Na een hele tirade van een uur van mijn broer aangehoord te moeten hebben, sluit ik me op in mijn kamer. Ik heb hier zo geen zin in! Ik ben al zo verward door heel mijn leven en de jongens erin.
Die avond probeer ik toch nog te sturen met Tristan om uit te leggen dat dit niet gaat werken, wat natuurlijk laf was om langs bericht te doen. Hij heeft heel die avond me proberen bellen net als de vorige avond negeer ik hem gewoon weer, want als ik opneem, begint hij me weer te manipuleren om bij hem te blijven.
Remco zet me en Gabrielle vandaag op school af, waar we naar onze eerste klas lopen, wiskunde. Waar ik naar het bord staar, waar alle cijfers beginnen te bewegen. Ik had die nacht niet veel geslapen en nu zal ik het me bekopen. Gabrielle schudt me iets later doorheen om naar de volgende les te gaan.
Wat ben ik blij dat het lunch is en ik me terug neer kan leggen. Die namiddag was is eindelijk uitgerust en kon ik toch nog goed volgen bij geschiedenis. Niet dat het mijn favoriete les is, wel mijn favoriete leerkracht om bij te zitten, hij is altijd vriendelijk en geeft ons niet teveel huiswerk mee, als de rest van de leerkrachten.
Na school-staat hij daar weer aan zijn auto, maar nu niet zo goed gezind als gisteren. "Maxine, meen je dit nu! Je dumpt me via SMS na we eerst seks hadden een paar uur ervoor!" Roept hij zodat er een paar meiden onze kant opkijken en lachend weg lopen. Dit ook nog, net waar ik zin in had! Tristan die hier nog een hele scène gaat geven, voor iedereen die maar wilt zien.
"We zijn te verschillend Tristan. Ik kan dit niet meer," zeg ik van hem weg gaande. Hij pakt mijn arm vast en draait me om naar hem toe. "Je zult terug komen", zegt hij met die zelfzuchtige smile op zijn gezicht. Hij is gek als hij dat echt gelooft, blij dat hij weg rijdt zodat ik naar huis kan.
Thuis aangekomen, zie ik Josh in de deur staan met zijn gitaar, roepend op Remco dat hij naar zijn gitaarles moet.
De deur staat dicht en ik ben alleen en ga onder de douch staan, genietend van de hete straal tot ik Remco hoor bij me stappen in een douch. Ik kijk hem aan en kus hem direct, niet nadenkend maar direct doen wat ik al heel deze week wou. Hij heeft me bijna heel de week genegeerd, behalve dan dat in de zetel wat er tussen ons is voorgevallen.
Ik voel zijn handen op mijn borsten liggen en erin knijpend en likkend tot ik bijna mijn zelfbeheersing verlies. Hij pakt me ineens op, waardoor ik mijn benen rond hem slaag, nog beter nu zijn stijve penis tegen mijn vagina voel. Hij kust mijn nek en borsten terwijl ik zijn haar vastneem en er zachtjes aan trek. Hij zet me terug neer en we lopen nog nat en half afgedroogd mijn kamer in waar we beide op het bed neerploffen en voort doen waar we in de douch waren gestopt. Kussend leg ik me op hem wrijven met mijn vagina over zijn stijve penis tot ik een condoom pak uit mijn nachtkastje en die over hem heen wil doen, "je wilt dit zeker?" Vraag ik hem, eerst zwijgt hij. Dan toch het condoom van me afnemen en over zijn al harde penis schuiven. Ik kijk hem nog is aan voor ik rustig zijn penis vastneem en naar mijn vagina breng. Ik laat me rustig op hem zakken, dit voelt precies als de eerste keer grinnik ik in mezelf. Als hij helemaal in me zit en ik kijk naar hem, kijkt hij of hij op knappen staat. Ik ga rustig over hem heen, waardoor hij begint te kreunen. Hij pakt mijn gezicht vast en kust mijn lippen terwijl ik steeds harder over hem heen schuif. Nog geen twee minuten later komt hij klaar en zie ik een rode blos over zijn wangen komen. "Sorry", verontschuldigd hij zich als hij naast me komt liggen en het condoom uit doet en dichtknoopt.
Zwijgend blijf ik naar mijn plafond in de slaapkamer staren. Ik had juist seks gehad met Remco! Wat de beste seks was die ik ooit had gehad! Hoe ga ik nu ooit over hem heen raken. Remco ligt nog steeds naast me naakt en ik probeer stiekem te kijken wat mislukt, "kijk het mooie er niet vanaf," lacht hij als hij me dit zegt en hij geeft me zelfs nog een knuffel voor hij terug in de douch stapt en mijn broer gaat halen.
Als Josh binnen stapt, moet ik doen of er niets is gebeurd, wat er wel degelijk was gebeurd! Ik had nog geen halfuur geleden seks met zijn vriend! Waar hij bijna zes jaar mee samen is! Wat ben ik voor een zus.
Ik beslis te koken en als ik de aardappelen aan het schelen ben staand aan het aanrecht, voel ik Remco mijn heupen vast pakken en me omdraaien. Mijn broer kijkt naar de andere kant en zit nog veel teveel in zijn lievelingsserie verzeild om ons te zien of maar horen.
"Je mag dit nooit tegen je broer vertellen", fluistert hij in mijn oor. Ik kijk hem nu recht aan en wanneer onze monden weer dichter bij een komen roept Josh zijn reactie op de tv ons uiteen. "Ziet Carla nu niet dat John haar gebruikt!" Roept Josh die zich daarna naar de keuken omdraait, waar Remco zich al ergens anders heeft geplaatst om Josh niets te laten vermoeden. "Ik snap het ook niet Josh", zegt Remco terug als hij water uit de koelkast neemt en terug naast Josh gaat zitten, maar niet voor hij mijn achterwerk nog een keer had aangeraakt. Ik kijk hem verbaasd aan als hij daar zo droog naast mijn broer gaat zitten. Hoe doet hij dat toch? Ik ben nog helemaal in de ban van onze sekspartij ter juist in mijn bed.
JE LEEST
Onze stomende Affaire ✔️
Teen FictionHij is het vriendje van mijn broer. Ja mijn broer is al heel zijn leven gay en heeft nu al vijf jaar iets met Remco. Stiekem keek ik altijd naar Remco als we alleen waren, wat zeer vaak gebeurde doordat ik inwoonde bij mijn broer en zijn vriendje...