Een maand later zijn we nu en school is bijna gedaan. Remco en ik hebben elkaar nog amper tot niet gezien. Is het omdat Josh momenteel geen gitaarlessen meer had, of wat Tristan een maand geleden Josh heeft verteld. Elke keer als Remco doorheeft dat we alleen thuis zijn, loopt hij uit de deur tot Josh bijna thuis is. Hij blijft me maar oplopen en als ik erover wil beginnen vermijd hij het onderwerp direct.
Nu ook weer ik kom van school van mijn laatste testen. Ik zie Remco zitten voor zijn computer met allemaal papieren rond hem van zijn school. Nu dat hij aan het studeren is kan hij me niet ontlopen. "Remco", zeg ik als ik achter hem sta. Hij haalt de oortjes met muziek uit zijn oren en staart me aan, met zeer weinig geduld zoals een blik om weer te vluchten.
"Max, nu niet. Ik ben aan het studeren," zegt hij als hij zijn oortjes terug in zijn oren doet. Ik trek ze eruit en kijk hem kwaad aan,"je ontloopt me nu al een maand waarom?" Vraag ik hem boos, met mijn handen in mijn heupen.
"Ik kan dit niet meer Max! Josh was al wantrouwig genoeg. Nu dat eindelijk alles terug een beetje loopt, probeer ik uit je buurt te blijven," zegt hij met een pijnlijk gezicht.
Het is een maand geleden? Waarom ze Josh nog steeds ermee in zijn hoofd zitten. Ik heb Tristan de dag erna gelijk gedumpt na hij zogezegd weer zijn excuses kwam aanbieden. Hij had met haar blijkbaar al een maand een relatie ook, walgelijke vent dat hij is.
"Remco, ik kan dit niet meer. Ik mis je, niet de seks maar onze momenten als vrienden," zeg ik hem triest. Oké, het punt van de seks is gelogen, want ik herinner me de laatste keer nog als gisteren. Hoe hij me likte vanonder en hoe hij zich altijd verloor in me.
"Max, dit kan niet meer. Ik kan niet stoppen met aan je te denken. Ik kan geen vrienden zijn met iemand, waar ik elke minuut dat ik alleen met haar ben, seks met haar wil," zegt hij zuchtend me in de ogen kijkend. Verwondert kijk ik hem aan. Hij kan niet stoppen met aan me te denken? Dat is precies mijn probleem ook, alleen ik loop er niet van weg en wil juist vrienden zijn om hem niet te verliezen. Al heb ik deze strijd precies al verloren als hij weer weg loopt.
Ineens hoor ik dat hij de deur op slot doet en dichter naar me toe komt. "Max, je maakt me helemaal gek, zelfs als je hier staat kwaad op me. Je kan verbergen wat je voelt, maar ik ken je al langer dan vandaag,"zegt Remco met die sexy timbre in zijn stem.
"Remco, ik heb hetzelfde. Elke dag denk ik aan onze momenten samen. Oké, je bent verliefd op mijn broer en het is alleen maar seks. Al maakt het me niet uit, zolang je bij me bent," ik zeg nog maar het laatste woord of zijn lippen raken al de mijn en zijn sterke armen tillen me op tegen hem aan, om zo naar de slaapkamer te lopen.
In de slaapkamer legt hij me op bed en begint me helemaal van top tot teen in zich op te nemen, voor hij me begint uit te kleden en ik hem. Niet veel later liggen we weer verstrengeld in elkaar op mijn bed. Hij kneedt mijn borsten als hij in me gaat op een tempo waardoor ik niet kan stoppen met kreunen voor hem, ik plooi bijna helemaal dubbel als hij me bij mijn heupen pakt en ik mijn rug krom om hem dieper in me te laten. Kreunend komen we samen klaar. Hij blijft niet lang voor ik hem in de douch hoor gaan. Gekwetst laat ik me geërgerd in mijn kussens vallen tot ik beslis bij hem in de douch te gaan en zelf de leiding te nemen in onze affaire. Ik stap achter Remco die eerst niets door had en pak hem vast aan zijn half stijve penis en beweeg er zacht mee nu in zijn ogen starend. Met verlangen kijkt hij me terug aan, voor hij zijn vingers weer in laat zakken en zo me weer tot het punt van klaarkomen brengt. Hij tilt me op en gaat terug in me hard bewegend me tegen de bekende koude douche muur duwend. Ik voel dat ik klaarkom en laat me gaan van genot met de warme druppels van de douch die over me heen vallen. Ik voel hem steeds harder gaan en me nu kussen in mijn nek tot het gordijn open gaat en we beide perplex geschokt blijven staan.
Daar staat mijn broer naar ons te kijken. Hij blijft van me naar Remco gaan in ongeloof. Ik probeer uit Remco's armen te gaan om naar Josh toe te gaan die de deur uit loopt. Ik pak vlug een handdoek als ik los ben geraakt en loop de living in.
"Het is niet wat het lijkt, Josh!" Roep ik naar hem. Hij kijkt me woedend aan, "Maxine, stop met liegen! Nu weet ik dat Tristan de waarheid sprak en ik, maar je staan verdedigen! Terwijl je de slet uithangt met mijn vriend!" roept Josh me kwaad aankijkend, met een blik die hij me nog nooit eerder heeft gegeven. Iets later hoor ik ook Remco achter ons,"en jij? Wat heb jij erover te zeggen?" Vraagt Josh aan Remco die erbij staat, schuldig en betrapt. Wat kunnen we zelf zeggen? Het is duidelijk wat we hebben gedaan.
"Wat kan ik zeggen", zegt Remco met zijn hoofd naar beneden gericht.
"Ben je verliefd op haar? Ik wist dat je aan het experimenteren was en ik was er oké met. Maar mijn zus! Er zijn genoeg meiden op campus, Remco!" Roept Josh die helemaal door begint te draaien.
"Nee, ik ben verliefd op jou. Het was alleen maar iets lichamelijk tussen ons. Dat is alles!" Roept Remco, waardoor ik mijn hart in stukken voel breken. Alleen lichamelijk! Ik heb nooit verwacht op een relatie, maar uit zijn mond te horen dat hij me alleen maar wou voor de seks me. Maakt me gewoonweg kapot.
A/N
Hoe gemeen van Remco om Maxime zo voor de bus te gooien. Hun relatie is en was lichamelijk al was dit voor haar een pijnlijke ervaring achteraf. Nu gaat het alleen maar spannender worden!
Blijf zeker mee volgen en als je het goed vindt, is een stem altijd lief van jullie. Je mag ook altijd commentaar geven op wat je leuk vindt en je minder leuk vind.
JE LEEST
Onze stomende Affaire ✔️
Teen FictionHij is het vriendje van mijn broer. Ja mijn broer is al heel zijn leven gay en heeft nu al vijf jaar iets met Remco. Stiekem keek ik altijd naar Remco als we alleen waren, wat zeer vaak gebeurde doordat ik inwoonde bij mijn broer en zijn vriendje...