De volgende dag,
zijn Remco en Tristan al vroeg weg om te gaan kajakken als Josh en ik juist uit bed komen. "Gaan we wat aan het meer zitten vandaag, Max?" Vraagt Josh me, als we samen aan het ontbijten zijn. "Goed", Zeg ik etend van de boterham met confituur die ik juist in mijn mond steek. Josh stapt zijn kamer in na het eten en komt terug met een zwemshort aan en een handdoek onder zijn arm. Ik neem hetzelfde voorbeeld als hem, zonder het zwemshort, maar dan een bikini. Ik doe mijn groene bikini aan met een wit los jurkje erover, die ik had ingepakt om naar zee te gaan.
Iets verder van ons huisje, zetten we ons op het gras met onze voeten in het water beide. Lachend kijken we elkaar aan,"hoe lang is dit geleden?" Vraag ik Josh, blijer dan gedacht om met hem nog is alleen te kunnen zijn. "Te lang, ik mis je Max. We hebben het beide de laatste tijd zo druk dat ik amper zie hoe groot je al niet bent," zegt hij als hij lachend me opneemt in hem. " Je bent echt een mooie jonge dame geworden, Tristan mag van geluk spreken met je," zegt Josh, wat zo lief is. Het breekt mijn hard dat ik mijn broer die zo lief is voor me, zo een pijn doe. Hij mag nooit iets van dit weten!
"Max, mag ik je iets vragen?" Stelt Josh me een vraag,"Bedriegt Remco me?" Vraagt Josh direct. Ik schrik, weet hij het? Dit is zo pijnlijk. Ik kan gewoon amper nog in zijn ogen kijken. "Nee Josh! Dat zou Remco toch nooit doen," Zeg ik hem geschokt bij het idee, ook al presenteer ik hem hier mijn beste acteerwerk. "Ik weet dat er iets is wat hij verzwijgt. Hij vroeg eerst dingen over vrouwen. Of ik met vrouwen was samen geweest en nu ineens is hij gestopt met vragen. Dit is gewoon vreemd, Max." Zegt mijn broer, die minder gekwetst klinkt dan ik verwachte.
"Josh waar heb je het nu over?" Vraag ik hem, ook al kan ik me er iets bij bedenken. "Het gaat beter tussen ons als ooit tevoren. Het is of hij nu pas zijn eigen is," Zegt mijn broer, wat me doet nadenken. misschien is Remco niet de jongen die alleen voor mannen valt en daarom het uitprobeerde met me? Misschien dat hij dingen met me gaat eindigen, nu het zo goed gaat tussen hem en Josh?
"Josh, je bent toch gelukkig?" Vraag ik mijn broer. "Ja Max dat ben ik. Remco is geweldig en ik hoop dat hij later mijn man zal worden," zegt mijn broer, als hij lachend water op me spat. Alleen kan ik niet lachen, die woorden deden me meer pijn dan verwacht. Ik wist dat dit voor even was, diep ik me wist ik dit. Accepteren is een ander woord.
We zwemmen nog wat in het meer. Zitten nog wat aan de kant als we Remco en Tristan zien aankomen, beide met nat haar en hun kleding terug aan, waarin ze vertrokken. Ze komen naar ons toe en plaatsen hunzelf naast ons. "Hoe was het kajakken?" vraagt Josh, waardoor ze een hele uitleg deden van hoe fijn ze het wel niet vonden. Als de zon begint onder te gaan, gaan we terug naar binnen om te gaan eten. Josh warmt wat pizza's op en samen zitten we voor de tv een film te zien. Omdat Josh ook niet van horror film houdt, kijken we een romantische film waardoor Tristan nog kleffer wordt, geen rekening houdend met mijn broer en zijn vriend in dezelfde ruimte. Hij legt zijn hand op mijn been, waar ik nog steeds het kleedje met de bikini aanheb. Als hij iets te ver wil gaan, probeer ik hem tegen te houden met het excuus dat ik me nog moet gaan wassen zo. Hij blijft met zijn hand op die plek zitten en met zijn andere hand in mijn haar te spelen. Mijn ogen vinden op laatst Remco's die ook niet al te plezierig kijkt met Tristan die zo kleffig doet. Als de film gedaan is, stap ik in de douch en laat de warme straal water over me heen gaan. Tristan klopt op de deur dat hij ook wil douchen als ik te lang de tijd neem en zo het warm water op maak. Vloekend hoor ik Tristan onder de koude straal staan als ik onze slaapkamer inloop. Die nacht val ik gelijk in slaap.
In de ochtend word ik wakker van Tristan die me vastheeft en zoveel warmte afgeeft dat ik wel koorts lijk te hebben. Niet veel later staan we samen op, om te ontbijten en de volgende activiteit van Josh te doen. Josh had een speciale route gezien om te mountainbiken en natuurlijk had hij er al een paar gereserveerd als we daar aankomen. Daar sta ik dan met mijn korte broekje en een gele top die mijn armen helemaal bloot liet. Geërgerd kijk ik van het modderige pad naar mijn fiets en stap dan toch op om achter de jongens aan te rijden, waar Josh en Tristan de leiding nemen en dan Remco fiets. Zo fietsen we een tijdje, waardoor ik aan mijn benen al vol modder hang. Tot ik ineens uitglij en van mijn fiets val, recht in een plas. Natuurlijk Josh is aan het lachen, van het zicht van me zittend in een plas. Wat ik niet verwacht had was dat hun verwachte dat ik direct terug zou opstaan en mee rijden als hun al door rijden. Remco helpt me uit de plas, waardoor we beide vol hangen met modder als hij bijna op me valt. Ik beslis om terug te gaan met de fiets in mijn handen, waardoor Remco ook beslist om mee te gaan. Als we de fietsen terug hebben gebracht waar ze gestald waren, lopen we naar het huisje, waar ik gelijk de badkamer in loop.
Als de warme druppels van de douch weer over me heen valen, hoor ik ineens de deur open en dicht gaan en weet dat Remco binnen is gekomen. "Wat is er Remco? Zijn ze terug?" Vraag ik hem, als ik hem ineens bij me zie stappen door het bloemetjesgordijn dat voor de douch hangt.
"Wat doe je?" Vraag ik hem opnieuw, maar hij negeerde mijn vraag, "heb je pijn?" Vraagt hij tegen me over de val die ik juist had gedaan. Hij had onderweg naar hier al een paar keer gevraagd, waarop ik nee antwoordde. Ik draai me weg van hem, om zeep te pakken voor mijn haar te wassen, waar juist het slijk was uitgespoeld. Als ik de zeep vast heb, voel ik twee armen rond me slaan en Remco me kussen op mijn schouders. Kreunend, geniet ik van zijn handen die nu naar mijn clitoris gaan en me beginnen te bevredigen door de cirkels die hij draait, terwijl hij me steeds blijft kussen in mijn nek nu. "Remco, we kunnen dit niet doen," fluister ik minder overtuigend dan gemoeten zou hebben, "je wilt dit even graag als mij, Max." Overtuigd hij me om voort te genieten van de handen die nu mijn ingang hebben gevonden en me beginnen te bevredigen met zijn vingers in en uit me. Als ik bijna kom, draait hij me om en neemt me in zijn armen, waardoor hij in me gaat. Mijn lichaam duwt hij tegen de koude muur, waardoor ik eerst een gil slaag, maar als hij dan in me begint te bewegen gaat die snel om in kreunen. Niet veel later voel ik hem uit me gaan, waardoor hij juist op mijn buik klaarkomt. Met een schittering in zijn ogen kust hij me nog als hij de douch uitstapt. Ik blijf nog even staan, het koude water over me heen laten gaan. Ik hoor nog juist Tristan vloeken buiten de deur. Ik had weer al het warme water opgemaakt.
JE LEEST
Onze stomende Affaire ✔️
Teen FictionHij is het vriendje van mijn broer. Ja mijn broer is al heel zijn leven gay en heeft nu al vijf jaar iets met Remco. Stiekem keek ik altijd naar Remco als we alleen waren, wat zeer vaak gebeurde doordat ik inwoonde bij mijn broer en zijn vriendje...