Hoofdstuk 17

24 1 0
                                    

Nog steeds ben ik bij Tristan thuis, waar Gabrielle naar buiten komt gelopen met nog een fles wijn die ze ontkurk, heeft en  al volop van begint te drinken. Ze springt naast me en geeft me de fles. Die ik aan mijn lippen zet een grote slok drinkend van tot ik hem doorgeef aan Tristan.

In het zwembad is het zo goed dat ik nog een tijdje blijf zwemmen als Gabrielle en Dave ineens weg zijn. Ik had het amper door, de drank was ondertussen ook al aan het werken. Dus ik voelde me geweldig, relax en genoot van de stilte en de warmte. Tristan komt naar me toe me vastpakkend, "kom je mee naar binnen?" Vraagt Tristan me. Hij helpt me uit het zwembad, me langer tegen hem aanhouden dan nodig is. We kijken elkaar aan en hij kust me, Waar ik gek genoeg op mee ga. Waarom doe ik dit zelfs? Hij gaat sowieso denken dat ik terug een relatie met hem wil. Al deed ik het niet om de juiste redenen. Ik deed het om die jongen met zijn ijsblauwe ogen en prachtige lichaam uit mijn hoofd te zetten en hoe kan ik dat beter doen dan met een jongen die het meest op hem trekt. Hij zal dan wel nooit de echte Remco zijn, maar voor nu wil ik alleen maar vergeten.

Nog de fles wijn grijpend van het aanrecht lopen we naar boven, waar we op zijn bed voort drinken van de wijn, "sorry Maxim, van alles wat ik mis heb gedaan. Ik was een slecht vriendje voor je," zegt hij terwijl hij me aankijkt en zo de fles wijn terug aangeeft. Ik antwoord niet maar geef hem een lachje, "waar zijn Gabrielle en Dave?" Vraag ik hem. Hij denkt na, "misschien zijn ze naar de sauna," zegt hij, wat me niet zou moeten verbazen dat zijn ouders ook een sauna hebben. "Ze zijn snobs! Alles wat je bedenkt moeten ze hebben," lacht hij hardop, "ze gaan zelfs een groter huis kopen, nu mijn vader zijn bedrijf goed loopt." Zegt hij met afgunst, "verhuizen! Naar waar? Daarom de auto?" Hij knikt en gaat voort met praten, "hier verderop in een grotere villa als deze, met een nog groter zwembad. Het is gewoon teveel. Ik zou liever op mijn eigen wonen," zegt hij nog voor hij zijn lippen weer plant op de mijn. "Tristan ik weet niet of dit zo een goed idee is,"zeg ik hem, als hij mijn bh begint los te maken. "Maxine, ik wil je. Ik heb je altijd al zo aantrekkelijk gevonden. Dat ik niet af je kan blijven," zegt Tristan nog is een grote slok nemend van de wijn, voor ik hem leegdrink en hem op bed duw, "dit betekend niets, verstaan," leg ik hem uit als ik mijn bh en slipje uit doe. Natuurlijk bleef hij niet achter en begon zijn broek ook uit te trekken, net als een condoom om zijn al stijve penis.

Samen liggen we op zijn bed, hij pompende in me in zijn trage tempo en ik die probeert klaar te komen. Maar hij was er al eerder en alle geluk. "Tristan! Kom naar beneden!" Hoor ik een vrouwe stem roepen. Hij vloekt en springt van bed, zijn kleren al springend terug aan schiet. "Wie is dat?" Vraag ik hem,"mijn moeder, blijf hier," zegt hij en loopt naar beneden. Ik hoor zijn moeder van alles schreeuwen tegen hem, blijkbaar niet zo blij dat haar goede wijn op is.

Ik kleed me aan en piek door de deur, waar ik kan kijken in de gang beneden naar wat er gebeurd. "Die twee heeft je vader juist betrapt in de sauna! Tristan, je weet dat je vader en ik, niet willen dat je overal rondhangt met je maten en hun vriendinnetjes. Zijn vader komt erbij staan ook met een teleurgesteld gezicht. "Waar was je?" Vraagt zijn vader," boven met mijn vriendin, vader! Ik heb ook een privéleven en ja we hadden seks," floept Tristan er allemaal even uit. Hij zei vriendin en ik had kunnen weten dat dit een slecht idee was.

"Waar is die vriendin van je?" Vraagt zijn vader, waardoor ik van de trap af kom gelopen. "Tristan als je vrienden uitnodigt, zeg dat dan eerst tegen ons," zegt zijn vader na dat zijn moeder nog een opmerking maakt over de wijn.

Niet veel later zit ik weer in zijn nieuwe auto op weg naar huis, "sorry, ik wist niet dat ze thuis zouden komen," verontschuldigd Tristan zich. Ik pak zijn hand die op zijn been ligt en knijp erin, zijn verontschuldiging zo accepteren.

Tristan rijdt juist weg als ik de deur open doe van het appartement waar Josh staat te kijken boos naar me. Wat is er nu weer? Hij is de laatste tijd zo vervelend. "Je had kunnen sturen dat je zo laat zou zijn, Max!" Roept Josh die zo Remco wakker maakt die in de zetel lag. "Is ze nu pas thuis?" Vraagt hij, kijkend naar de klok.

Hun met twee zitten nog steeds te bekvechten over mijn gedrag. Precies mijn ouders, hier ben ik niet voor naar hier gezien om door hen gepamperd te worden.

"Josh kijk naar haar kleren! Je ziet bijna alles," zegt Remco, waardoor hij me is beter bekijkt. "Inderdaad Remco. Max ik zou graag hebben dat je meer aan zou doen," zegt Josh streng kijkend naar me, als ik juist water haal uit de koelkast.

Nu gaat Remco echt te ver! Uit frustratie trek ik mijn T-shirt over mijn gezicht en loop zo voort in het appartement. Josh ziet eruit of hij kan ontploffen. Ik kan alleen maar lachen als ik mijn rok ook omlaag wil doen, stopt Remco me. Hij komt achter me staan en houdt mijn handen vast. Met zijn lichaam zo dicht tegen het mijn dat ik voel dat hij opgewonden is. Uitdagend loop ik van hem weg, met mijn heupen slingerend in mijn kamer. Als hij bloot wil dan kan hij het krijgen! Gabrielle had al gevraagd of we gaan winkelen morgen, omdat het die dag geen school is. Ik bel haar op op af te spreken.

Onze stomende Affaire ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu