Remco pov
In de ochtend sta ik op naast Josh die nog aan het slapen is. Als ik in de keuken kom, zie ik Max staan met een kom cornflakes in haar handen. Ze gaat aan tafel zitten en ik ga na zelf eten gepakt te hebben naast haar zitten.
"Gisteren was", begint ze te praten wat ik afmaak haar zin, "een fout, ik weet het. Sorry." Als ik deze woorden uit mijn mond uitspreekt, voelt het als of ik zout op zen diepe wonden ben aan het strooien.
Haar gemoed gaat van blij naar triest, wat me doet denken dat het voor haar misschien wel iets betekende, zou het? Het was geweldig dat geef ik toe, ze was geweldig. Het was de eerste keer dat ik seks had met een meisje en het voelde aangenamer dan verwacht. Ik had nooit gedacht dat ik zou kunnen genieten van seks met iemand anders als Josh. Josh was mijn eerste jongen waar ik seks met had.
We zitten elkaar aan te staren maar beide weten we niet wat te vertellen tegen elkaar. Ik weet ook niet of ik kan stoppen met dit, wat we samen nu hebben. Eigenlijk moet ik me eindelijk compleet voelen, al is het helemaal niet het geval. Ik wil me nog steeds bewijzen niet tegen over Josh, maar tegen over Max die me gisteren een geweldige beurt had gegeven, ook al voel ik me zo beschaamd dat ik zo snel ben gekomen en haar niet heb kunnen laten genieten.
Kwaad word ik ervan! Ik moet stoppen met dit gedrag! Ik ben bijna 22 jaar en zou bijna afstuderen, misschien had ik niet de zus van mijn vriend moeten gebruiken en iemand op campus. Al heb ik nooit iemand op de Universiteit gevonden die me zo aantrok als Max.
Ze zit daar in haar eten te spelen, precies of bij me te zijn te onverdraaglijk is geworden. Misschien had ik niet die woorden moeten zeggen en haar eerst moeten laten uitpraten.
Later ga ik naar de universiteit en volg de lessen van vandaag en ga dan naar de kajakclub van school, waar ik die dag een oefenwedstrijd bij heb. Daniel kom op me af, mijn beste vriend van op school we zijn al zo lang bevriend dat ik hem alles kan zeggen. Alleen heb ik nooit durven zeggen dat ik deze gevoelens heb nu.
Daniel is altijd al hetero geweest en heeft ook nooit een probleem van gemaakt dat ik homo ben en op mannen val dat is iets wat ik zo fijn aan hem vind. Hij heeft me nooit beoordeelt, zoals zovele hebben gedaan.
"Alles oké? Je bent vandaag zo afwezig?" Vraagt Daniel me, die gelijk door heeft dat er iets niet klopt. "Nee, ik moet je iets opbiechten. Ik heb met een meisje geslapen," zeg ik hem, niet in zijn ogen durven te kijken om de afkeurende blik erin te zien. "Wat heb je gedaan! Remco ik dacht dat je alleen mannen leuk vond?" Vraagt hij me, waar ik zelf ook niet echt weet waarom. "Plots had ik deze gevoelens bij een meisje, elke keer als ik haar zag, wou ik haar in mijn bed. Ook al weet ik dat het fout is, Josh weet dat ik met gemengde gevoelens zit en wou weten hoe het met een vrouw ook voelde," zeg ik hem eerlijk, waar ik al een tijd mee rondloopt. "Remco je weet dat je altijd bij me terecht kan, dit is hevig. Hoe ga je het Josh zeggen?" Vraagt Daniel me, ook al begrijp ik zijn vraag niet helemaal, "niet, ik wil eerst weten of dit alleen een experiment fase is of ik hier in voort wil gaan. Ik zie Josh te graag en ik hou echt teveel van hem, om hem te kunnen kwetsen," zeg ik nog tegen Daniel, die me bedenkelijk aankijkt. "Dan ga je moeten stoppen met dit Remco, anders ga je Josh en je relatie stuk maken," zegt hij me, wat ik zelf ook dacht. Ook al zou het mijn hart breken om niet door te zetten met die diepste gevoelens die ik al een jaar sta op te kropen, maar ik moet! Ik moet stoppen voor mijn relatie met Josh te redden.
Die gedachten vervlogen snel als ik thuis kom en Max daar zie lopen in haar korte shotje weer aan en het strakke topje, waar ik duidelijk de omtrek van haar borsten in kan zien. Waarom moet ze zo bloot gekleed zijn? En waarom kan ik niet stoppen met kijken?
Als we voor de tv zitten en Josh staat op om iets te pakken, kan ik het niet laten er iets van te zeggen, zeker als ze haar lange benen steeds weer zit over elkaar te slaan, waardoor haar zwarte slip zichtbaar is. Ik ben al blij dat ze er vandaag wel ondergoed onder aan heeft, "stop ermee Max! Kun je niets anders aantrekken?" Vraag ik gefrustreerd, "wat is nu het probleem Remco, je hebt nooit eerder erover geklaagd?" Vraagt ze me, weer met die prachtige groene ogen in de mijn starend. "Omdat het me nu stoort! Komaan," zeg ik als ik kwaad wil klinken, maar als ze nog wilt protesteren komt Josh er in tussen, "wat is er aan de hand Max?" Vraagt Josh haar als ze kwaad, naar me kijkt, "je vriendje wil dat ik me anders kleed, hij vindt dit te bloot!" Roept ze geïrriteerd naar Josh, die me vragend aankijkt,"ze is veel te bloot gekleed al de tijd Josh, ze trekt gewoon de foute jongens aan," zeg ik, afkeurend naar haar kijkend. Kwaad stormt ze de kamer uit, waar ik haar deur hoor dichtslaan van haar slaapkamer. "Overreageer je niet een beetje? Zo bloot is ze toch niet?" Vraagt Josh wat me kwaad maakt dat hij haar zo laat rondlopen. Kwaad loop ik nu ook onze kamer in, waar Josh na een uur naast me komt liggen en me vastneemt. "Remco, sorry," zegt Josh als hij mijn nek kust.
Ik kus hem terug op zijn lippen en ik voel zijn hand al naar mijn broek gaan.
JE LEEST
Onze stomende Affaire ✔️
Teen FictionHij is het vriendje van mijn broer. Ja mijn broer is al heel zijn leven gay en heeft nu al vijf jaar iets met Remco. Stiekem keek ik altijd naar Remco als we alleen waren, wat zeer vaak gebeurde doordat ik inwoonde bij mijn broer en zijn vriendje...