Remco en ik zitten nog steeds op mijn bed met de telefoon naast ons op het bed, "ben je zeker dat dit een goed idee is?" Vraagt Remco me, geërgerd aankijkend. "Mag ik mijn vriendje nu al niet meer zien? Jullie zijn erger als mijn ouders," zeg ik hem met mijn ogen rollend. "Je weet goed genoeg wat ik bedoel, Max," zegt Remco lichtelijk verwijtend.
Hem voort negerend verlaat hij mijn kamer. Ik tekst nog met wat vriendinnen tot ik een bericht krijg van Tony dat hij voor de deur staat. Ik loop naar de deur en doe die open, waar ik Tony zie staan en in zijn open armen spring. Ik had hem vandaag nog niet gezien omdat hij weer een basketbal training had.
We kussen in de gang tot ik hem meeneem naar mijn kamer. Ik hoorde nog net mijn broer aan Remco vragen, wie er bij me was. Natuurlijk staat niet veel later mijn broer op mijn deur te bonken, "laat me niet horen dat je seks hebt onder mijn dak!" Roept Josh, waardoor ik zo kwaad word en hem van een antwoord dien, "ik wil je ook niet horen seks hebben, maar ik hoor jullie ook! Leer ermee leven!" Roep ik terug en pak Tony bij zijn T-shirt mee naar mijn bed. Terwijl ik hem kussend op mijn bed duw, "ben je zeker dat je dit wel wilt, nu je broer boos is?" Vraagt Tony, maar ik trek me er niet veel van aan en trek zijn T-shirt uit. En laat mijn hand gaan over zijn borstkas met de spieren die hij heeft door het basketballen. Tony was altijd hier geweest, wanneer mijn broer niet thuis was, dus dit is nieuw voor ons om zo open te zijn als hij thuis is. Ik trek als ook mijn zwarte T-shirt uit en de blauwe rok die ik vanochtend had aangedaan. Ik zit op zijn heupen met alleen nog mijn onderbroek en bh aan.
Tot ik ineens de deur hoor open gaan en we allebei opkijken als Josh daar woedend staat met Remco die hem tegen houdt. 'Maxine! Als hij binnen vijf minuten niet buiten is!' Roept mijn broer dreigend naar me. Kijkend naar ons en in welke situatie we zijn. Ik zit nog steeds op hem met alleen mijn bh en slip aan en Tony alleen nog zijn broek aan.
"Josh, kalmeer! Ze is zeventien, laat ze toch," probeert Remco me te verdedigen, wat bij Josh in het foute keelgat schiet. "Ga je haar nu ook al verdedigen! Zie je niet dat mijn klein zusje zit te vrijen met zo een soort jongen!" Roept Josh wijzend naar Tony die nu in alle haast zijn T-shirt aantrekt.
"Josh dit is schending van mijn privacy!" Roep ik nog steeds alleen maar voor hem staand met mijn bh en slip aan. Aankleden was het laatste waar ik aan dacht op dit moment. "Als je het nog niet wist, dit is mijn appartement! En kleed je aan, je ziet er goedkoop uit in dat rode lingerie setje!" Mijn broer roept het laatste en ik weet niet wat me overkwam, maar ik slaag hem voor de eerste keer in mijn leven, recht in zijn gezicht. Josh en Remco kijken me verbaasd aan en Tony die was in de gang op me aan het wachten, roepend naar mijn broer en Remco dat ik bij Tony slaap die al op de campus woonde van de Universiteit.
Huilend neemt hij me mee in zijn auto naar de Universiteit iets verderop. Ik stap uit op de parking van de campus, waar Tony zijn auto parkeert voor we naar zijn kamer lopen, waar zijn kamergenoot juist in bed kruipt. "Greg serieus? Het is nog maar negen uur?" Zegt Tony tegen zijn kamergenoot, die hem negeert en zijn hoofd de andere kant op draait. Seks zal er ook niet inzitten met zijn kamergenoot in het bed naast ons. We kijken samen nog een film op zijn laptop en beslissen te gaan slapen. Ik trek een T-shirt aan van Tony wat over mijn knieën komt en stap bij hem in zijn kleine eenpersoonsbed waar ik in slaap val in zijn armen.
In de ochtend worden we wakker van Gregs wekker om zes uur en horen hem uit bed stappen als ook een kwartier later de deur dicht trekken, achter zich. Het is als Tony een soort van sensor heeft als hij me ineens uit het niets in mijn nek begint te kussen. "Tony, ik heb geen zin in seks vandaag," zeg ik hem, wat hij niet had verwacht en nogal bot op reageerde. "Ik moet weg, pak de bus maar naar huis," zegt hij doodleuk als hij de badkamer over in de gang instapt met zijn kleding in zijn armen. Gekwetst blijf ik achter in bed, waarom doet hij nu ineens zo koel. Zou het me misschien eerst niet zijn opgevallen? Nu pas begin ik de signalen te zien. Hij had altijd al dit humeur en deze drang om zo zijn zin door te drijven.
Ik kleed me terug in de kleding die ik gisteren vlug thuis had aangedaan. Ik loop naar de bushalte als Remco voorbij rijdt en me ziet staan aan de halte, "wil je een lift?" Vraagt hij me. Ik stap in en laat hem me naar huis brengen. "Alles oké? Waarom sta je aan die bushalte?" Vuurt Remco allemaal vragen op me af, "Tony moest naar training."
Ik durf niets te zeggen tegen Remco om zo weer geen verwijten van Josh naar mijn hoofd geslingerd te krijgen. Over hoe Tony me kon achter laten in zijn kamer, zonder propere kleding of maar een lift naar huis. En over hoe Josh het allemaal al zou voorspeld hebben, maar ik niet zou willen luisteren.
"Max, ik ken je al langer. Ik weet dat je liegt. Als er nog zoiets voorvalt, bel me, oké." Zegt Remco me. Hij kent me inderdaad langer en zal wel zien in wat voor een humeur ik ben, toen ik daar aan de bushalte stond, bijna klaar om te ontploffen.
Thuis aangekomen stap ik binnen. Direct loop ik naar mijn kamer en trek mijn kast open, waaruit ik een jurk pak en een paar platte zwarte schoentjes die bij mijn jurk passen. Ik hoor geklop op mijn deur en hoor Remco zeggen door de deur dat hij naar de Universiteit vertrekt.
Voor ik naar mijn school vertrek stuur ik nog vlug een bericht naar Tony:
"Je bent een eikel! Wij twee zijn over!" Stuur ik met tranen in mijn ogen, maar het is het beste. Hij is een lafaard en zou me alleen maar gebruiken.
JE LEEST
Onze stomende Affaire ✔️
Teen FictionHij is het vriendje van mijn broer. Ja mijn broer is al heel zijn leven gay en heeft nu al vijf jaar iets met Remco. Stiekem keek ik altijd naar Remco als we alleen waren, wat zeer vaak gebeurde doordat ik inwoonde bij mijn broer en zijn vriendje...