Ik lig nog steeds onder Remco te kronkelen als hij naar beneden gaat van mijn borsten die hij vrij heeft gelaten na mijn bh uit getrokken te hebben. Het maakte me zo geil hem zo te zien, zo onschuldig kijkend naar mijn borsten en ze zo zacht knijpend. Tot ik zijn hoofd zie tussen mijn benen en voel likken net als toen in de badkamer. Ik kom weer in zijn mond, als hij terug naar boven komt. Duw ik hem neer op bed en doe zijn ondergoed uit langzaam langs zijn benen, waardoor hij hopeloos begint te kreunen. Ik neem zijn penis in mijn mond en bevredig hem tot hij me mijn kin vastneemt om me in zijn ogen te laten kijken, "als je zo voort gaat, ga ik komen," zegt hij met de geilste blik die ik ooit bij een jongen heb gezien. Ik doe gewoon voort, hem helemaal willen opeisen tot ik de vloeistof in mijn mond proef.
Als hij op me wil gaan liggen en lijn borsten liefkozend ben ik eindelijk klaar om hem te hebben in me. Eindelijk is het moment er dat hij me helemaal gaat vullen. Tot ik weer dat irritante geluid hoor. Gefrustreerd laat ik een zucht vrij, "sorry ik moet gaan," zegt hij met een onschuldige stem, zijn onderbroek terug aantrekkend over die sexy gespierde benen van hem en als ook zijn gespierde boven lijf verdwijnt onder zijn T-shirt voel ik me meer gefrustreerd als anders met Tristan. Wanneer Remco de deur uitloopt om Josh te gaan halen, spring ik snel onder de douch en bevredigen mezelf, wat helemaal niet goed voelt achter dat Remco het deed bij me, wat zoveel keer beter voelde.
Als ik uit de badkamer kom bots ik bijna tegen Remco op die me net op tijd vast houdt voor ik de grond raakt, na ik hem wou ontwijken. "Sorry", mompel ik verlegen en ga mijn kamer in, de deur dicht slaand met mijzelf ertegen proberen mijn eigen kalm te krijgen van alle gevoelens die ik ter juist voelde in zijn armen.
Bij het eten kon ik ook niet snel genoeg op mijn kamer zijn nog steeds niet helemaal bekomen van mijn gevoelens voor Remco. Als ik rustig op mijn bed lig met mijn laptop wat zien op internet tot een telefoon van Gabrielle binnen komt: "Ga je mee naar La Rox?" Vraagt ze aan de telefoon enthousiast ene club die in de stad ligt. "Is goed, hoe laat?" Vraag ik haar, en begin me klaar te maken om uit te gaan, wat een goede afleiding kan zijn om er tussen uit te zijn. Tristan belt me dan ook nog is, wanneer ik al bijna de deur uit ben. Natuurlijk als ik zeg dat we uitgaan, wil hij direct mee en stelde zelfs voor ons te rijden en nuchter te blijven voor ons thuis af te kunnen zetten.
Al had ik kunnen weten dat Tristan als een jongen van 18 jaar gelijk in de drank zou vliegen als hij zijn vrienden in een groepje aan de tafel zag zitten. We gaan bij hen zetten, al vindt ik het gigantische snobs die veel te handtastelijk zijn en me hele tijd op mijn achterwerk slaan, in het kort rode jurkje dat ik aanhad. Het is niet omdat ik me zo kleed en het mijn rondingen goed laat uitkomen, dat ze me zomaar mogen aanraken! De volgende dat me aanraakt, pak ik zijn hand vast en kijk ik kwaad aan,"als je nog wilt scoren met een meisje hier vannacht, moet je stoppen of ik geef je zoveel pijn. Dat je hem niet eens meer omhoog kunt krijgen!" Roep ik hem in het oor. Tristan kijkt wat pissig na me, dronken Tristan is gewoon rechtuit een klootzak! Hij zit met een groep meisjes, waar één constant op zijn schoot kruipt. Zelfs Gabrielle heeft het met hem gehad en we beslissen hem. En zijn groep achter te laten en wat plezier met twee te hebben, wat van het begin al de planning was.
We staan te dansen en ik voel en ruik aan zijn parfum dat Tristan me vast heeft. Hij kust me in mijn nek, met allemaal lieve woordjes fluisterend in mijn oor die niets betekenen voor me.
Nu pas besef ik hoe egoïstisch hij eigenlijk is, nu ik gedronken heb, besef ik hoeveel je me gemanipuleerd heeft voor zichzelf. Hij krijgt altijd wat hij wil! Seks beslist Hij, wat we doen beslist Hij, waar ik met mijn vriendin heen ga beslist hij. Hij wilde weer naar deze plek terwijl we naar La Rox wouden wou hij naar The route. Gabrielle had gelijk, ze had al een tijd erover dat hij me, maar zit te manipuleren. Ze had zelfs gezegd dat ze spijt had ons aan elkaar voor te stellen, ik snap waarom.Tristan is weer weg en ik zie mijn kans om hem alleen te laten als ik wegloopt met Gabrielle naar de toiletten. Ik bel Remco, iets wat ik niet vaak doe. Maar ik weet dat hij beter zou reageren als Josh.
De telefoon gaat over en gelijk neemt hij op met zijn zachte stem, waar ik zo van hou, "is er iets Max?" Vraagt hij en ik in al mijn beschonken staat begin natuurlijk wat meer te bazelen,"liefje, kun je me halen in, euh waar ben ik nu. Ah ja in The route," lachen Gabrielle en ik om ons gedrag als de drank nu echt begint in te slaan. Misschien had ik dat laatste drankje van Tristan moeten af slaan. "Ik kom!" Roept hij door de telefoon en Gabrielle en ik gaan voort dansen. Het is alsof een waas over me heen komt en Gabrielle heeft me zelfs een paar keer moeten vast nemen. Dan voel ik iemand me vast nemen en zie weer die Tristan en hij begint me te strelen op de dansvloer. Normaal zou ik hem weg slaan, om me zo te tentoonstellen op de dansvloer door in mijn slipje te willen gaan, zelfs Gabrielle heeft al iemand gevonden.
"Je bent van mij," hoor ik Tristan fluisteren in mijn oor. Dan zie ik Remco precies afkomen, het zicht is op dit punt zo wazig dat ik zelfs niet meer zeker ben. Of ben ik Tristan weer aan het voorstellen als Remco?
Ik voel iemand me weg trekken en kijk in de bekende blauwe ogen.
JE LEEST
Onze stomende Affaire ✔️
Teen FictionHij is het vriendje van mijn broer. Ja mijn broer is al heel zijn leven gay en heeft nu al vijf jaar iets met Remco. Stiekem keek ik altijd naar Remco als we alleen waren, wat zeer vaak gebeurde doordat ik inwoonde bij mijn broer en zijn vriendje...