Nawoord

132 4 1
                                    

Hallo liever lezertjes!

Ik hoop dat jullie dit boek leuk hebben gevonden!

Dit is het eerste werk dat ik ooit helemaal heb afgemaakt, de vraag is dan nu ook natuurlijk vonden jullie het leuk om dit boek te lezen?

Het idee rondom dit boek is ontstaan door een vriendin van mij die mij aan het F1 racen heeft voorgesteld, zoals je kan lezen in het boek ben ik voor een grootdeel nog niet erg bekent met de vaktermen van deze sport. Ondanks dat heb ik veel plezier beleefd aan het schrijven van dit verhaal. Tevens is dit ook mijn aller eerste verhaal die niet in een ik of jij vorm is geschreven en meerdere POV behandeld door het verhaal heen. Ik wilde gaan voor een schrijf stijl die je ook tegen komt in de normale boeken die je koopt in de winkel. Het zal niet perfect zijn, verre van zelfs maar daar gaat het niet om.

Ik hoop echt dat jullie net zoveel plezier hebben beleeft aan het lezen van dit boek als dat ik heb gehad in het maken hier van! Ik neem even een korte pauze van dit onderwerp en wie weet in de toekomst komen er meer Max verhalen. Ik wil me nu weer focussen op de Bankzitters Imagine stories en mijn werk wat in on the side alweer heb opgepakt. Kleine sneakpeak kan in natuurlijk wel geven het nieuwe boek dat ik wil gaan schrijven gaat wat grovere dingen en Smut bevatten, dit boek zal tevens ook weer over iemand van Youtube/Twitch gaan.

Als jullie nog Tips en Tricks willen geven worden deze altijd gewaardeerd en laat vooral achter wat je er van vind zodat ik in de toekomst kan werken aan het verbeteren van mijn schrijven en aan jullie wensen kan voldoen!

Bedankt voor het lezen van In love with my best friend's boyfriend en tot het volgende boek!

In love with my best friend's boyfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu