Het is een paar maanden geleden dat Hailey en Max zijn gaan samen wonen, in het begin had Hailey erg veel heimwee naar haar moeder, dit is in de loop van de tijd gelukkig steeds minder geworden en ze heeft haar plek echt gevonden, haar vriendinnen komen regelmatig langs en haar ouders ook, vooral haar vader ziet ze steeds vaker als hij even snel langs komt voor werk overleg. Het contact tussen Hailey en Kelly is sinds een paar weken ook weer ontstaan. Max heeft hier wat meer moeite mee, de vader van Max is ook een paar keer langs geweest en kan het heel goed vinden met Hailey. Volgens zijn vader is Hailey een hele verbetering in vergelijking met Kelly, nu hoeft Max niet te zorgen voor een kind dat niet eens van hem is, een meisje met een passie voor wat ze later wil gaan doen in plaats van een mooi hoofdje in een modeblad. Max weet van zijn vader dat hij nou eenmaal zegt wat hij denkt en dat dat soms een beetje hard over kan komen als je hem niet goed kent.
Hailey komt thuis van haar stage als ze de auto van haar vader voor de deur ziet staan. Als ze binnen komt zit Max met haar ouders gezellig koffie te drinken aan de keukentafel. "Dag allemaal, wat een leuke verrassing jullie hier te zien." Zegt Hailey als ze binnen komt en haar ouders een knuffel geeft. Ze schuift aan aan tafel zo praten ze een tijdje tot dat de deurbel gaat. "Ik doe wel open." Zegt Max en hij haast zich naar de deur. Als hij terug komt wordt hij gevolgd door Jessie en Dionne. Verbaast kijkt Hailey hun aan. "Huh jullie ook hier?" Vraagt ze dan verbaast. "Ja ik heb al je vrienden en dierbaren uitgenodigd om mee te eten vanavond omdat je hun de afgelopen tijd zo hebt gemist." Zegt Max lief tegen haar. "Ahw dat had je toch niet hoeven doen." Zegt Hailey en ze loopt naar Max toe en geeft hem een kus. "He bah moet dat nou." Grapt Jessie en iedereen lacht. Na een tijdje komt ook de vader van Max binnen zetten en die heeft meteen een goeie gesprekspartner aan Christian, Hailey vangt wat dingen op over het racen voor het aankomende seizoenen moet daar wel om lachen.
Er is voor deze avond Sushi besteld iets waar Hailey echt gek op is. Vlak na dat het bezorgt is wordt er weer aangebeld. "We hebben toch iedereen hier zitten?" Vraagt Hailey. "Toch niet helemaal." Zegt Max en hij loopt richting de voordeur. Wat verbaast staat Hailey naar de deur van de hal te kijken en haar ogen worden groter zal ze ziet wie er vanuit de hal lachend op haar af komt rennen "Ellie! Ellie!" Het is Penelope die nog steeds wat onhandig maar schattig op haar af komt rennen. Hailey pakt haar op en Penelope begint hele verhalen tegen haar aan te brabbelen. Zodra Max weer de kamer in is gekomen wordt hij gevolgd door Kelly die op Hailey af komt lopen. "Zullen we opnieuw beginnen Hail?" Vraagt ze als ze naast haar staat. "Lijkt me een goed idee Kel." Hailey zet Penelope op de grond en geeft Kelly een knuffel.
JE LEEST
In love with my best friend's boyfriend
FanfictionWat als Hailey ineens verliefd wordt op het vriendje van haar beste vriendin, ga ze haar dit vertellen? Wat betekend dit voor hun vriendschap en wat doet dit met de band tussen Hailey en hem, zou hij hetzelfde voelen? Verpest ze alles voor zichzelf...