Hoofdstuk 10

31 2 0
                                    

We zitten nog steeds in dit raar gesprek. Met mijn broer die naast me linker kant zit en Remco naast de andere kant.

"Josh wat heb je gerookt of genomen? Als je iets wil weten, vraag het dan gewoon dan rond de pot te draaien?" Vraag ik hem, "ik wil gewoon weten of hij goed voor je is? Oké, ik heb je gehoord laatst," zegt hij, wat me doet afvragen wat hij heeft gehoord? En dan herinner ik me de laatste keer dat Tristan hier was, met weer die onbevredigde seks die ik had.

"Goed zeker? We hadden wat woorden, maar we zijn er over heen," wijdte in niet teveel uit over ons liefdesleven, het is niet of hij zo open is de laatste tijd. "Zo slecht?" Remco kijkt naar me verontschuldigend over al zijn vragen. "Josh alstublieft! Wil je hem ook is proberen? Ik raad het niet aan, maar je kan vragen!" Roep ik geërgerd als ik recht sta en wil weg lopen, maar Remco kijkt me hopeloos aan of hij niet alleen wil zijn met Josh.

"Nee Max! Sorry ik wilde meer met je praten, net als we vroeger deden. Ik mis je en nu Remco ineens vragen begint te stellen over vrouwen, maakt me helemaal gek," zegt mijn broer me vastnemend. Ik weet niet wat te zeggen als Josh me op zijn schoot trekt en me begint te knuffelen en bijna huilen. Remco zit erbij en kijkt vreemd naar hem en mij, precies of ik moet weten wat er met hem scheelt. Ik weet alleen dat mijn broer een wrak is en ik heb het gevoel dat Josh bang is om Remco kwijt te raken. "Josh dit is iets tussen jou en Remco. Ik wil me er niet in mengen. En je hebt toch vriendinnetjes gehad niet?" Vraag ik mijn broer, hij kijkt me aan schuins omdat ik nog steeds op zijn schoot zit. "Ja, maar ik heb nooit met hen een bed gedeeld. Ik voelde me nooit sensueel tot hen aangetrokken," zegt hij onschuldig en afkeurend, denkend om met een vrouw seks te hebben.

Ik ben dit gesprek meer dan zat. "Josh ik denk dat je best is naar een therapeut gaat om dit te bespreken dan met je kleine zus," zeg ik hem en hij laat me gaan, waarop ik naar mijn kamer loop en Remco hem hoor aanspreken op zijn plotse gedrag. Al had ik het gevoel dat mijn broer alleen wou begrijpen, waarom Remco ineens zich afvraagt hoe het met een vrouw is. Josh wisten we al vrij snel na zijn twee eerste vriendinnetjes dat hij niet echt in hun geïnteresseerd was buiten vriendschap. Ik had dit door, want onze ouders proberen het nog steeds te negeren.

Ik stuur met Tristan even dit gesprek proberen uit mijn hoofd te krijgen. Niet veel later vraagt hij me om naar zijn thuis te gaan vannacht, waar ik gelijk mee instem. Beter dan hier te blijven zitten in dit gesproken sfeertje. Een paar minuten later staat Tristan voor de deur geparkeerd en hoor ik hem toeten. Ik loop de deur uit, roepend nog vlug op mijn broer en Remco. Die niet konden antwoorden omdat ik de deur al uit was.

Bij Tristan thuis was er weer niemand thuis buiten hem. Hoe kunnen zijn ouders zo vaak van huis zijn en hun kinderen. Zijn zusje zat zoals meestal weer bij de buren voor de nacht en Tristan had het huis voor hem alleen.

Eerst keken we een film op hun homecinema beneden met de grote speakers die zijn ouders nog niet lang hadden gekocht. Na een uur en een half, bijna doof is de film gedaan en gaan we naar boven. In bed voel ik hem proberen in mijn slipje te gaan, wat ik lief weiger en een kusje op zijn lippen geef. Hij zag er gekwetst uit, maar hij liet het snel varen en nam me vast en zo vielen we in slaap.

Die ochtend had hij weer een stijve, waarmee hij me tegen mijn achterwerk duwde en ik wist dat ik er nu weer niet vanaf zou kunnen komen met te zeggen dat ik moe ben. Een tien minuten later ligt hij naast me uit te puffen, weer de enige die is kunnen komen van zijn trage tempo. Na een snelle douch stappen we de auto in en brengt hij me terug naar huis, omdat hij nog iets te doen had in de namiddag.

Als ik het appartement instap zie ik Josh en Remco knuffelen en lachend in de zetel pratend over van alles, wat ik niet mee had gekregen. Ik zeg hen gedag als ik een appel uit de koelkast pak en kijk naar de voorbereiding voor volgende week als ik terug naar school moet op de laptop in mijn slaapkamer. Ik hoorde hun nog rustig doorpraten en later waren ze zelfs nog wezen wandelen. Van een kant was ik blij dat alles terug in orde was. Maar stiekem van de andere kant vond ik de kant van Remco dat aan het experimenteren wel leuk. Ik heb nog steeds gevoelens voor Remco die steeds sterker worden met de weken en nu zeker.

Die avond is weer zo een avond waarop Josh weer naar zijn gitaarles is voor het komende uur en ik thuis zit als Remco hem is gaan weg brengen. Ik lig rustig op mijn bed als ik Remco hoor kloppen op de deur en vragen of hij binnen mag komen. Ik laat hem binnen en ga recht zitten op bed kijkend naar hem, "wat was dat gisteren met jullie twee?" Vraag ik hem als hij naast me komt zitten, dichter dan ik had gedacht, maar wel gewenst.

"Ik wil niet praten over Josh. Ik wil bij jou zijn nu," zegt Remco mijn wang strelend terwijl hij me in de ogen kijkt.
Verloren in die ijsblauwe ogen voel ik zijn lippen terug op de mijn. Hij komt naast me liggen nog steeds kussend naar elkaar kijkend tot hij mijn heup streelt en zo naar boven gaat tot mijn borsten.

Ik voel hem op zijn rug gaan liggen en zijn broek open ritsen, zijn broek naar beneden trekkend na hij mijn jurk had ontdaan van mijn lichaam met zijn sensuele handen, hoe sensueel en lief hij kan zijn. Nu dat ik hier lig in bed met de vriend van mijn broer besef ik pas dat dit het moment kan zijn waar ik zo lang op heb gewacht. Om seks te hebben  met Remco.

Onze stomende Affaire ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu