Ik ga vlug van Remco af en pak mijn badjas af een kapstok voor ik de keuken in loop.
"Wow, die Tristan stelt precies niet teleur," zegt mijn preutse broer ineens. Ik kijk hem aan of ik een geest zie. Ik ben wel wat gewoon van hem, maar de laatste tijd is hij wel bewust bezig met mijn seksleven. Vermoed hij iets?
"Ja, hij is geweldig," antwoord ik onmiddellijk om geen twijfel mogelijk te maken dat ik met Tristan in bed lag. Alleen nu is het nog de vraag, hoe Remco thuis gaat komen.
We horen beide de deur in de gang na een tijd we tv aan het zien zijn en zien Remco de living in lopen. "Was het leuk op café met Daniel?" Vraagt hij Remco als die naast hem komt zitten. "Max, heb je weer zoveel parfum op dat ik zelf het bij Remco op zijn kleren ruik?" vraagt Josh lachend, al kijken we hem beide niet zo lachend aan. Vlug corrigeren we ons gedrag en ik begin me te verontschuldigen dat ik weer teveel had opgespoten voor ik naar Tristan ging. Het was al is eerder gebeurd dat ik spoot parfum voor ik uit de deur ging en zo Remco zijn jas onder spoot. Al was dit nu niet het geval.
Remco weet Josh af te leiden met wat verhalen over Daniel die hij wel uit zijn duim had moeten zuigen.
-------------------
Ik ga koken terwijl die twee nog tv aan het zien zijn. Ik kan Remco nog steeds voelen in me, zo diep had ik nog nooit seks gehad. Ik had nu, maar met een paar mannen ervaring, waarvan Remco de beste is.
Ineens schiet ik wakker als ik iets ruik. Kut! De aardappelen zijn aangebrand. Josh heeft het geroken en komt achter me staan lachen, om het feit dat ik zo ver weg in mijn gedachten was dat het water al helemaal verdampt was en ze nu zwart in de pot kleven. "Ik wist dat Remco niet kon koken, maar van wanneer ben je zo een slechte kok?" Lacht mijn broer, waarop Remco nog is tegen Josh ingaat. Over het feit dat hij wel zou kunnen koken, wat echt niet is! Hij kan alles verpesten. Laatste keer was de kip alleen vanbuiten gaar, vanbinnen was die zelfs nog bevroren en pasta die dan nog is kei hard op je bord ligt.
"Sorry Josh, ik was er niet bij met mijn gedachten," zeg ik, waardoor Remco naar me staart. Hij weet goed genoeg waarom ik me niet kon concentreren.
"Is die Tristan zo goed dat je het verstand verliest?" Vraagt Josh, wat me een glimlach bezorgd. Hij moest is weten, wie me die glimlach bezorgd. Ik begin mijn eigen te vervloeken dat ik Remco weer toeliet terwijl ik mezelf had beloofd het niet meer te doen.
"Max, Remco wat denken jullie ervan als we op vakantie gaan?" Komt Josh ineens met dit voorstel uit of niets. We kijken met twee elkaar aan. Dan gaat het nog moeilijker zijn om van Remco af te blijven. "Max en als je nu Tristan mee uitnodigde?" Vraagt Josh me, waar ik al helemaal niet naar uit kijk. "Kunnen we dit wel doen Josh? Is dit niet te duur," vraag ik hem om er tussen uit te kunnen komen. Remco is aan het inspelen op hetzelfde, waardoor Josh gekwetst de slaapkamer in loopt en ons beide alleen laat.
"Ik kan dit niet met Tristan. Echt niet!" Probeer ik op niet een te harde stem, mijn gedachten naar Remco te brengen. "Verzin gewoon iets, waarom hij niet mee kan?" Vraagt Remco me, maar het gedacht dat hij erachter zou komen wat er gebeurd tussen ons twee, kan ik niet verdragen dus ik moet hem wel meevragen. Want zoals altijd drijft Josh zijn wil door met dit gedrag en altijd accepteren we dit van hem. "Dit wordt een geweldige vakantie!" Roept Josh als Remco hem terug is gaan halen.
"Waar denk je dat we heen gaan Josh?" Vraag ik hem. Hem kennende is het weer een van die tripjes naar zee. Wat achteraf helemaal fout gedacht is van me.
--------------
Dit is mijn laatste week voor onze vakantie begint. Waar Josh wel mysterieus zijn eigen over gedragen, zelfs Remco weet van niets. Tristan was natuurlijk blij dat ik hem mee vroeg op deze vakantie. Nu zag ik hem nog meer dan anders en wou hij nog meer seks met me dan anders, wat me nu vrij hard begon te irriteren. Laat deze vakantie maar snel over zijn dat mijn leventje terug wat rust kreeg van Tristan.
Remco en Josh waren hun tassen deze avond ook al aan het nemen, voor Josh weer naar een gitaarles van hem ging. De laatste voor onze vakantie, wat ons weer tijd alleen geeft. Hoe ik dan eindelijk mijn ontevredenheid over deze vakantie, bij hem is goed kan uitleggen.
Iets later rijdt Remco door om Josh af te zetten. En ondertussen krijg ik weer zo een telefoontje van Tristan, waarop hij blijft door zeuren over onze vakantie en waar we heen gaan. Tot Remco binnen stapt en ik ons gesprek zo snel mogelijk afbreek met een excuus waar ik ineens op kwam,"ik moet naar de wc, bel je straks nog wel Tristan liefje," zeg ik hem, met het laatste extra erop leggend.
"Was dat je liefje Tristan. Is hij nog steeds gek op je?" Vraagt Remco me lachend naar me toe lopend. "Ja die jongen is verslaafd aan me! En mijn geweldige bed prestaties natuurlijk," lach ik terug naar hem, niet wetend waarom ik dat laatste eruit flap.
Ik zie Remco zijn gezicht er wat door vertrekken, het leek wel of hij jaloers was, maar hij herstelde zich zo snel dat ik niet zeker ben. "Ik kan er helemaal over mee praten. Je bent verslavend Max en ongelooflijk knap," zegt hij me in de ogen aanstarend, waardoor ik me ineens helemaal warm vanbinnen voel. "We kunnen niet allemaal even aantrekkelijk zijn als mij," lach ik hem toe, wetend dat hij door heeft dat ik een grapje maak. Ik ben nooit zelfzuchtig geweest in mijn leven en dat weet Remco.Als hij nog dichter komt bij me en in mijn oor begint te fluisteren,"geef toe je vindt me ook aantrekkelijk en onweerstaanbaar."
Die stem van hem, maakt me helemaal gek van opwinding voor hem en hij ziet het wanneer ik mijn benen tegen elkaar aanduw om mijn verlangen naar hem te verminderen. Hij gaat met zijn lippen naar de mijn en op dat moment ben ik verloren in onze kus. Kan iedereen me gestolen worden.
JE LEEST
Onze stomende Affaire ✔️
Teen FictionHij is het vriendje van mijn broer. Ja mijn broer is al heel zijn leven gay en heeft nu al vijf jaar iets met Remco. Stiekem keek ik altijd naar Remco als we alleen waren, wat zeer vaak gebeurde doordat ik inwoonde bij mijn broer en zijn vriendje...