~27~

153 1 0
                                    

Het weekend verloopt soepel en Max en Daniel worden vaak herkent, ook wordt Hailey steeds bekender door alle foto's die Max en Daniel dit weekend op hun Instagram hebben geplaatst. De eerste avond toen ze uit eten gingen zijn er een paar fans aan hun tafel gekomen om te vragen of ze op de foto mochten, er waren veel fans die tijden het schaatsen foto's en video's hebben gemaakt van Max en Hailey veel van deze foto's zijn uiteindelijk op internet geëindigd, de strandwandeling is gelukkig rustig gebleven. Max heeft nog veel samen met Daniel gedaan in de tijd dat Hailey in haar schoolboeken zat voor haar opleiding. Hailey vind alle aandacht toch maar een beetje raar maar ze heeft er mooie foto's aan over gehouden, haar favoriete foto is dat ze in het vliegtuig tegen Max zijn schouder inslaap is gevallen vond ze heel leuk, de terug reis naar huis leek veel sneller te gaan als de heen weg maar ondanks dat is Hailey ook weer blij om thuis bij haar ouders te zijn. Aankomende week moet Hailey examen doen, ze heeft er een goed gevoel over. Max die net thuis komt na het afzetten van Hailey voelt zijn mobiel in zijn broekzak afgaan. Op het scherm is een onbekend nummer te zien, hij kan al wel raden wie dit kan zijn en neemt op. Het is het dagblad dat het eerste artikel naar buiten heeft gebracht, precies waar hij op gehoopt had. Er worden veel vragen gesteld waar hij vervolgens antwoord op geeft. "Ja dat klopt, we hebben het erg gezellig gehad bij Daniel, of we samen zijn en sinds wanneer? Ja we zijn samen en ik denk nu ongeveer 2 maanden. Was het mijn insteek om dit zo naar buiten te brengen? Ja zeker wel, ik bedoel jullie hadden het er toch al zo dik boven op gelegd dat ontkennen niet echt meer zin had, bedoel die bronnen van jullie wisten dit natuurlijk allang maar daar zal ik maar niet verder over door gaan, kan ik verder nog ergens mee helpen? Nee? Nou dan wens ik jullie veel succes met jullie roddelblad!" Max hangt op en lacht tevreden.

Als Hailey de volgende ochtend op school komt wordt ze door de hele klas aangestaard, ze neemt plek naast Dionne die meteen haar mobiel met een open staande webpagina onder haar neus schuift, Hailey kijkt naar de mobiel van Dionne en leest dan aandachtig het artikel dat voor haar klaar staat.

'Dit is de nieuwe vriendin van Max Verstappen!

Zoals vele fans eerder al dachten te hebben gezien blijkt dan toch waarheid te zijn, ook onze bron die bij vorig artikel hier over vertelde blijkt correct te zijn, na een heel weekend in Los Angels te zijn geweest bij Daniel Ricciardo, heeft Max nu zelf ook gereageerd op alles posts en geruchten rond om hem en de dochter van Red Bull team baas Christian Horner. "We hebben een leuk weekend gehad met ze alle." Verteld Verstappen als aller eerst hierbij vermijd hij de vragen die we hem stellen vooralsnog. "Oplettende fans hebben veel foto's en video's van jullie gedeeld." Met jullie doelen wij hier op Hailey en Max. "Dat zou zeker zo kunnen zijn, wij zijn daar nou eenmaal geweest en ja je wordt wel eens herkent dat hoort er nou eenmaal bij." Verteld hij nuchter. Hij lijkt niet echt in te gaan op alle roddels die door de fans de wereld in zijn geholpen. Later in ons gesprek met Max legt hij uit hoe de vork in de steel zit en hoe ze in een korte tijd zo dicht tot elkaar gegroeid zijn. Max verteld ons over de race in België en hoe hij dankzij de hulp van Hailey die dag zijn hoofd koel heeft gehouden terwijl hij het echt even doorheen zat, hij is haar en Christian dan ook heel dankbaar dat ze dat weekend mee was. Max verteld over het weekend van de laatste race en hoe hij er daar echt achter is gekomen hoe hij al weken met zijn gevoel in de knoop zat en dat de tijd die hij door bracht met Daniel een hele doel duidelijk heeft gemaakt. "Ja heel eerlijk we hebben een fout gemaakt door te zoenen toen ik dronken was die avond, dat was zeker niet eerlijk en we zijn ook daarna niet meteen bij elkaar gekomen als stelletje maar dat is met de weken na mijn break-up met Kelly wel gekomen daar ga ik zeker niet over liegen, ik hoop alleen dat mijn fans een beetje lief zijn voor haar want voor haar is deze aandacht allemaal nieuw, ondanks dat ze de dochter is van Christian Horner heeft ze zich goed uit de media aandacht kunnen houden. We hebben dan ook in goed overleg met haar ouders er voor gekozen om het nu dan ook betekend te maken." Verteld Verstappen als laatste aan ons. Vele fans reageerde positief op het nieuws en hadden het al verwacht, wij wensen Max en Hailey dan ook veel geluk toe in hun toekomst."

Hailey schuift de mobiel van Dionne terug en lacht. "Lekker bezig vriendin." Fluistert ze naar haar. Daarna moeten alle tafels weer uit elkaar en de rest van de klas kijkt Hailey nog een beetje vaag aan tot dat iedereen zich op de toets concentreert, Hailey vlieg over de vragen heen, ze heeft echt haar best gedaan om alles zo goed mogelijk te leren, na dit examen is haar schooljaar voorbij en mag ze door naar het echte eindexamenjaar het jaar waar ze ook worden beoordeeld op hun praktijk vaardigheden en Hailey stage moet gaan lopen een half jaar lang, hier heeft ze erg naar uit gekeken al die jaren en zo hoop dan ook in 1x door deze toets heen te komen. Hailey is als 1 van de eerste klaar met haar toets en levert haar bladje in en loopt richting haar kluisje om haar jas te halen, ze vervolgt dan haar weg naar buiten naar het bankje waar ze altijd zit, ze kijkt wat in het rond en ziet dat heel veel andere op het plein haar kant op kijken, ze voelt zich wat ongemakkelijk door alle blikken die op haar gericht zijn, ze probeert het te negeren door wat op haar mobiel te scrollen. "Hallo, Hailey is het toch?" Hailey kijkt op van haar mobiel als er ineens een meisje uit een andere klas bij haar staat. "Ja klopt, hoezo?" "Is het echt waar?" "Is wat echt waar?" "Heb je echt een relatie met Max Verstappen?" "Uhm..." Hailey voelt haar wangen rood worden en weet niet zo goed wat ze nu moet zeggen. "Uhm ja het is waar wat je hebt gelezen." Voor dat het meisje verder nog wat kan vragen hoort Hailey gelukkig de stem van Jessie over het plein haar kant op schreeuwen. "Sorry ik moet gaan." Verontschuldig ze zich en loopt met een vaartje op Jessie af.

In love with my best friend's boyfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu