We stappen uit de auto en staan aan de deur van mijn ouders hun huis. Mijn moeder doet open en kust Josh op beide wangen net als mij. Remco krijgt alleen een lach van haar als ze ons binnen laat waar mijn vader in de living zit te staren naar de tv, naar één of ander voetbal programma als we binnen stappen.
"Hey pap", zeggen Josh en ik in koor, waarom we beide naar elkaar lachen. Onze vader knikt eens, hij is nooit zo een prater geweest en vrij teleurgesteld dat mijn broer nooit de interesses heeft gehad die hij heeft. We gaan bij hem zitten in het salon als onze moeder terug komt met hapjes en drinken voor ons allemaal.
Iets later zitten we allemaal aan tafel te eten en is de sfeer is om te snijden.
"Hoe waren je resultaten Maxine?" Vraagt mijn vader, waarop ik begin uit te leggen dat ik wel 80 procent heb gescoord. Al is mijn vader weer niet trots op me, maar weer teleurgesteld dat ik beter zou kunnen. Met een triest gezicht kijk ik terug naar mijn bord en schuif wat met mijn eten als ik mijn moeder weer hoor voort gaan op mijn vader,"ze zou beter terug thuis komen wonen dan bij haar broer in huis." Zegt mijn moeder bijna eruit gooiend dat het ongezond is om die situatie te wonen, soms haat ik mijn ouders om hun gedrag. Ik zie Josh al verontschuldigend naar Remco kijken die wel door de grond kan zakken. Als we na het eten terug in het salon zitten, heeft Remco zich alweer terug getrokken na mijn ouders begonnen over kleinkinderen en adopteren zelfs. Mijn broer was nog maar 21 jaar, waar zijn hun mee bezig zelfs. Ze gaan zelfs nog naar de universiteit, normaal zou mijn broer dit jaar wel afstuderen. Al vindt ik het dan altijd vroeg om aan kinderen te denken. Mijn broer was nog bezig met allemaal Jobs na zijn school uren om zijn appartement te kunnen afbetalen, weg zou hij dan al aan kinderen denken.
Ik excuseer mijn eigen om naar het wc te gaan en stap de trap op naar boven waar ik de deur van mijn broers slaapkamer zie open staan met Remco zittend op bed met zijn handen in zijn haren. Ik ga in de deurpost staan en kijk hem aan,"zeker dat alles goed gaat?" Vraag ik hem en hij kijkt gelijk op naar me staand in de deuropening. "Zijn ze nog steeds bezig over kleinkinderen en zijn carrière?" Vraagt Remco, waardoor ik knik en zucht als ik naast hem ga zitten. "Ja ze kunnen het gewoon niet laten. Het maakt me misselijk," zeg ik, waardoor er een klein lachje op zijn mond speelt. "Ja ze merken toch niet eens dat ik weg ben", zegt Remco die mijn hand ineens pakt, "nee, mij ook niet. Denk zelfs niet eens dat ze beseffen dat ik er nog was, voor ik vertelde dat ik naar de wc ging." Zeg ik hem en kijk naar onze handen die in elkaar zitten. "Het is lang geleden dat we samen nog hebben gesproken. Hoe gaat het nu op de Universiteit?" Vraag ik hem, waardoor hij mijn gezicht ineens tussen zijn handen neemt en me kust op mijn lippen.
Geschokt trek ik me bijna terug, al steekt hij op dat moment zijn tong in mijn mond en verdiept de kus even meer. Ik voel allemaal vlinders in mijn buik als we blijven kussen. Zonder het te beseffen wat ik eigenlijk aan het doen ben, zit ik op zijn schoot met mijn handen zijn gezicht vasthoudend nu en hem met al de opgekropte passie begin te kussen. Tristan had me daarstraks zonder een orgasme laten zitten en ik heb Remco nodig om me van dat gevoel af te helpen. Ik voel hem onder mijn T-shirt gaan en zo onder mijn bh, naar mijn borsten. Die hij nu al veel meer durft vast te nemen en ze echt begint te bewegen en te spelen met mijn tepel, waardoor ik een zacht kreuntje laat in zijn mond die nog steeds op de mijn zit. Dan hoor ik mijn broer van beneden roepen. Dan schrik ik uit het moment en kijk Remco schokkend aan. Hoe kan ik dit mijn broer aandoen en dat dan nog in zijn vroegere kamer. Remco staat ook op zijn haar plat aan het leggen als we de trap af stappen en de deur bijna uitlopen naar de auto van mijn broer.
"Wat was je boven aan het doen, Max?" Vraagt Josh, waardoor ik Remco aankijk en een excuus vertel, over dat ik het gesprek niet meer kon aanhoren, wat wel waar was.
In ons appartement gaan Josh en Remco naar hun kamer waar ze weer een van hun momenten hebben. Dit is wat ze altijd doen als ze van mijn ouders aankomen, eerst is het een heel geruzie over onze ouders en hun gedrag en dan hebben ze seks. Geërgerd loop ik de badkamer in die naast mijn kamer ligt en die van hun, hopend hun niet te kunnen horen boven de straal uit. Als ik onder de warme straal sta in alle rust, laat ik mijn hand over mijn lichaam gaan dromend van Remco die me aanraakt.
Ik sluit mijn ogen en begin te wrijven over mijn clitoris tot ik bijna klaarkom tot ik een stem van iemand buiten de deur hoor. Geërgerd roep ik dat de badkamer bezit is en ik er zo uitkom, maar natuurlijk mijn broer en zijn grenzen, kan het weer niet laten om gewoon binnen te komen. Vlug doe ik mijn hand van mijn clitoris en douch gefrustreerd door als ik zijn stem hoor," blijf je onder die douch staan tot morgen?" Vraagt Remco en niet mijn broer, geschrokken piep ik door een kleine spleet van het douchegordijn en zie Remco staan met ze smirk op zijn gezicht en kijkend naar me. "Ik dacht dat je Josh was", zeg ik hem me terug beschamend in de douch verstoppen. Waarom is hij niet bij Josh? Of zijn ze al klaar.
"Josh slaapt al, je staat hier al meer dan een halfuur en ik was aan het wachten tot je eruit kwam, om zelf te gaan," zegt Remco me aan het uitleggen wat hij hier doet. "Sorry ik kom eruit," zeg ik maat voor ik eruit kan stappen, stapt Remco al naakt bij me. Wat als Josh ineens binnen stapt?
JE LEEST
Onze stomende Affaire ✔️
Teen FictionHij is het vriendje van mijn broer. Ja mijn broer is al heel zijn leven gay en heeft nu al vijf jaar iets met Remco. Stiekem keek ik altijd naar Remco als we alleen waren, wat zeer vaak gebeurde doordat ik inwoonde bij mijn broer en zijn vriendje...