Ik zie Josh kijkend naar ons drie. Wachtend voor een verklaring, van wat er nu aan de hand is.
"Remco, ga van Tristan af!" Roept mijn broer als Remco opnieuw een slag wil geven. Doordat Tristan staat te lachen naar hem.
Dan als ze van een af zijn vallen de ogen op me, waardoor Ik me realiseer dat ik nog steeds daar sta zonder bh. Ik loop met een rood hoofd de badkamer in waar ik de eerste badjes neem en naar mijn eigen in de spiegel kijk. Waar ben ik met bezig? Ik had direct Tristan moeten confronteren en buiten gooien. Alleen iets in me had schrik dat Tristan toch iets ging klikken over Remco en me tezamen.
Als ik terug kom, zitten ze met drie ruzie te maken. Tristan probeert het allemaal op Remco af te schuiven. "Josh, hij is altijd overal! Je moet je vriendje echt is bij je gaan houden!" Roept Tristan naar Josh kijkend naar me. Hoe had ik ooit voor deze jongen kunnen vallen en zelfs een tweede kans kunnen geven?
"Tristan stop hiermee! Remco en Maxine zijn al jaren bevriend. Natuurlijk zijn ze vaak samen," blijkbaar had Tristan toch Josh ermee geconfronteerd. Ik verdien zijn vertrouwen niet, hoe hij me hier tegen over Tristan verdedigd. Tristan blijft nog proberen, maar Josh is de kamer al uitgelopen met Remco achter hem.
"Kom we zijn weg!" Roept hij naar me, als hij zijn koffers neemt. Is hij nu helemaal gek? Hij heeft me juist bijna aangerand! Echt niet dat ik alleen met hem weg ga.
"Nee, ik blijf hier. Ga je, maar naar je schatje die niet kon wachten tot je thuiskwam!" Roep ik als ik hem alleen laat en met de badjas in de zetel zit te wachten tot ik de voordeur kwaad hoor dichtslaan.
--------
Ik zit terug aangekleed in mijn korte broek en topje in de zetel-tv te kijken als Remco en Josh binnen komen gestapt. "Alles oké," Vraagt Remco als hij naast me komt zitten. "Ja, dank je," zeg ik met een lach naar Remco. Hij kijkt me van top tot teen aan of ik geen blauwenplekken heb. "Sorry dat ik je alleen liet met die schoft! Josh wou dat we ons er buiten hielden, ook al wou ik dat niet," zegt Remco met een kwade blik naar Josh. En hij geeft me een knuffel voor Josh erbij komt zitten.
"Wat heeft Tristan gedaan?" Vraagt Josh ons, waarop ik uitleg de hele situatie. Waarom had Remco niets gezegd? Hij kijkt me aan en weet dat Josh en hem zelf dingen hadden te bespreken. Het gaat waarschijnlijk over wat Tristan er allemaal aan het uitgooien was toen ik binnen kwam. "Meen je dat nu! En jou maar staan beschuldigen!" Zit Josh te vloeken, voordat hij recht springt en begint te koken, om zijn zinnen te verzetten.
"Je bent zeker dat het gaat Max. Ik wil niet weten wat er zou gebeurd zijn als ik niet op tijd was," zegt hij, lichtelijk mijn wang strelend. Ik leg me dichter met mijn hoofd op mijn schouder, tot we horen dat Josh terug komt gelopen en Remco me terug recht duwt. Gekwetst kijk ik hem aan. Wat is er mis als ik steun zoek bij hem? We deden dit ervoor ook en nu ineens kan het niet meer.
-------
Onze verlof is over en we zijn eindelijk terug naar huis op weg. Ik zit vanachter in de auto te kijken naar alle bossen die we voorbij rijden. Josh en Remco zijn rustig aan het praten als ik rustig in slaap val tegen het raam. Ineens voel ik iemand me optillen en naar boven dragen. Als ik mijn ogen opendoe, is het niet Remco die me draagt maar Josh. Ik kruip dichter tegen mijn broer aan die me de troost geeft die ik zo hard nodig had. Remco is zich precies meer aan het afwenden na dat Tristan al die dingen was aan het beweren.
Josh legt me op me bed en ik draai me om, terug proberend te slapen. Ik hoor Josh nog fluisteren tegen me, "wat een flauwekul van Tristan mijn kleine zusje is veel te onschuldig om zoiets te doen." En voel zijn hand over mijn wang wrijvend gaan, waardoor ik in slaap val.
In mijn dromen wordt ik achtervolgd over wat Josh juist had gefluisterd. Het is zo lief, maar zo onwaar. Ik voel me een slechte zus. Ik droom dat ik voor de laatste keer seks heb met Remco voor we met dit stoppen dat Josh er nooit achter gaat komen, maar zoals Marco zingt, "dromen zijn bedrog."
-----------
"Max, ik ga pizza halen. Moet je iets?" Vraagt Josh aan mijn deur, waardoor ik roep peperoni. Ik hoor hem nog glimlachen voor hij de deur uitstapt, zijn sleutels nog van het haltafeltje nemend.
Ik wandel mijn kamer uit naar de living waar Remco zit aan de eettafel met zijn laptop. Ik ga dichter naar hem en klap de laptop toe, waardoor hij me geërgerd aanstaart,"waarom doe je dat?" Vraagt hij kijkend naar me staand naast hem.
"Wat is er gezegd geweest tussen Josh en Tristan, toen ik weg was?" Vraag ik hem nieuwsgierig. "Die vriend van je was allemaal dingen aan het zeggen, waar hij helemaal niets van af weet," Remco is blijkbaar in een slecht gemoed. "Welke dingen?" Vraag ik hem, hem aandringen om me het te vertellen. Als ik naast hem ga zitten op de stoel.
"Hij had het erover dat ik seks met je heb en hij ons betrapt heeft", als Remco seks laat vallen, hoor ik de deur terug open gaan en Josh terug binnen komend, alle geluk niets gehoord te hebben van ons gesprek, alleen zijn ogen op ons twee in de living aan de tafel samen. "Wat is er?" Vraagt Josh ons, waarop Remco weg stapt en ik Josh zeg dat ik wil weten, wat Tristan had gezegd tegen hem.
"Hij weet niet beter Max, maak je maar geen zorgen. Ik geloof niets van dat je maar iets zou doen met Remco," zegt hij, waardoor ik wat ongemakkelijk op mijn stoel begin te zitten.
Hij moest is weten dat Tristan wel gelijk heeft.
A/N
Hallo iedereen,
We gaan al naar hoofdstuk 30. Trots op mezelf dat ik al zover sta en dit mijn tweede boek gaat zijn dat ik afmaak. Nu terug naar het verhaal. Zal Josh erachter komen? En vinden jullie het al een beetje spannend worden?
Hoor graag van jullie. Geniet van jullie lees ervaring en alvast bedankt allemaal! Onze stomende affaire heeft in twee weken al 125 lezers! Wow!
JE LEEST
Onze stomende Affaire ✔️
Ficção AdolescenteHij is het vriendje van mijn broer. Ja mijn broer is al heel zijn leven gay en heeft nu al vijf jaar iets met Remco. Stiekem keek ik altijd naar Remco als we alleen waren, wat zeer vaak gebeurde doordat ik inwoonde bij mijn broer en zijn vriendje...