Hoofdstuk 13

27 0 0
                                    

Ik word wakker met de ergste hoofdpijn die je maar kan inbeelden. Ik sta op en trek vlug een shortje aan en een topje, om zo mijn naakte lichaam wat te bedekken, niet dat ik me herinner waarom ik hier ineens naakt lig. Het kan toch geen kwaad, als ik geen bh of ondergoed draag, het zijn toch maar mijn broer en zijn vriend.

De vriend die ik in mijn bed wil, maar wat voor altijd geheim met blijven. Aan tafel zitten Remco en Josh al. Ik ga over Remco zitten en neem de kom van Josh over, die nog goed gevuld was. "Zie je niet dat ik aan het eten was", zegt mijn broer bokkend als een klein kind," nu niet meer," zeg ik als ik een paar grote happen doe, waar ik meteen spijt Van krijg en de kom van me afschuif, lachend pakt Josh hem terug en eet gewoon voort. Remco lacht alleen maar naar ons en kijkt Josh steeds aan. Dit is vreemd, eerst was hij vele losser naar me toe, al heb ik nu het gevoel of hij afstand probeert te nemen.

Mijn broer gaat naar de badkamer en ik zit voor de tv met Remco die op zijn vaste plek zit aan de andere kant van de zetel. Stout en nog steeds moe van gisterenavond leg ik mezelf neer op de zetel met mijn voeten naar Remco niet beoefende dat ik onder het losse short geen onderbroek aan had, wat nu vrij hoog naar mijn vrouwelijke streek is geschoven, waardoor hij bijna alles moest kunnen zien, waar natuurlijk mijn tepels ook op reageren. Ik probeer naar het scherm te kijken, niet wetend zogezegd dat ik hier zo bloot voor hem lig. Wat er dan gebeurd had ik zeker nooit verwacht. Hij legt mijn benen op zijn schoot en begint over mijn been te wrijven, bijna tot mijn vagina, waar ik zelfs een vinger van hem voel ingaan. Dit kan niet echt zijn. Als ik naar hem kijk, die naar me terug kijkt en naar mijn vagina, als hij het broekje wat opzij trekt. Ik zie nu ook zijn bobbel in zijn broek voor me. Hij doet het nog een paar keer en als ik denk dat ik kom, horen we in de gang de deur van de badkamer open gaan en zet ik me gelijk recht, mijn broekje terug wat omlaag trekken. Nog steeds opgewonden en ongelooflijk nat zit ik daar op de zetel te smachten naar hem, met mijn broer knuffelen daar.

Wat geërgerd loop ik naar mijn slaapkamer waar ik het zelf afmaak en nu toch echt wel voor school ga voorbereiden als morgen de lessen  terug starten.

Tristan had me in de dag al wat berichten gestuurd, maar ik negeerde ze allemaal, nog veel te boos op hem wat hij op dat feestje heeft geflikt. En dan nog met twee meisjes er vandoor gaan! Hij durft! Gabrielle had de foto's van dat meisje doorgestuurd met Tristan. Ze had die gewoon gepost op haar sociale media! Wat me ongelooflijk pist, maakte.
-‐---------------

De volgende dag breekt aan en Gabrielle staat goed op tijd aan onze deur om samen naar school te vertrekken. Waar ik haar verteld dat ik Tristan, waarschijnlijk vanavond ga dumpen. Gabrielle zit me aan te moedigen dit zeker te doen, na hij ons gedrogeerd heeft. Wat een eikel!

Op school doe ik mijn best om hele dag aantekeningen te maken en zoveel mogelijk informatie op te nemen, voor mijn testen te kunnen maken op het einde van de maand. Weer krijg ik het einde van de dag een bericht van Tristan, hij zo wachten op me in de parkeerplaats. Ik zeg Gabrielle dat ze maar al naar huis gaat en ik da instap bij Tristan in de auto.

Hij begroet me met een kus op mijn mond, wat me doet verbazen hoe naïef hij denkt dat ik ben. "Denk je dat ik vergeten ben dat je ons heb gedrogeerd en dan met die meiden bent meegegaan!" Schreeuw ik naar hem en hij kijkt inderdaad schuldig, wat ik ook had verwacht van zijn manipulatieve karakter.

"Schatje dat was helemaal mijn bedoeling niet. Ik wilde gewoon plezier maken met je en na dat je weg bent gegaan ben ik met de jongens gewoon mee gegaan. Ik heb met die meiden helemaal niets gedaan." Zegt hij me proberen weer te overtuigen, waar hij zo goed is in geworden.

"Laat me het goed maken, oké?" Vraagt hij me, waarom ik niet snap dat ik hem weer een kans geef hierna. "Hoe wil je dat doen Tristan?" Hij beweegt zijn wenkbrauwen en pakt mijn oorlel in zijn mond en fluistert sexy dingen in mijn oor die hij met me wil doen. Misschien is hij toch niet zo saai in bed, als ik hem zo hoor. Zou ik met hem meegaan naar zijn thuis? Al geeft hij me geen optie, als hij al bij zijn thuis stopt.

"Kom mee", zegt hij en trekt me mee naar boven, naar zijn kamer. Waar hij me op bed duwt en me kleren  bijna van mijn lijf trekt. Waar is Tristan en wie is dit? Hij is helemaal anders? Of dacht hij dat ik die andere kant van hem leuker vond.

Niet veel later, loop ik zijn huis uit. Voor de eerste keer is bevredigd na al die slechte keren die we hadden gehad. Hij wilde me wel thuis afzetten, maar ik had meer zin om te wandelen. Ik schaamde me eigenlijk dat ik dit had gedaan en hem niet had gedumpt net zoals Gabrielle had aangeraden.

En dan nog dat met Remco, wat ik niet weet wat we nu eigenlijk hebben.

----------------

Ik stap het appartement in, waar mijn broer naar me staat te staren. "Waar was je?" Vraagt hij me met zijn handen in zijn heupen, "bij mijn vriendje," antwoord ik als ik de koelkast open trek in de keuken. "Toch niet die jongen die je laatst gedrogeerd had?" Vraagt mijn broer me, nog steeds achter me lopend en Remco die zich nu ook komt mengen.

"Ja met dat vriendje Josh! Hij had spijt en ik heb hem nog een kans gegeven," antwoord ik geërgerd waardoor ze beide perplex naar me kijken.

Onze stomende Affaire ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu