Hoofdstuk 18

26 1 0
                                    

Opgestaan die ochtend kan ik het niet laten om vrolijker dan anders rond te huppelen, die twee gaan straks nogal een show krijgen. Ik loop nu in een witte jurk rond met lange armen en een lange juist onder mijn knieën. "Dit is beter, Max," zegt mijn broer als ik de deur loop om te gaan shoppen, na Gabrielle had gestuurd dat ze er was met een lift. Ik wist niet dat Dave zo hield van shoppen.

Ik stap naar de straat en zie de zwarte Mercedes van Tristan staan. Hij doet de passagiersdeur open om me te laten instappen. Op de achterbank zie ik Gabrielle zitten en Dave. Ik buig naar achter een kus gevend aan Gabrielle op haar wang als ook Dave. Tristan zit wachtend op zijn kus die ik hem geef, die juist niet op zijn mond beland.

Hij start de auto richting het winkelcentrum, waar hij ergens geparkeerd waar nog plek is. Het is drukker dan verwacht, maar begrijpelijk op een vrijdag. Slenterend volgen de jongens ons op de voet als we winkel in winkel lopen. In de lingerie winkel wouden ze natuurlijk wel mee. "Ga je ook showen want dan wacht ik gelijk bij de paskamer", zegt Tristan die ik een por geef lachend,"viezerik," zeg ik lachend als ik hem aankijk. Gabrielle komt met een groen setje aan dat perfect bij mijn ogen gaat en geeft het me aan om te passen. Ik stap het pashokje in en trek het korset aan en het stringetje dat erbij zat. In de spiegel zie ik dat het harder moet aangetrokken worden op mijn rug, waarom ik probeer Gabrielle te vragen, maar het is Tristan die antwoord, omdat Gabrielle al ergens anders is. Ik bedenk me om het Tristan te vragen, hij heeft me toch al naakt gezien. Ik vraag aan Tristan dan maar om te helpen. Ik sta voor de spiegel en zie hem door de spiegel het hokje binnen komen, met een blik die alles zegt. "Wil je even mijn korset aanspannen, zodat ik het hele plaatje kan zien?" Hij doet wat ik vraag en kijk in de spiegel hoe hij verlangend naar mijn achterwerk en mijn borsten in de spiegel zit te kijken. "Je bent prachtig", fluistert Tristan in mijn oor, die met zijn handen over het satijn gaan van het korset. Ik hang wat tegen hem, "dank je," fluister ik naar hem omdraaien, waardoor hij me nog meer aanstaart. Ik zie dat hij met zijn eigen in gevecht zit om me niet aan te raken.

Gabrielle loopt het hokje in met nog lingerie en ziet Tristan staan, die ze snel het hokje uitduwt. Ik kijk naar de stuks die ze me gegeven heeft, wat perfect is om hun nog wat meer gek te maken. Eigenlijk wil ik Remco nog gekker maken. Ik ben bijna 18 jaar! Ik laat me niet meer zeggen wat ik moet aandoen.

Als we met drie zakken kleding rondlopen, beslissen we iets te drinken en weg te gaan uit het winkelcentrum. "Zijn je ouders nog boos?" Vraag ik Tristan als hij aan het auto rijden is. "Nee, ze vergeten nogal vrij snel. Heeft te maken met schuldgevoel," ik versta wat hij wil zeggen. Eigenlijk heb ik wel medelijden met hem. Dat zijn ouders hem en zijn zus altijd alleen laten, ze zijn er nooit.  Hoe vaak ben ik al niet bij hem geweest dat hun alleen waren? Heel veel.

Hij zet Gabrielle en Dave bij haar thuis af eerst. Dan rijdt hij naar het appartement van mijn broer, waar ik nog even in de auto blijf zitten. "Heb je nog zin om iets te doen?" Vraag ik hem, "ja, is er bij jouw iemand thuis?" Vraagt Tristan, ik denk na en open het appartement met Tristan achter me, maar net zoals ik dacht, niemand.

Ik zet de tassen met kleding in mijn slaapkamer en ga naast hem op de zetel zitten en zet iets op. Het is een of andere comedy die Josh nog had rondslingeren. Hij pakt me vast, wat ik toelaat en kruip zelfs wat dichter tegen hem. Dan hoor ik de deur open gaan en zie Josh en Remco staan in de living perplex. "Meen je dit nu Max?" Vraagt Remco geërgerd en ik weet niet wat me overkwam, maar ik neem Tristan zijn gezicht en kus hem passioneel. Waar ben ik met bezig! Probeer ik nu Remco, jaloers te maken? Die jongen maakt me gek!

Remco loopt kwaad de kamer uit en Josh komt bij me staan afkeurend, maar zegt alle geluk voor de rest niets. Tristan zelf zit me aan te kijken met allemaal vraag tekens. Ik geef hem de kans niet om te praten en plant mijn mond weer op hel, wat hij maar al te gretig aan neemt.
-----------

Iets later vertrekt hij. Ik ga naar de keuken, waar ik een glas water pak en naar mijn kamer loop. Josh en Remco hebben hele tijd in hun kamer gezeten. Waarschijnlijk te boos op me, omdat ik Tristan aan het kussen was.

Op een gegeven moment hoor ik de deur open gaan van voor en Josh roepen dat hij naar de muziekles gaat. Waar ik mijn kans schoon zie, normaal wou ik hem negeren, maar hij had me zo pissig gekregen. Dat ik toch mijn plan voort zette. Ik ga naar mijn kast waar ik de kleding van gisteren heb ingestopt. Ik pak het lingeriesetje dat ik heb gekocht en doe het aan, waardoor mijn borsten bijna zichtbaar zijn, doordat ze door het korset zo opgepropt zitten. Ook de string die erbij zit laat mijn achterwerk goed uitkomen. Ik trek de zwarte korte rok op en als ik in de spiegel zie, verbergt het amper mijn achterwerk. Over het korset draag ik een vestje aan en ga beginnen te koken.
-------

Ik had het eten net af als Remco binnen komt. Ik hoor hem de living naderen en ik doe het vestje vlug wat open, zodat je net genoeg zag. Dit zal hem leren zo te doen tegenover me bij mijn broer. Wist ik dat dit spelletje deze manier ging eindigen? Of is dit juist wat ik wilde?

Onze stomende Affaire ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu