Hoofdstuk 9

34 1 0
                                    

Remco stapt naast me de douch in me aan het bekijken van top tot teen. Verlegen draai ik me om, normaal ben ik nooit verlegen! Ik voel zijn handen mijn heupen vastnemen en mijn nek kussen. Ik voel de warmte in mijn lichaam zich verplaatsen terug naar mijn vagina die meteen samen trekt van hem met zijn vingers over mijn clitoris. "Wat was je zo lang aan het doen hier", fluistert hij als hij een vinger in me steekt en begint te bewegen in me. Ik laat mijn hoofd naar achter liggen op zijn borstkas als hij zijn vingers blijft in en uit me te bewegen. Eerst deed hij dit rustig en op een traag tempo tot hij sneller begon te gaan en ik kreun voor hem. Hij draait me om na mijn orgasme en ik zie zijn penis al stijf staan, die ik eerst tegen mijn achterwerk voelde duwen, als hij me aan het bevredigen was met zijn vingers.

Met zijn mond op de mijn, pak ik gedurfd zijn penis vast en begin er mee te bewegen wat hem eerst doet verschieten maar dan kreunend voort me kust en mijn borsten vast neemt. Als ik het tempo-opbouw. Terwijl met mijn andere hand zijn ballen en eikel zit te strelen hoor ik hem klaarkomen en voel zijn warme vloeistof over mijn handen gaan.

We kijken elkaar aan zijn hoofd tegen het mijn. Beide weten we niet wat zeggen, maar blijven elkaar alleen maar aankijken bekomen wat juist had gebeurd en dan zetten we de douch uit en stappen beide onze kamers in na ons ondergoed aangedaan te hebben. Maar voor we binnen stappen, kijken we allebei voor een laatste keer naar elkaar.

In mijn kamer laat ik me tegen de deur aanleunen en laat een zucht vrij. Wat had zojuist gebeurd? Dit is nu onze tweede keer dat we in de badkamer dit doen. Oké, dit was de eerste keer dat ik hem aanraakte en het voelde geweldig! Ik kan het maar niet uit mijn hoofd zette 'n en droom zelfs van hem deze nacht in mijn bed.

Die ochtend sta ik op en kom terug de keuken in, waar Josh nu alleen zit en ik Remco nergens meer zie. "Remco niet thuis?" Vraag ik mijn broer die bijna op springen stond als ik hem beter bekijken. "Nee, hij is ter juist in zijn sportkleding de deur uitgelopen" zegt hij kwaad naar me kijkend, "alles wel oké? Je klinkt zo boos?" Vraag ik Josh, waardoor hij een hele uitleg doet over Remco en dat hun een ruzie hadden nog over gisteren avond het diner met onze ouders en nog dingen die Josh niet kwijt wou.

Ik kreeg een bericht dat moment van Remco om hem te zien in het park, wat ik besloten te doen. En ging naar mijn kamer, als ik klaar was met eten deed mijn loop kleding aan en riep naar mijn broer die in de living voor de tv was gekropen. "Ik ga even lopen, tot zo!" Maar Josh antwoorden niet, hij moest echt wel diep in zijn gedachten verzonken zijn. Ik loop naar het park waar ik Remco op een  bank zie zitten kijkend naar de rivier, "is hij nog steeds aan het bokken thuis," Vraagt Remco me als hij me aankijkt met die mooie blauwe kijkers van hem, "ja, wat is er gebeurd?" Vraag ik hem, ik moet een tijd wachten voor hij voort gaat. In die tussentijd kijk ik naar de eendjes voor me in de rivier,"ik zit al even met iets en je broer wil er niet van horen," zegt hij plots, kijken ook naar de rivier en zijn blik niet meer op de mijn gericht.

"Waar wil Josh niets over horen?" Vraag ik hem, wetend dat het iets serieus moet zijn om mijn broer zo in een slecht humeur te krijgen,  hij was nooit snel gekwetst of gepikeerd normaal. "Over mijn seksuele aard," zegt Remco nu stiller, kijken rond ons, waar amper volk was om 8 uur in de ochtend op een zaterdag. "Hoe bedoel je? Je bent toch homo?" Vraag ik hem nieuwsgierig, "Max, zou een homo je aanraken hoe ik je aanraak?" Vraagt hij me, waardoor er een blos op mijn wangen komt. "Je bent het eerste meisje waar ik die dingen mee heb gedaan. Nooit ter voor heb ik er behoefte aan gehad, al ben ik nu een jaar al aan het kijken naar je. Het maakt me helemaal gek," zegt hij gefrustreerd recht staan en terug beginnen te lopen. Wat! Hij is al een jaar naar me aan het kijken? Hoe heb ik dat kunnen missen misschien door dat ik zo druk heb gehad het laatste jaar met mijn cijfers en mijn vriendjes dat ik er niet bij stil heb gestaan. Ik weet wel dat hij vele minder tegen me praten.

Ik zie hem al een eind verderop en probeer hem te volgen of in te halen, maar mijn conditie was niet zo goed als het zijn. Hij stapt al het appartement in, zonder ik hem nog iets kan vragen. Ik blijf maar met mijn vragen zitten.

In het appartement is de sfeer nog steeds om te snijden. Josh zit nog steeds aan de andere kant van de zetel die avond waardoor ik me zet tussen hun in zet. "Waarom die lange gezichten?" Vraag ik hun allebei aankijkend. "Waarom ben je zo goed gezind? Bij je vriendje geweest?" Vraagt mijn broer sarcastisch vrij droog doend voor hem doen over mijn seksleven insinueren waar hij eerst totaal geen interesse voor had. "Nee? En van wanneer ben je zo geïnteresseerd in mijn vriendje en mij?" Vraag ik hem nog steeds met die lach op mijn gezicht.

"Zomaar, mag ik niet geïnteresseerd zijn in mijn zus haar leven. Ik ben blij dat hij je zo blij maakt." Blij? Ik kan hem niet volgen? Gaan we straks nog staan roddelen over ons liefdesleven? Normaal zijn mijn broer en ik close, maar de laatste tijd was hij zo gesloten dat ik hem er niet mee lastig viel. Niet dat we uitweiden over mijn seksleven of het zijn, maar vroeger deden we wel lachen en roddelen over de jongens die ik date.
"Ik weet niet of Tristan en ik nog lang gaan samen zijn", floep ik eruit waardoor Josh en Remco me beide geschokt aankijken. "Hoe komt het Max? Is hij niet meer naar je normen?" Is mijn broer nog wel goed bij? Vraagt hij nu echt me direct of hij goed is of begrijp ik hem fout?

Onze stomende Affaire ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu