Sabah olmuştu. Olivia okulaydı. Teneffüs zili çalmıştı. Elindeki iki defterle dolabına doğru gidiyordu. Dolap kapakları kırmızıydı. Kırmızı rengine bayılırdı.
32 numaralı olan dolabına geldi ve anahtarını çıkartıp dolabının kilitini açtı. Açtıktan sonra elindeki iki defteri dolabına koydu ve kapağı kapattı. O sırada yanına Mia dikildi.
"Senin neyin var?"
Olivia yerinden sıçradı. Elini göğüsüne koydu.
"Aklımı çıkardın! Bir daha bunu yapma Mia!"
"Tamam, yapmam. Eğer canım istemezse. Şöyle bakayım neyin var senin."
"Ya, şey..."
Olivia yere doğru baktı. Mia eli ile alkışladı.
"Ee, şey ne?"
"Şey, sınavdan FF aldım da, ona üzülüyorum."
"Ya sen her sınavda FF alıyorsun ve hiç bu kadar üzülmüyorsun. Kesin başka birşey var ama bana söylemiyorsun. Söylemezsen Jack'ten gelen haberi sana söylemem."
Olivia güldü ve Mia'ya baktı.
"Ne? Jack'ten bir haber mi? Hemen anlat!"
"İlk önce sen ne olduğunu anlat. Sonra ben sana anlatacağım."
"Ya yine aynı konudan işte. Kardeşim ile ilgil-"
"Ya unut artık şunu. Kardeşini durduk yere düşünerek kendini üzme. Düşmanlarının gözünde bir ezik gibi gözüküyorsun."
"Ezik göründüğümü nereden biliyorsun?"
Mia çenesini kapattı. Etrafa bir süre ifadesiz bir şekilde baktı.
"Ya neyse boşver. Jack ile Daven'ı yan yana gördüm. Bir şeyler konuşuyorlardı."
"Ne ile ilgili konuşuyorlardı?"
Mia başını iki yana salladı.
"Hiç duymadım. Ama özel bir şeydi galiba. Çok sessiz konuştular. Ayrıca konuşmaları bittikten sonra öpüştüler. A, pardon. Ben-"
"Sorun değil, sevgililer sonuçta..."
Mia omuz silkti.
"Yani, şu Daven'ı da bizim gruba koymamız çok salakça ama..."
"Ne diyorsun sen? O bizim arkadaşımız ve ikisi birlikte sevgililer!"
"O zaman onların peşini bırak. Demek sevgililer, o zaman onlardan haber bekleme. Sonuçta sevgililer yani."
"Evet, doğru diyorsun galiba." dedi Olivia.
O sırada birisi koridorda bağırdı. Bu ses tanıdık gelmişti. Evet, o! Bu herkese ucube diyen, ama kendisinin ucube olduğunu bilmeyen Lora'ydı. Görünüşe göre tekrar çetesini almış, herkesle bir güzel dalga geçiyorlardı.
"Bak, geldi yine bizim yarım akıllı." dedi Mia Olivia'ya.
Herkes koridorun kenarına çekildi. Yolu Lora ve çetesine açtılar.
"Herkes pistten çıksın ve bana yol açsın."
Peşinden de kendisi gibi ucube olan çetesi geliyordu. Hepsi mor bir etek ve beyaz tişört giymişti. Tişörtün üzerinde En İyi Kraliçe yazıyordu. Ayrıca kraliçe yazısının üzerinde bir taç vardı.
Olivia onu sinirli bir şekilde izliyordu. Çok gıcıktı. O sırada Olivia, Lora'yı boğmuş olduğu bir hayal gördü.
Olivia o hayali gözünde canlandırırken, Lora'da koridordaki bütün çocukları eleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI - Sona Erdi -
HorrorKorku, senin liderin olacak. Herkesin gerçek yüzü, açığa vuracak. İhanetler, seni darbeler halinde vuracak. Her Hafta 1 Bölüm... Başlama Tarihi - 17 Ocak 2022 Bitiş Tarihi - 29 Ağustos 2022