Het is donderdagavond als Hailey en Max op het vliegveld staan om richting Daniel te gaan. De reis zou 12 uur gaan duren, Hailey is aan de ene kant blij om even weg te gaan maar aan de andere kant ziet ze erg tegen het vliegen op, de rede dat Hailey ook vaak niet mee wilde met haar vader is omdat ze het vliegen ook helemaal niet leuk vind. Max merkt aan haar dat ze wat in gedachten is. "Nerveus?" Vraagt hij zachtjes aan haar als ze door de tunnel naar het vliegtuig lopen. Hailey knikt en Max pakt haar hand vast. Als iedereen in het vliegtuig eindelijke op zijn plaats zit wordt het opstijgen in gezet en Hailey pakt Max zijn hand weer vast. "Eerlijk ik heb hier echt een hekel aan het stijgen en landen, de rest doet me niks maar dit vind ik zo erg, daarom wilde ik ook nooit met pappa mee." Zegt ze zacht tegen hem. Max pakt haar hand stevig vast en lacht lief naar haar, Hailey voelt zich door zijn aanwezigheid een stuk beter. Eenmaal in de lucht laat Hailey zijn hand pas weer los. De vlucht duurt lang Hailey is moeier als ze dacht, ze zijn samen film aan het kijken als ze tegen zijn schouder aan in slaap valt, Max glimlacht weer en maakt zo een foto van hun die hij later naar haar zal sturen. Als Hailey later weer wakker wordt zit het grootste gedeelte van de reis er op. Max staat wat later op om naar het toilet te gaan en als hij weer terug komt komen er wat later wat meisjes voorbij lopen, het valt Hailey op dat dit niet de eerste keer is dat ze hun ziet, als ze langs lopen smoezen ze wat. Hailey stoot Max aan en wijst daarna naar de meisjes die hij nog niet voorbij kan zien lopen. "Wat is daarmee?" "Hun lopen echt al voor de 4de keer langs." "Ja dat was mij al opgevallen, laat maar lekker gaan we zijn er toch zo." Bijna een uur later wordt de landing ingezet en Max pakt Hailey haar hand weer vast.
Eenmaal aangekomen op het vliegveld worden ze opgewacht door Daniel. "Ki-Ki!" Wordt er hun kant opgeroepen als Daniel Max in de gate krijgt. "Ki-Ki-Aye!" Roept Max terug. Hailey zwaait rustig naar hem nog een beetje bijkomend van de landing. Daniel neemt hun mee naar de auto en rijdt richting zijn huis. In de auto zetten Max en Hailey hun internet van hun mobiel weer aan, meteen ziet Max dat hij in een Instagramstory van iemand is genoemd en hij opent het verzoek om naar de foto te kijken. Het is een foto van hem met Hailey terwijl ze tegen zijn schouder aan het slapen is. Hij bladert verder op wat deze persoon op haar story heeft geplaatst en komt er achter dat dit de meiden waren die zo vaak langs zijn gelopen. "Oké jongens jullie gaan het nooit geloven wie er bij ons in het vliegtuig zit! Het is Max Verstappen! Als jullie ons niet geloven check mijn volgende story" Zo klinkt het ineens door de auto. "Wat ben jij nou aan het kijken dan?" Vraagt Daniel. "Ja gekke fangirls zaten blijkbaar bij ons in het vliegtuig, hier moet je kijken." Hij laat Daniel en Hailey de story's zien. "Oef dat gaat vast media aandacht krijgen." "Dat geeft niet dat is de insteekt van deze trip ook." Daniel kijkt hem wat verward aan en Max legt hem uit dat hij zelf wel van plan is om wat roddels de wereld in te helpen, Daniel lacht om zijn idiote plan maar is ook wel in voor een grapje. Aangekomen bij de woning van Daniel gaan Max en Hailey zich eerst even omkleden, voor dat ze een planning gaan maken voor het weekend, het is ondertussen vrijdagochtend en Max en Hailey zijn nog best wel moe. "Daniel, wat wil je doen dit weekend?" "Ice skating leek me lachen net als die ene keer dat we dat samen deden." Beiden beginnen te lachen als ze er aan terug denken. "Avondje op het strand wandelen, ik vind dat altijd heerlijk om te doen." "Ja het strand in de avond is zo mooi!" Zegt Hailey. "Ja en verder zien we wel even, avond gaan we uit eten als jullie dat leuk vinden, dan kunnen jullie nu misschien nog een beetje bijkomen van jullie reis." "Lijkt me een goed plan!" Zegt Max. Iedereen neemt buiten plek aan het zwembad en het duurt dan ook niet heel lang voor dat Hailey weer inslaap is gevallen.
Max en Daniel praten wat bij en Daniel stelt hem veel vragen over hoe het nu tussen hem en Hailey zit. "Kijk we zijn samen maar wij vonden het te snel om het naar buiten te brengen maar nu dat Kelly daar weer in zit te stoken kunnen we het maar beter zelf eerst hebben gezegd voor dat er andere verhalen naar buiten gaan komen net zo als die random foto's die fans maken die ik dan weer moet uitleggen en daarom dacht ik zelf om te laten weten op mijn Instagram dat we hier bij jou zijn en dan zie ik wel wat ik ga doen." Daniel knikt en lacht. "Je bent wel echt heel anders op dit moment Max en dat bedoel ik goed, ik zie echt aan je dat je gelukkig bent." "Toch wel? Ja ik vind wel echt dat ik de beste keuze heb gemaakt ondanks de stress en de problemen die er de eerste paar weken bij zijn komen kijken." "Maar is she the one?" "Hmm moeilijke vraag denk dat het daarvoor nog te vroeg is om op te reageren." Hailey wordt niet veel later weer wakker. "Hey jongens, gaan jullie mee een stukje zwemmen." Vraagt ze als eerste als ze weer wakker is. Beiden stemmen ze in en iedereen gaat het zwembad in. "Als jullie nou de media willen vervelen zal ik even een leuke post maken voor Instagram?" Vraagt Daniel. "Ja goed idee!" Max zwemt onderwater tussen Hailey haar benen in en tilt haar dan boven het water op zijn schouders. Daniel heeft ondertussen zijn mobiel gepakt en maakt een foto voor zijn Instagram story, niet veel later krijgt hij een bericht van Kelly. Hij kijkt er een beetje raar naar maar besluit het te negeren het is niet zijn probleem en hij wil dat ook graag zou houden.
JE LEEST
In love with my best friend's boyfriend
FanficWat als Hailey ineens verliefd wordt op het vriendje van haar beste vriendin, ga ze haar dit vertellen? Wat betekend dit voor hun vriendschap en wat doet dit met de band tussen Hailey en hem, zou hij hetzelfde voelen? Verpest ze alles voor zichzelf...