Hoofdstuk 7

34 2 0
                                    

Als ik die morgen uit mijn kamer kom, zie ik Remco in de keuken staan om ontbijt voor hem klaar te maken. Ik zie hem wat cornflakes in een kom doen en dan nog een kom pakken om ook te vullen met cornflakes en melk. Ik loop naar de keuken toe en ga aan het aanrecht zitten op de kruk. "Goeiemorgen," zeg ik hem en hij schuift de kom met cornflakes naar me toe en komt naast me komt zitten.

"Over gisteren Max, ik weet niet echt wat me overkwam. Je stond daar en ik moest en zou je kussen. Ik had dat niet mogen doen, vergeef je me?" Vraagt hij me, met een rood aangelopen gezicht. Wat? Ik had het helemaal niet gedroomd! En nu zit hij zich te verontschuldigen voor het goede gevoel hij me gisteren had gegeven en ik weet niet wat terug te zeggen. Want voor mij was dit al waar ik jaren van droomde en het was beter dan ik ooit verwacht had! Hij wil nog iets zeggen, maar mijn broer stapt binnen en komt naast ons twee zitten met ook een kom cornflakes voor hem. "Gaan we nog steeds naar onze ouders voor het eten?" Vraagt mijn broer me, waarom ik kort knik van ja. Maar eerlijk gezegd helemaal geen zin heb om naar toe te gaan. Ze zijn altijd zo bekrompen en zo ouderwets. Mijn broer moet iedere keer hetzelfde gezever aanhoren dat hij geen kinderen kan krijgen en hun buurt het niet accepteer van zijn geaardheid terwijl het juist hun zijn die het niet accepteren. Ik zie Remco ook al geërgerd kijken om weer zo een avond al die zever te moeten aanhoren van mijn ouders. Hij wordt het meeste van de tijd gewoon genegeerd en praat meestal met me of zit op mijn broer zijn vroegere kamer.

Het is niet dat onze ouders het iets kan schelen. Die hebben het liefst zelfs dat hij niet meekomt of boven blijft dat ze niet moeten accepteren dat hij homo is. Mij hebben ze ook altijd proberen aan een leiband te houden, wat ik zo beu was. Al die uren dat je zeker thuis moest zijn, zelfs in het weekend om 18 uur thuis! Terwijl andere vriendinnen tot 12 uur 's achtste liggen uit te gaan en zelfs hun vriendjes mee naar huis nemen. Toen ze me betrapte met een vriendje op mijn kamer, terwijl we alleen nog maar aan het kussen waren, flipte mijn moeder al. Die avond ben ik bij mijn broer ingetrokken en nooit meer weg gegaan.

In de middag geniet ik van mijn tijd vrij van school met in mijn kamer mijn lievelingsboek nog is open te slaan, voordat ik telefoon krijg van Tristan.
"Is er iemand thuis bij je?" Vraagt hij me met een sensuele stem en ik weet wat hij van plan is met me als hij bij me kan komen. Ik stap uit mijn kamer met de telefoon nog aan mijn oor. Roep ik achter Josh en Remco, maar geen van beide antwoord en ik denk dat ze beide weg zijn. Ik vertel aan Tristan dat hij gerust kan komen, niet dat ik sta te springen. Al hoop ik niet dat hij dat aan mijn stem kan horen, wat niet blijkt te zijn als hij enthousiast aflegt.

Het was niet dat de seks was dat slecht. Ok, het werd beter al stelde het met wat ik gisteren met Remco heb gevoeld veel meer voor. Dan wat Tristan me laat voelen. Niet veel later hoor ik geklop op mijn deur en zie Tristan daar staan in zijn zwarte haar dat warrig is van Tristan die door zijn haar heeft zitten te wrijven. En hij draagt een jeansbroek met een designshirt over. Ja, Tristan was zoals ze noemde een rijkeluiskindje dat alles kreeg van thuis uit. En zijn ouders waren meeste tijd ook uit het huis, maar zijn zus was thuis uitzonderlijk met hun vader.

"Dag liefje," zegt hij terwijl hij de deur van het appartement dicht duwt en me begint te kussen en me mijn kamer induwt die niet ver van de voordeur ligt. "Hey," zeg ik hem en kus hem voort proberend dezelfde passie te vallen voor Tristan als ik gisteren voelde bij Remco. Als we iets later samen naakt in mijn bed liggen, wil hij op me kruipen en de leiding nemen. Ik duw hem neer en kruip op hem, niet de kans gevend om de leiding te nemen en hij vindt het precies niet al te erg als ik op zijn penis ga zitten na hij een condoom heeft omgedaan en ik begin te bewegen.
Al probeert hij me hele tijd af te remmen door mijn heupen vast te nemen, "niet zo snel liefje, ik wil kunnen genieten van je." Zuchtend doe ik wat hij zegt. Ik laat hem dan maar de leiding nemen als hij me weer staat af te remmen en doe wat ik de laatste tijd vaker bij hem doe, waar ik niet trots op ben. Ik fake mijn orgasme en probeer goed te kreunen zodat hij denkt dat hij me echt heeft laten komen, waar hij gelijk in gelooft met zijn grote ego en dan ook komt. Bijna opgelucht ben ik blij dat hij naast me komt liggen en me kust op mijn wang en mond.

Als in dan de voordeur hoor open gaan en Josh hoor roepen dat ze terug zijn van de winkel, proberen we ons zo snel mogelijk om te kleden. Al waren we niet snel genoeg als mijn broer ineens mijn kamer inkomt, natuurlijk zonder kloppen.

"O, sorry Max ik wist niet dat je vriendje er was," zegt mijn broer Tristan aan het bekijken die nog steeds in zijn boxershort staat. Ikzelf heb mijn bh en slip al aan, alle geluk. Josh stapt uit mijn kamer de deur sluitend achter hem en ik hoor Remco nog vragen aan hem, of ik nu meekom. "Ze heeft het momenteel druk Remco, kom dat ze die twee alleen laten!" Roept mijn broer van aan mijn kamer naar de andere kant van de living waar Remco staat. Ik hoor ze nog voorbij komen met Remco mopperend tegen mijn broer dat hij veel teveel toelaat. Ik snap niet waarom ik de toelating moet vragen überhaupt aan mijn broer voor seks te kunnen hebben met mijn vriendje, als dat ik wat hij bedoelt. Waarom doet hij zo?

Onze stomende Affaire ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu