2 weken terug.
Ik vertrek vanuit de middelbare school naar het appartement waar ik nu leef bij mijn twee broers, eigenlijk mijn broer en zijn vriend al heeft mijn broer liever dat ik zijn vriend als een broer behandel. Wat moeilijker is dan gedacht als je die jongen aantrekkelijk vindt en in je bed wilt. Maar nee dat kan en mag niet! Mijn broer heeft nu al vijf jaar een relatie met hem en zijn al twee jaar samen wonende, wat super goed gaat. Die twee zijn perfect voor elkaar en als kind van twaalf was Remco ook meer dan een broer voor me dan een lustobject van me. Dit is pas gekomen in mijn late tienerjaren, vanaf het moment ik begon te experimenteren met seks. Ik zeg niet dat ik nog maagd ben, ik ben nu zeventien jaar en heb al jongens gehad waar ik seks met heb gehad, al stelde die jongens niets of amper iets voor. Ik was van mijn vijftien al helemaal gek op Remco en nu we al een jaar samen wonen, is het alleen maar moeilijker voor me om niet naar hem te loeren of die gevoelens te voelen die ik al jaren verberg voor hem.In het appartement ben ik de eerste die thuis is en gooi mijn rugzak naast mijn schoenen. Al weet ik dat ik hier later door weer gezeur heb met mijn broer. We schelen dan wel vier jaar, maar we zijn zeer close tot elkaar, hij is niet alleen mijn broer, maar als ook mijn beste vriend. Remco is het eerste vriendje van mijn broer Josh die al vroeg wist dat hij voor de jongens was en direct zijn oog op Remco liet vallen wat ik goed begrijp.
Als ik in de living kom plof ik in de zetel en zet de tv op tot ik mijn zijn stem in de gang hoor, "Max! Voor eens luisteren een keer en doe die rugzak weg!" Hij roept vanuit de gang op me en als ik daar aankom, is Remco hem al aan het kalmeren. "Rustig Josh chill! Ik doe hem al weg," zeg ik de rugzak nemend in mijn armen en in mijn kamer zwieren. Josh staart in mijn kamer," nu snap ik waarom pap en mam je uit huis wouden," zegt hij doodleuk. "Ik ben zelf weg gegaan! Je weet dat!" Schreeuw ik terug naar hem na zijn rot opmerking. Remco staat erbij te kijken zuchtend als Josh en ik weer één van onze ruzies hebben. We komen altijd goed overeen, maar soms botst het gewoon en meestal draait het om mijn slordige gedrag. "Maxine! Als je niet beter gaat opruimen en netter zijn ben ik geneigd je terug te brengen," zegt hij geërgerd kijken naar me. Ik begin me nu echt op te boeien, ik wil niet terug ze zijn vreselijk! Overal hebben ze commentaar op en altijd dat geruzie, nee dank je. "Dat kun je niet maken Josh! Ik dacht dat je van me hield?" Vraag ik hem, proberend een traan te laten vallen uit mijn oog, wat normaal wel werkt bij hem. Maar deze keer kijkt hij er recht doorheen,"stop het Maxine, stel je niet aan. Ik blijf je niet waarschuwen,"zegt hij verontwaardigd en loopt de living in, Remco staat nog naast me. "Ik praat wel met hem, maak je geen zorgen," zegt hij met een knipoog en volgt mijn broer de living in.
Ik zucht en loop mijn kamer in om maar te doen wat mijn broer van me vraagt. Een uur later hoor ik geklop op mijn deur, "kom je eten Max?" Hoor ik Remco vragen aan me. Ik open de deur en kijk naar zijn blauwe ogen en loop achter hem naar de living, kijkend naar zijn achterwerk in die strakke skinny broek. Hij is zo sexy, maar ik moet stoppen met zo over hem te denken, voor mijn broer iets door heeft.
Aan tafel zit mijn broer al te wachten op ons, "je hebt geluk dat Remco je verdedigd heeft," zegt mijn broer nog steeds in een slecht humeur. "Wat verdedigd! Ik heb niets gedaan! En het is al opgeruimd uwe nederigheid," zeg ik nog is de spot met hem drijven, waardoor hij alleen maar meer zit te bokken. "Ik snap niet hoe je vriendje het met je volhoudt", zegt mijn broer tegen me. O, ja ik heb al een maand een nieuw vriendje, al is hij geen Remco. Hij is even groot als Remco, maar daar stopt het, hij is blond met groene ogen en gaat naar dezelfde school als mij.
"Hij mag niet klagen met de geweldige seks hij krijgt," zeg ik lachend, waardoor Remco zijn slok drinken bijna uitspreekt dat hij juist had genomen. "Maxine! Meen je dat nu? Je bent pas een maand samen," mijn broer zegt dit terwijl hij me verontwaardigd aankijkt. Remco kijkt mijn broer aan en probeert hem met zijn ogen tot bedaren te krijgen. "Nou en? Had je met Remco geen seks als je pas een maand samen was?" Vraag ik hem met een geniepige lach naar Remco die niet echt kon lachen. "Maxine! Naar je kamer! Ik heb het voor vandaag met je gehad!" Roept mijn broer naar me wijzend naar de Gang waar onze kamers zijn. Ik loop kwaad stormend uit de kamer, "Josh je kunt zoveel ontkennen als je wilt! Ik weet wel beter. En moei je niet met mijn liefdes of seksleven!" Roep ik hem nog na voor ik de kamerdeur dicht slaag. Hoe durft hij me als een ouder naar mijn kamer te sturen! En waarom deed ik het ook? Hij is mijn baas niet!
Ik lig op bed te sturen met Tony mijn vriendje, als Remco binnen komt na hij stil had geklopt. Dat ik amper had gehoord, hij komt bij me op bed zittend,"waarom daag je Josh, zo uit? Je weet hoe temperamentvol hij kan zijn," zegt Remco kijkend naar me met de gsm in mijn hand die plots begint geluid te maken. "Is dat je vriendje," kijken naar de foto op mijn telefoon, ik knik en neem zijn telefoon aan met Remco nog steeds naast me.
"Kun je komen?" Vraag ik Tony over de telefoon, waar Remco niet zo blij om kijkt.
"Tuurlijk," zegt Tony terug en hangt op.
JE LEEST
Onze stomende Affaire ✔️
Teen FictionHij is het vriendje van mijn broer. Ja mijn broer is al heel zijn leven gay en heeft nu al vijf jaar iets met Remco. Stiekem keek ik altijd naar Remco als we alleen waren, wat zeer vaak gebeurde doordat ik inwoonde bij mijn broer en zijn vriendje...