Josh pov
Na eindelijk mijn zus en Remco die het weten van Tristan, dacht ik eindelijk gelukkig te kunnen zijn.
Het begon allemaal in de escape room waar we samen in verzeild raakte wanneer ik de foute kamer had genomen en we allemaal in een horror huis terecht kwamen. Tristan heeft bijna hele tijd mijn hand vast gehouden, waardoor ik terug die kriebels voelde die ik in het begin bij Remco had gevoeld. Ineens komt er iets tevoorschijn waardoor ik opschrik en in Tristan zijn armen spring die bijna even groot is als Remco, ik denk dat ze een paar cm schelen. Al zijn ze even sterk en hebben dezelfde haarkleur al heeft Tristan grijze ogen en geen blauw. Nu begin ik meer te begrijpen van Max, haar fascinatie voor deze jongen. Hij was zelfs aan het blozen toen hij me neerzette en ik had een gevoel dat hij meer verborg dan ik achter kon komen. We hadden meer momenten samen en steeds klikte het maar beter tussen ons. Na dat hij weg ging van ons vakantie huis, had hij me gebeld en alles uitgelegd van het misverstand dat Max dacht dat hij een ander had, maar het alleen maar zijn beste vriendin was. Die later bleek toch gevoelens had voor hem.
We hadden stiekem wel momenten waar we samen weg gingen als vrienden, ook al wisten Remco en Max van niets. De gitaarlessen die ik zogezegd nog deed, waren al gestopt een maand vroeger waar ik hun niets van had gezegd. Tijdens die uren deed ik afspreken met Tristan en gingen we samen dingen doen die we leuk vonden. Remco hield allemaal niet van de dingen, waar Tristan wel van hield, zoals sentimentele filmen en musicals. Zelfs mijn zus wist dit niet, omdat hij dit voor iedereen geheim hield. Hij deed zich vaak voor als de sterke jongen die van enge filmen houdt en neuken, al was dit helemaal niet de Tristan die bij me was.
Toen ik Remco en Max had betrapt, was ik vroeger terug van onze date omdat Tristan me had gekwetst. Hij kwam vrienden van hem tegen die ons zagen samen wandelend nogal close en hij had kwetsend gezegd dat hij geen homo was en dit alleen was omdat hij moest van een vriend. Die avond was ik al meer emotioneel dan anders en dan hun zo betrappen maakte me helemaal het verliezen van kwaadheid. Ik verloor Tristan en Remco op een dag. Het jaar dat we nog samen waren was Hell. Ik kon hem niet meer vertrouwen, wat me alleen maar zieker maakte en Tristan die me negeerde terwijl hij was diegene die me gekwetst had. Remco en ik hadden al maanden geen seksuele relatie meer, als die er al was, voelde het koud en helemaal niet meer dan vroeger. Remco had zijn passie verloren net als hij Max had verloren.
Tristan is bij me gebleven na dat Max het appartement uitstormde, wat ik wel kan begrijpen. Ik was hypocriet, maar het viel me moeilijker alles te verliezen dan ik had gedacht. Remco was mijn tweede vriendje waar ik zo lang mee samen was en niet wou verliezen. Al gebeurde dit niet veel later die avond, na hij een bericht van Gabrielle had gehad met een foto van Tristan en me kussend. Als ik hoor kloppen, doe ik de deur open waar Remco staat te kijken naar mij en dan naar Tristan, "het is waar! Waarom verzweeg je dit voor me Josh? Je stond erop dat we vrienden bleven en dan verberg je zoiets voor me!" Roept hij kwaad en verontwaardigd. Als Tristan wilt buiten stappen hou ik hem tegen en kijk in die grijze ogen die me de moed geven om voort te gaan,"Remco, ik wil vrienden met je zijn, maar je gaat Tristan moeten accepteren in mijn leven." Remco begint te lachen als ik die woorden zeg en loopt de deur uit, zonder nog een woord te zeggen. Misschien maar beter. Onze relatie was gedoemd te stranden, al wou ik al de signalen nooit zien. Ik moet voort gaan met mijn leven en gelukkig zijn met de jongen die perfect bij me past.
"Zeker dat ik niet weg moet Josh?" Vraagt Tristan die onzeker naast me staat, met een blik of hij liever zou vluchten dan hier blijven. Tristan is een vele emotionelere jongen dan dat Max ooit door had, hij zou nooit die dingen met opzet gedaan hebben. Zo is Tristan gewoon niet! "Ik wil dat je hier blijft en nooit meer weg gaat", ik pak zijn hoofd vast en trek het naar de mijn en raak met mijn lippen zijn lippen aan, waardoor ik hem een ontspannen zucht hoor uiten. We gaan naar de slaapkamer waar ik Tristan zijn zwarte T-shirt over zijn hoofd uittrek en zijn boven lichaam begin te kussen tot ik aan zijn bruine broekriem kom en die met mijn vingers begin uit te trekken, tot hij alleen nog maar in zijn witte Calvin Klein bokser voor me staat. Hij trekt me omhoog en trekt mijn groene hemd uit, knoop bij knoop. Dan gaat hij net als me over mijn hele lichaam met zijn lippen tot hij mijn knoop van mijn beige geklede broek vind en het rustig van me af begint te pellen. Hier staan we beide in onze bokser besluitend samen in bed te stappen,"Je bent het beste wat me overkomen is, Josh."
Hoor ik Tristan mompelen tijdens dat we aan het kussen zijn. Hij gaat met zijn hand over mijn borstkas die nu gespierder is door het vele opdrukken in de gym. Om Daarna door te gaan naar mijn onderbroek, waar hij eerst kijkt in mijn ogen of hij mag. Ik kijk hem aan en knik, waardoor ik hetzelfde bij hem doe, hem kussend of hij het einde is. Ik ben Tristan zijn eerste en hij laat me beter voelen dan iemand voor hem heeft gedaan hij is het beste dat me ooit is overkomen. Tristan is het einde. Het einde van mijn relatie met Remco. Het einde van me ongelukkig te voelen. Het einde van dit verhaal.
JE LEEST
Onze stomende Affaire ✔️
Novela JuvenilHij is het vriendje van mijn broer. Ja mijn broer is al heel zijn leven gay en heeft nu al vijf jaar iets met Remco. Stiekem keek ik altijd naar Remco als we alleen waren, wat zeer vaak gebeurde doordat ik inwoonde bij mijn broer en zijn vriendje...