Godverdomme, vloek ik als ik op mijn bed ga liggen met mijn hoofd in het kussen. Nu ben ik goed bezig! Komaan Maxime! Wat haal je in je hoofd om Tristan te zeggen dat je van hem houdt! Nu ga je zeker door de mand vallen als hij blijft aandringen. Ik zag geen andere uitweg niet meer, ik weet dat hij me niet geloofd al geeft hij het niet toe. Misschien heeft hij toch niet goed gehoord en is hij ervan overtuigd dat het zoiets moest zijn. Tristan heeft nu eenmaal een hoge dunk van zichzelf, hij zou nooit denken dat ik voor Remco val en niet hem. Ik ga dit toneel nog even moeten volhouden tot de gemoederen wat gezakt zijn. Ik mag dus me niet laten verleiden door Remco meer. Dat zou alles alleen maar ingewikkelder maken.
Iets later komt Josh terug van zijn werk. Ik hol mijn kamer uit om hem te begroeten, maar die twee staan al hevig te kussen en zo stap ik dus mijn eigen kamer in. Is hij nu echt opgewonden na we bijna door de mand vielen? Ik herken Remco nog amper of heb ik hem nooit echt gekend?
----------------
Die dagen erna blijft Tristan me sturen, waardoor ik extra slijmerig moet antwoorden. Het maakt me bijna ziek om zo te moeten liegen tegen hem. Die avond kon ik niet langer hem meer weg houden om geen onrust te stoken. Als hij voor de deur staat stap ik in zijn auto hem een kus gevend, waardoor hij me bijna op zijn schoot sleurt. Ik weet nog maar één oplossing om hem weg te jagen en dat is het er extra dik op te leggen. Ik leg mijn hand op zijn bovenbeen,"ik denk aan twee kinderen later, wat is je gedacht erover?" Hij kijkt me raar aan, maar gaat dan toch mee in het verhaal,"ja een jongen en een meisje lijkt me wel wat. Wat denk je dat je aan het doen bent?" Vraagt hij me aankijkend of hij mijn plan zo doorziet.
"Sorry Tristan, maar ik ben bezig met mijn leven uit te stippelen. Net zoals welke universiteit ik ga gaan. Ik was aan het denken over iets, hier wat verder vandaan," zeg ik hem, naar hem starend. Hij knikt er niet op in te willen gaan. Als we bij hem thuis aankomen is er niemand thuis, zoals altijd. Hij neemt me gelijk naar zijn kamer mee, waar hij me mee naar zijn bed neemt. "Tristan, ik heb mijn maandstonden," Hij kijkt me geërgerd aan. Hij is me precies nu al beu, als ik blijf komen met excuses voor geen seks. Het is niet of hij kan bewijzen dat ik geen maandstonden heb.
Na deze avond van klef gedoe in de zetel met een film ben ik blij om thuis te zijn. Als het iets is waar ik niet van hou, is het van die horror films die hij zo graag ziet. Mijn lippen doen gewoon al pijn van zijn natte kussen hele avond. Thuis gooi ik geërgerd mijn handtas op de kast naast de deur en loop naar binnen waar alleen Remco nu zit. "Josh er niet?" Hij kijkt me aan of hij een spook ziet. "Je komt toch nog thuis?" Vraagt Remco.
Wat is dat nu voor een vraag? Hij had zelf geen oog voor me als Josh in dezelfde kamer was? En nu ineens doet hij de jaloerse vriend uithangen. "Remco, laat het achterwegen. Je had het zelf te druk," antwoord ik, nog steeds slecht gezind van de avond die ik achter de rug heb. Als of al het kussen al niet erg genoeg is, moet hij altijd nog horen hoeveel ik wel niet van hem hou en hem wil. Het maakt me zo misselijk om dit klef gedoe hele dagen te doen, nu niet alleen meer over de telefoon, maar ook bij hem.
"Max, wie heeft jou gebeten?" Vraagt hij me als ik hem achter me voel met zijn armen rond me. "Moet je dat nog vragen!" Roep ik als ik me omdraai. "Je hebt mijn naam geroepen tijdens de seks geroepen, niet ik," zegt Remco verwijtend. "Wees blij dat hij jouw naam niet riep! Anders moest je zo klef gaan doen met hem," zucht ik geërgerd als ik dit zeg hem aankijkend in die ijsblauwe ogen van hem. "Ik weet wat je nodig hebt", zegt hij met een verleidelijke stem. Nee eh, niet weer dit! Ik heb aan die Tristan al genoeg gezever.
Remco begint me in mijn nek te kussen en zachtjes over mijn rug te wrijven. "Stop ermee, Remco?" vraag ik hem al klinken mijn woorden helemaal niet overtuigend als hij naar mijn borsten gaat.
"Ik weet dat je naar me verlangt Max, laat me toe," fluistert hij in mijn oor, als hij me meeneemt naar mijn kamer en me op mijn bed legt. Voel ik hem kussend omhoog gaan naar mijn slipje dat nu al helemaal nat is voor hem. Hij trekt het slipje uit en gaat met zijn mond naar mijn warme heuvels waar ik zijn tong voel bewegen in me, waardoor ik gelijk klaarkom voor hem. Hij is zo geweldig het is alsof iedere keer de eerste keer is dat we dit doen.
Daarna neemt hij een condoom en begint hevig in me te bewegen waardoor ik nog een keer voor hem klaarkom. Mijn jurk begint te kreuken van hem over me heen liggend kussend en terwijl bewegend in me. Dan gaat hij recht zitten en neemt me mee op zijn schoot, waardoor ik hem nog dieper in me voel schuiven. Ik kreun zo hard als ik klaarkom dat ik de deur van het appartement niet heb horen open gaan. Tot ineens ik een stem hoor komen vanuit de keuken. "Max? Ben je thuis? Ik was eerder gedaan en Remco was iets gaan drinken met Daniel, dus ben ik maar met de bus gekomen om hem niet te moeten storen," hoor ik mijn broer vertellen door de deur heen. Hij moest sowieso me gehoord hebben, anders had hij hier al gestaan in mijn kamer. Op dit moment ben ik blij dat ik niet al te stil was. Hier lig ik in mijn bed met Remco nog steeds in me.
JE LEEST
Onze stomende Affaire ✔️
Teen FictionHij is het vriendje van mijn broer. Ja mijn broer is al heel zijn leven gay en heeft nu al vijf jaar iets met Remco. Stiekem keek ik altijd naar Remco als we alleen waren, wat zeer vaak gebeurde doordat ik inwoonde bij mijn broer en zijn vriendje...