Remco pov
In de slaapkamer ben ik als Josh en Tristan binnen komen. Ik loop de kamer uit, naar Josh toe lopend hem vast nemend in mijn armen, "hoe was het mountainbiken nog?" Vraag ik hem, als hij naar de keuken loopt voor zit drinken uit de koelkast te nemen. "Goed, waarom hebben jullie niet voort gefiets?" Vraagt Josh me, waar ik snel iets om moet verzinnen. Ik kan moeilijk zeggen dat het was om zijn zus te kunnen bevredigen. "Max, had pijn van de val en ben haar mee gelopen naar hier," leg ik hem uit, als ik Tristan in de badkamer hoor vloeken. Met een lach op mijn lippen, pak ik zelf ook een flesje water uit de koelkast.
----‐---
Na het eten beslissen we nog een film te zien met zijn allen. Niet dat ik er naar uit keek na de laatste keer dat we dit deden. Tristan kon maar niet van Max afblijven en ik weet dat ik geen recht op haar heb, al raakt het me meer dan ik wil toegeven.
"Wat denk je van een actie film?" Vraagt Josh aan Tristan die onmiddellijk instemt en Josh de film in de dvd speller steekt. Niet veel later zie ik die Tristan weer Max aanraken aan haar benen. Ik zie ook haar ongemakkelijk gevoel dat ze wil verbergen voor iedereen. Ook al kan ze me niets wijsmaken. Ik ken Max veel te goed, beseffen dat ik haar al bijna 6 jaar ken en nu zelfs nog meer. Nu dat we op een seksueel vlak ook een connectie hebben.
Het is niet dat ik Josh wil bedriegen. Het is gewoon sterker dan mezelf. Ik weet dat dit tussen ons een dag gaat moeten stoppen. Die dag gaat me zwaar vallen, maar mijn gevoelens blijven ontkennen kon ik niet meer.
Ik voel Josh zijn hand in de mijne net als zijn ogen in de mijn. Hij kijkt me aan of hij me nodig heeft en ik weet dat hij naar me verlangt. Al weet ik niet of ik dit kan blijven doen. Het is al erg genoeg dat ik seks heb met zijn zus, maar tegelijkertijd seks met hem en haar wordt me moeilijker dan gedacht.
Ik voel me een bedrieger die twee mensen aan een lijntje hou voor mijn plezier. Al is Josh en mijn relatie helemaal niet alleen voor plezier en seks, nee. We hebben een goede band die ik niet kwijt wil.
Ik haal mezelf uit mijn gedachten, want diep vanbinnen weet ik dat dit tussen Max en mij tijdelijk is. Ik moet gewoon stoppen met het proberen te negeren, maar van de andere kant wil ik Josh niet langer voor de gek houden.
De film is gedaan en we beslissen met zijn alle naar bed te gaan. Ik loop achter Josh de kamer binnen, waar ik mijn T-shirt uitrek net als mijn broek en stap met mijn bokser nog aan onder de lakens. Josh heeft zichzelf ook uitgekleed om naar bed te gaan, waar hij me vastneemt en lieve woordjes in oor fluistert. Al wordt de moed verpest door Tristan met zijn hels geluid. Er ligt dan wel een badkamer tussen onze kamers, maar die Tristan weet toch lawaai te maken tot we mee kunnen horen. Geërgerd duw ik het kussen op mijn hoofd. Josh ziet er ook ongemakkelijk uit en geërgerd. Als hij de kamer uit wil gaan om op hun deur te kloppen, hou ik hem tegen door zijn hand te pakken, "ze zullen ze wel stoppen, Josh. Kom terug in bed," zeg ik en voel hem terug onder de lakens kruipen aan de andere kant van het bed. Is hij nu boos op me? Of ergert hij zich nog meer op Tristan en Max?
Het erge van al is dat ik haar al kan horen komen in mijn oren, hoe ze ter juist voor mij gegild heeft. Ze is ongelooflijk geil. Dan herinner ik haar woorden. Ze heeft me zelf gezegd dat Tristan helemaal niet te vergelijken is met mij. Oké niet precies in die woorden.
----------
In de ochtend zijn Max en ik als eerste wakker. Samen zitten we aan tafel met ons ontbijt voor ons. Ze heeft muesli met yoghurt en ik heb boterhammen met kaas genomen als ontbijt. Ik kijk in haar ogen als ik voel dat ze naar me aan het kijken is. "Sorry van gisteren. Ik kon hem niet meer weg houden van me," zegt ze stil, doelend op haar sekspartij van gisteren avond. "Max, we zijn niet samen of inclusief aan elkaar verbonden. Je mag seks hebben met wie je wilt buiten mij," zeg ik op een toon of het me helemaal niets doet, wat totaal een leugen is. Al wil ik niet dat ze daar ooit achter komt. Ik wil niet dat ze denkt dat dit tussen ons echt serieus is.
Ze kijkt me aan kwader dan ik had verwacht en loopt de keuken in haar kom bijna gooiend in de gootsteen voordat ze naar haar kamer stormt. Wat heb ik zo fout gezegd? Ze wist toch dat we alleen seks hebben? Of niet? Want dan word dit helemaal te risicovol.
Josh komt uit onze kamer en pakt zelf ook een boterham met beleg. Hij gaat over me zitten aan de tafel en kijkt me blij aan. "Wat zullen we vandaag doen?" Vraagt hij enthousiast, "zeg jij het maar, Josh? Jij hebt deze vakantie gepland voor ons, verras me," zeg ik met een knipoog naar hem. En natuurlijk weet hij weer zo een activiteit te kiezen, waar niemand behoefte naar heeft. Alleen is het zo schattig hoe enthousiast hij wordt van al die vrijheid in planning hij krijgt. Normaal ben ik diegene die alles plant.
"Teambuilding!" Roept Josh naar ons vier als iedereen uit zijn kamer is gekomen, klaar om naar buiten te gaan. "Ben je serieus Josh?" Vraagt Max als ze geërgerd dichter bij Tristan kruipt. "Laten we gaan", zegt Tristan enthousiast met Josh zijn idee van teambuilding. Dit kan wel is slecht gaan? Of iets te goed? Wat als ik oefeningen moet doen met Max en Josh ons zo kan doorzien? Deze dag is een echte uitdaging. Hopelijk bouwen we een team samen en breken we niet op.
JE LEEST
Onze stomende Affaire ✔️
Teen FictionHij is het vriendje van mijn broer. Ja mijn broer is al heel zijn leven gay en heeft nu al vijf jaar iets met Remco. Stiekem keek ik altijd naar Remco als we alleen waren, wat zeer vaak gebeurde doordat ik inwoonde bij mijn broer en zijn vriendje...