~24~

183 1 0
                                    

Het is een paar weken verder en Max heeft het nieuws naar buiten gebracht dat hij en Kelly uit elkaar zijn gegaan dit bracht natuurlijk de nodige vragen met zich mee, er is hem veel naar Hailey gevraagd, maar daar heeft hij weinig over los gelaten. Alle spullen van Kelly en Penelope zijn weg uit zijn huis, deze zijn opgehaald door een verhuis bedrijf, Max heeft Kelly niet meer gezien.  Wat een relaxed seizoen stop had moeten worden is op dit moment nog stressvoller als het hele race seizoen bij elkaar is geweest. Max stapt uit bed, het is veelte vroeg om al wakker te zijn maar hij wil Hailey niet wakker maken die nog wel ligt te slapen, zachtjes loopt hij naar beneden naar de keuken, met een nog wat slaperige blik trek hij het deurtje van het keukenkastje open en pakt een kopje voor zijn koffie, deze zet hij onder het apparaat en kijkt dan toe hij zijn koffie het kopje in loopt. Wie is er dan ook wakker om half 7 in het weekend, in de vakantie nog wel. Hij pakt zijn volle kopje op en gaat aan de keukentafel zitten en begint wat op zijn mobiel te scrollen, nog veel nieuwsartikelen die hij tegen komt gaan over dat veel mensen het na zoveel weken nog steeds niet eens zijn met zijn overwinning, in de eerste weken vond hij het nog wel de moeite om deze te lezen maar nu scrolt hij ze voorbij, zo zit hij een tijdje te scrollen tot dat hij ergens een artikel tegen komt met de titel 'De nieuwe vriendin van Max Verstappen.' Hij verslikt zich bijna in zijn koffie bij het zien van dit artikel en drukt deze dan aan.

'De nieuwe vriendin van Max Verstappen 

Zoals veel fans van Max al wisten is hij vlak na zijn overwinning  van de titel wereldkampion uit elkaar gegaan met voormalig vriendin Kelly Piquet, zo waren zij nog wel samen te zien toen hij de prijs in ontvangst nam op het FIA gala. Veel op lettende fans speculeerde op dat moment al dat er iets aan de hand was tussen deze twee, waar Piquet probeerde nog mooi voor de dag te komen, maar Max  liet blijken dat hij het eigenlijk op dat moment al zat was. Ook laten de fans zich horen over het emotionele moment van hem met Hailey Horner de dochter van team baas van Christian Horner, de meningen lopen hier erg uit één. Wij hebben ons uit betrouwbare bron laten vermelden dat de band tussen deze twee erg sterk is  geworden in de laatste paar weken voor de laatste race. Dit is ook duidelijk te zien als hij er voor kiest om als eerste op haar af te lopen na het winnen van zijn titel. Veel fans weten bijna zeker dat er tussen hun iets aan de gang is. Zo hebben we Hailey gespot bij het huis van Max een paar weken geleden. Veel meer weten wij niet te melden maar zoals al eerder vermeld zijn de meningen over deze situatie erg verdeelt zo staat een groot gedeelte van zijn fans aan zijn kant en moedige ze hun relatie juist aan ondanks dat het misschien toch alleen vriendschappelijk is, terwijl andere fans vinden dat hij te snel gaat, maar wat verwacht je dan ook van de wereldkampion. Ook vader en team baas Christian Horner is erg te spreken over de relatie van Max met zijn dochter, zo vertelde hij weken geleden al in een interview dat Hailey veel doet voor Max en dat hij blij is dat ze zo goed bevriend zijn geraakt. "Die twee kunnen echt zichzelf zijn bij elkaar, het doet mij goed om te zien dat er iemand goed genoeg is voor mijn dochter en ook echt naar haar luistert." Ook bij deze uitspraak kwamen de nodige fans met het idee dat hun dat toch wel samen zijn, alhoewel het interview vlak voor de laatste race is gegeven. Al met al lijkt het er wel op dat er meer gaande is tussen de twee als alleen een vriendschap zo meld een oplettende fan aan ons dagblad die hun gespot heeft toen ze hun ergens samen heeft zien lunchen. Het fijne weten wij hier ook niet van maar mocht dit zo zijn wensen wij Max en Hailey een hele mooie toekomst samen.'

Max wil het artikel weg swipen maar bedenkt zich dan en stuurt dit door naar Daniel, daarna swiped hij de pagina weg en kijken op van zijn mobiel als hij voetstappen op de trapt hoort, Hailey komt naar beneden gelopen, wat ziet ze er toch mooi uit ook als ze net uit bed komt. "Wat zit je te staren?" Vraagt ze aan hem als ze bij hem komt. "Naar jou natuurlijk, wat denk je anders? Lekker geslapen?" "Jawel, alleen een beetje jammer om alleen wakker te worden." Ze lacht lief naar hem. "Ik was om half 7 al wakker en wilde je niet meteen wakker maken, heb nog wat nieuws zitten lezen en ben weer heel hele hoop over mezelf te weten gekomen." Grapt hij, Hailey lacht naar hem en maakt voor zichzelf een kopje koffie en neemt dan plek bij Max aan de tafel. "Wat heb je deze ochtend gelezen?" Vraagt ze toch nieuwgierig. "Ja je kent het wel de fans die speculeren over dat wij al eerder iets hadden dan dat ik met Kelly uit elkaar ben gegaan en dat de ene helft van de mensen vind dat ik te snel ga en de andere helft het alleen maar leuk vindt." "Ja er zullen altijd mensen zijn die een mening er over geven, ik ben zelf blij dat we wel door hebben gezet en ik denk dat je niet zoveel aandacht moet geven aan alles wat er online staat. "Ja dat is ook wel zo, maar je kent me ik vind het soms leuk om wat over mezelf te lezen wat fans allemaal de wereld in helpen maakt mij ook niks uit maar het blijft grappig. Ik blijf er altijd neutraal in staan want als ik me laat beïnvloeden door de negatieve en positieve  meningen van andere heb ik daar een dagtaak aan."  Zegt hij wat nonchalant . Hailey en Max praten zo nog een tijdje verder tot dat Max een belletje van Daniel krijgt, hij neemt deze aan een loopt dan even naar buiten.

In love with my best friend's boyfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu