Olivia, o gece uyurken tekrar kardeşini hatırladı. Önceki hatırlayışında onun ölümünü görmemişti. Ama nedensizce şuan gözlerinin önüne geliyordu o ölüm anı.
2 YIL ÖNCE...
Olivia, Lora ve anneleri, koşarak o evden ayrıldılar. Anneleri ağlıyordu, hemde çok sesli bir şekilde. Bunu duyan komşular pencereye bakıyorlardı. Meraklılar, diye geçirdi içinden Olivia. O sırada annesinin bağırışı ile irkildi.
"Hadi, koş!"
Olivia annesinin peşinden koşmaya başladı. Ama onu gördü. Arkadaşını...
Arkadaşı yolun ortasında dikiliyordu. Hareketsiz bir şekilde hemde. Sonra yavaşça elini kaldırdı ve gülümsedi. O eli ile Olivia'ya el salladı. Olivia, bir tepki veremedi. Ama gözleri dolmuştu. Bir hata yüzünden canından çok sevdiği arkadaşından ayrılıyordu. O sırada tekrar annesini bağırdı.
"Koş çabuk Olivia! Polisler geliyor!"
Olivia sola döndü ve cidden de üç polis aracının geldiğini gördü. Hemen kaçmaya başladı.
Polislerin mikrofondan dedikleri kelimeler net çıkıyordu.
"Kaçamazsınız, polis!"
"Siz öyle sanın!" Dedi annesi. Sonra önüne döndü ve kendi kendine konuşmaya başladı. "Hepsi onun yüzündendi. Hepsi!"
O sırada önlerinden de iki polis aracı geldi ve arada sıkıştılar. Polisler yolun iki tarafını da sardı ve arabadan indiler. Ellerinde silahlar vardı.
"Yaklaşmayın, hepsi o adamın suçu!"
"Sizler hakkında ihbarlar aldık hanımefendi. Kocanız bir bıçakla öldürmüşsünüz. İnsan öldürmenin suç olduğunu biliyorsunuz. O yüzden lütfen bizimle gelin ve zorluk çıkartmayın."
"Hayır," dedi annesi telaşlı bir ses tonuyla. Sonra Olivia'ya baktı ve Lora'yı tutup bir geri adım attı. Sonra kanlı işaret parmağı ile Olivia'yı gösterdi.
"İşte, o öldürdü! Onu bıçaklayan oydu!"
"Hanımefendi, komşular sizin öldürdüğünüzü söylediler. Kızınızın bir suçu yok."
O sırada Olivia, polislerin arkasındaki ağaçlara bakarak iç içe ağlamaya başladı. Ama sesli değil, sessizce ağladı olduğu yerde. O sırada kardeşi Lora annesinin kollarının arasından kurtulmaya çalıştı. Lora'yı çok sıkıyordu ve Lora, bundan rahatsızdı.
"Hayır! O öldürdü! O sürtük komşularım nereden bilecek içeride nelerin yaşandığını? He!? O işte, o!"
En sonunda Lora annesinin kollarından kurtulmak için onun kolunu ısırdı. Annesi kolunu tiksinmiş bir tiple çekti. O sırada polisler onun üzerine hücum ettiler. Lora'da yolun karşısına doğru koşmaya başladı. Olivia kardeşine baktı. Ve fark etti ki, ona çarpmak üzere olan bir araba vardı.
"Lora!"
Olivia kardeşine doğru koştu hızlı adımlarla. Polisler, annesi ve penceredeki komşular ona baka kaldı. Lora yol ortasında durdu ve Olivia'ya baktı. O anda araba Lora'ya çarptı ve Lora, araba penceresinin camına vurdu. Vurduktan sonra da araba sertçe durdu ve Lora'yı fırlattı.
Olivia, o şokla olduğu yerde dondu, kaldı. Sonra hemen kardeşine koştu ve arkasından polisler de koştu. Herkes yaşıyor mu diye nabzını baktılar. Ama sorun şu ki nabzı atmıyordu. Olivia yere eğildi ve Lora'nın kanlı başına dokundu. Sonra arabaya doğu baktı ve sürücünün o olduğunu anladı. Sınıfındaki yakışıklı, ayrıca da psikopat çocuktu. Araba camını açmış, onları izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI - Sona Erdi -
HorrorKorku, senin liderin olacak. Herkesin gerçek yüzü, açığa vuracak. İhanetler, seni darbeler halinde vuracak. Her Hafta 1 Bölüm... Başlama Tarihi - 17 Ocak 2022 Bitiş Tarihi - 29 Ağustos 2022