Hoofdstuk 22

18 2 0
                                    

Remco pov

In de ochtend geef ik eerst Josh nog een kus voor ik uit bed stap en mijn sportkleding aantrek voor te gaan lopen in het park. Als ik aan het lopen ben, zie ik Max voor me lopen met Gabrielle, die naar school op weg zijn. Ik verminder mijn snelheid en bekijk haar even langs achter in haar strakke skinny jeans die ze gisteren ook al aanhad en een roze trui erop aan, met haar hoog opgestoken in een paardenstaart, waardoor haar nek zichtbaar is. Ze is zo prachtig, net als Josh hebben ze allebei hun eigen schoonheid en eigenschappen die ik geweldig vindt. Eerst wou ik het niet toegeven, maar ik heb gevoelens voor hun beide. Hoe meer ik de gevoelens weg stoot hoe meer ik ongelukkig ben en mijn relatie met Josh slecht loopt. Gisteren besefte ik pas. Dat dit nieuwe avontuur wat ik met Max meemaak de relatie van mij en Josh juist sterker en passioneler maakt. Het is lang geleden dat Josh en ik nog zo goede seks hadden. Van een kant voel ik me schuldig dat ik eerst bij zijn zus was en dan bij hem, maar ik hoorde Josh niet klagen. Het is lang geleden dat ik hem nog zo gelukkig had gezien.

Als ik terug kom in ons appartement staat Josh aan het aanrecht met een boterham in zijn mond. Ik ga achter hem staan en kus hem in zijn nek, die veel weg heeft van die van Max. Alleen is Josh groter dan ik en als hij zich omdraait, voel ik zijn handen over me heen gaan. Met zijn groene ogen staart hij in de mijn, voor hij me kust en we elkaar uitkleden tot we alleen maar nog in onze boksers staan over elkaar. "Remco, ik weet niet wat je overkomen is, maar wow. Gisteren was al zo geweldig," Veel laat ik hem niet zeggen voor ik hem onze kamer insleur.
---------------

Hard ademend liggen we naast elkaar nog bekomen van onze hevige vrijpartij van ter juist. Ik wrijf over Josh zijn haar die zuchtend ademt genietend van mijn hand in zijn haar,"schat, je was geweldig. Al moet ik nu weg, voor ik te laat ben voor mijn lessen en werk." Zegt Josh als hij zich omkleed na een douch genomen te hebben en naar campus vertrekt. Zelf neem ik een douch voor ikzelf naar campus vertrek om nog wat te oefenen met de club voor de opkomende wedstrijd. Daar aangekomen zie ik Daniel naar me toekomend,"ik weet niet wat jullie precies hebben gedaan, maar heel de gang was naar me aan het kijken," lacht hij naar me voor hij beschuldigend kijkt. "Sorry Daniel, het was helemaal niet de bedoeling om seks in je kamer te hebben," zeg ik hem beschaamd. "Remco, ik weet ze is knap en je sukkelt met je geaardheid, maar pas op dit kan wel is alles ingewikkeld maken, zelfs alles wat je opgebouwd hebt met Josh kapot maken," zegt Daniel, hij moest eens weten hoeveel beter alles ineens gaat, hele week hebben we al de beste seks. Max en ik hebben zelfs niets meer gedaan deze week, dus misschien dat ik toch over deze fase heen kom. Nu ik weet hoe het voelt, moet ik er niet meer naar verlangen.
--------------

Na mijn training kom ik thuis, waar het wel heel stil is. Als ik op een papier zie dat Josh moet overwerken en pas laat thuis zal komen. Trek ik mijn joggingbroek een shirt aan en ga op onze kamer wat taken voor school maken, tot ik Max haar lach in de gang hoor echoën waarop ik een mannenstem tegen haar hoor praten,"je bent zeker dat er niemand thuis is. Anders hadden we naar mij thuis gekund," zegt de mannen stem die me bekend voor komt. "Nee Josh stuurde me dat hij moet overwerken en Remco ging iets drinken met vrienden.

Dat is waar ik had Josh dat inderdaad gezegd, al was het op het laatste moment niet door gegaan. Ik loop de kamer uit, naar de keuken als ik haar hoor geluidjes maken uit haar kamer. Heeft ze nu seks in haar kamer? Als ik haar hoor kreunen, weet ik genoeg. Stiekem voel ik een steek door me heen gaan dat ze niet voor mij ligt te kronkelen kreunend.

In de keuken blijf ik staan. Ik weet dat dit niet respectvol is tot haar, om haar zo af te luisteren, maar ik wil weten met wie ze in bed ligt. Ineens hoor ik geroep,"je noemde me Remco! Fucking de vriend van je broer! Ben je ziek!" Hoor ik een jongen tegen haar roepen. Noemde ze mijn naam? Waarom?

"Tristan! Stop met belachelijk doen! Ik heb nooit Remco gezegd, we zijn amper vrienden!" Hoor ik haar tegen hem tekeer gaan. Grommende sta ik in de keuken stomme Tristan. Wat ziet ze toch in de gast.

Hij stormt de kamer uit, helemaal aangekleed en ziet me staan in de keuken. Max komt de kamer ook uitgelopen achter hem, zijn hand proberen te grijpen. Hij draait zich om naar haar en gaat voort tegen haar,"is dit een ziek spelletje van je? Hij is hier gewoon!" Roept Tristan nog voort tegen haar, zijn blik dan gericht op me,"weet je hiervan?" Vraagt Tristan me. Ik weet niet goed wat zeggen en kijk naar Max, wat voor hem alles was wat hij nodig had. "Je neukt haar echt! Je neukt de zus van je vriend! Ik dacht dat je homo was. Hoe lang doen jullie dit ziek spelletje al!" Roept Tristan weer, voor hij naar ons beide kijkt. "Er is niet tussen ons Tristan! Je verbeeldt je het gewoon. Ik hou alleen van jou, heb ik altijd gedaan," zegt ze ineens eruit gooiend, waar is ze toch mee bezig? Zo naïef gaat hij echt niet zijn. "Tristan ik was bang dat hij ons hoorde, daarom zei ik Remco om je te waarschuwen stiller te zijn," blijft ze het hem maar proberen uitleggen. Ik weet niet wat haar plan is, maar het werkt precies. Hij is al aan het kalmeren. Hij kijkt terug naar me,"als dit echt is tussen jullie en ze maakt me wat wijs, maak ik jullie levens kapot," zegt Tristan als hij het appartement uit loopt. "Wat was dat Max? Serieus? Ik hou van je?" Vraag ik haar verward. "Wat wou je dan Remco! Dat ik zou zeggen dat we seks hebben samen en ik aan je denk als ik seks met hem heb! Dan vertelt hij alles rond en vallen we sowieso door de mand. "Je denkt aan mij?" Vraag ik haar, niet goed begrijpend. Is ze aan me aan het denken als ze met Tristan is. "Remco, laat het los het is niets!" Roept ze, als ze haar kamer inloopt de deur achter haar dicht gooide.

Onze stomende Affaire ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu