu vreau sa-ti arat ca-mi pasa.

-Awww!  atunci am sarit la gatul lui si l-am sarutat scurt.

-Si cu bluza pentru mama ta?

-Eh, pana la urma vine si ziua ei, nu? am ras amandoi si apoi am intrat in casa pentru a ne uita impreuna la album si pentru a manca pizza pe care Luke a comandato cand am ajuns la blocul lui.

Iubesc iubirea dintre mine si Luke. A sunat a cliseu dar nu e, cine a spus asta pentru prima data a facut-o cu toata inima si la fel si eu.

Buna tuturor! Ma bucur sa va anunt ca voi continua cartea deci yey, bucurie. Asta e cadoul meu pentru voi de Craciun. Imi cer scuze ca e plictisitor, ca la noi e decembrie si in carte a venit primavara, dar practic acum incep, metaforic, a doua carte. Ma simt asa ciudat,, caci parca nu mai stiu cum sa scriu, dar va promit ca imi voi reveni si ca capitolele vor fi dinnou picante.

Va multumesc din suflet pentru 10 mii de cititori!!! Nu pot sa cred asa ceva, cu toate ca vreo 100 sunt de la anunt tot e un numar mare. Kisses! :**** Sarbatori fericite!

Antisocial (5SOS Fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum